Guest
Erg leuke auto hoor, mooi onderhouden ook. Nog veel rijplezier ermee 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Niet praktisch liggend op straat, maar het viel best te doen.
Erg leuke auto hoor, mooi onderhouden ook. Nog veel rijplezier ermee
Ben nog hard op zoek naar de E-kadett folder van 1985 met auto van het jaar logo
Phaeton W12 zei:Schiterende uitvoering![]()
![]()
corsawim zei:Koester die kadett maar : ivm met de lak...heb je hem al eens een detailbeurt gegeven? (wassen, kleien,polijsten,glazen en daarna een wax of sealant erover). Daar knapt de lak flink van op....kijk maar eens op het forum van carclean.nl![]()
GranaDavey zei:Alleen die velgen vind ik onder dit model geen porem.
Die van de Berlina zouden tof staan denk ik !
ginkelvanmichiel zei:Ook leuk dat het zo'n kale uitvoering is.
ginkelvanmichiel zei:En, automaat rijdt best lekker he!![]()
Het is maar de vraag hoe de auto er onder die randen uitziet. Bij mijn Golf kwam er behoorlijk wat roest onder vandaan. Lekker laten zitten, maar ik raad je wel aan ze een keer los te halen om te kijken of er geen beginnende roest onder zit.Hans 1.6 TURBO zei:Mooie Kadett ! Bijna origineel. Als ik jou was zou ik de spatbordverbreders er af halen. Hoe origineler hoe mooier ( wat mij betreft )
Karmann. zei:Houd je ze allebei of moet de nieuwe je oude vervangen?
Karmann. zei:Lekker laten zitten, maar ik raad je wel aan ze een keer los te halen om te kijken of er geen beginnende roest onder zit.
§anitarium zei:Al rare blikken van buren gekregen waarom je twee precies dezelfde (in hun ogen dan hè) auto's hebt?![]()
D. Elzinga zei:Hieronder een lijst met alle opties:
- rechter buitenspiegel
- klokje (wat er later in is gezet, evenals een radio, alarm en startonderbreker)