Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zo te zien nette auto.Kost me heel veel moeite om hem als gebruiksvoorwerp te zien hoor. Alle gebruikssporen doen toch wel pijn. Gisteren even gewassen en maar meteen gekleid, lak was net schuurpapier. Dat is nu beter. Maar rondom wel wat dingetjes te vinden. Rijdt er niet minder om en een normaal mens zou zich daar ook niet aan storen.
Hoe het rijdt t.o.v. een Swift? Vooral betere stoelen en veel meer ruimte voorin en veel stiller. Swiftjes zijn op de snelweg erg lawaaiig doordat ze heel veel toeren draaien. Nog wel even gekeken naar een Swift hoor, maar voor eentje van 12 jaar oud betaal je ook de hoofdprijs. Ik vond de Skoda al belachelijk duur gelet op leeftijd en nieuwprijs. Vind hem ook wat beter rijden dan de Up! die we hadden. Minder lawaai uit de versnellingsbak en onderstel was comfortabeler.
Mijn vrouw had wel twee foto’s gemaakt zei ze net, dus bij deze toch twee plaatjes van een ongewassen Witigo.
![]()
Goh, betere stoelen en meer ruimte had ik niet verwacht eerlijk gezegd!Hoe het rijdt t.o.v. een Swift? Vooral betere stoelen en veel meer ruimte voorin en veel stiller. Swiftjes zijn op de snelweg erg lawaaiig doordat ze heel veel toeren draaien. Nog wel even gekeken naar een Swift hoor, maar voor eentje van 12 jaar oud betaal je ook de hoofdprijs. Ik vond de Skoda al belachelijk duur gelet op leeftijd en nieuwprijs. Vind hem ook wat beter rijden dan de Up! die we hadden. Minder lawaai uit de versnellingsbak en onderstel was comfortabeler.
Setje originele rubber matten is besteld. Lakstift ook, het weekend maar eens even netjes maken.Kijk maar eens op Kopacek.com voor wat inspiratie en gadgets!
Die modderkuipen heb ik nog liggen voor op de Tesla….Wil nog modderkuipen voor wielkasten achter zodat geen roest ontstaat rondom de tankdop. Destijds bij Up ook gedaan. Staat ook mooier en minder geluid.
Leuke Citigo. En in zie dat het doel al duidelijk is qua upgrades.
60pk hebben ze bijna allemaal. En toch voldoet dat prima. Heel wat anders dan de 204 of 231 pk in de 320e of Z4 maar je komt prima mee in het verkeer. Ook maar 800kg, de 320e weegt ruim 1800kg.Ik heb zo'n ding ooit een weekje als voorloopauto gehad. Een Seat met alle opties erop. Was blij verrast! Voorin zat je goed, reed goed, die 1.0 (95pk?) voldeed prima, maakte niet te veel herrie en een gemiddeld verbruik van 1:23 die week.
Maar toen ik net de eerste foto’s van de nieuwe Twingo zag dacht ik, da’s echt een leuk ding. T.z.t. naast een M340i of X3 M40i en dan de Z4 toch maar opofferen?
Och, ik pak eerlijk gezegd bijna altijd de BMW. Had het maar geen auto moeten worden. Die sporadische korte ritjes moet de auto maar tegen kunnen, 9 van de 10 keer is de volgende rit weer lang genoeg om alles goed op temperatuur te krijgen.
Dat zijn mijn woorden! Mijn situatie qua autoritten is doordat ik in Texas woon natuurlijk niet te vergelijken.Had het maar geen auto moeten worden.

Hoe zit dat met de spiegels? Bij de Zoë worden de achterruit en de buitenspiegels niet meegenomen. Vrij dom in mijn ogen, want dan is alles ontdooid en warm, kan je vervolgens wachten omdat de spiegels een de achterruit nog wit zijn
Heeft BMW vast beter voor elkaar. En als ik mij niet vergis, wordt met de nieuwere Zoë (en een betere uitvoering) wel alles verwarmd/ontdooid...