Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja heerlijk. Nog leuker dan de coupes van laatst vind ik omdat het zo'n vreemd model is. Is die gebaseerd op een ander (Europees) model?Niet overdreven duur ook die ES. Ik heb hem toevallig een keer gespot twee straten van waar ik woon. Echt EMW(alhalla)-materiaal!![]()
Nee, het was een puur Amerikaans model dat echter alleen in Europa als Chrysler ES is verkocht. In de VS was het de Dodge Shadow of Plymouth Sundance.Ja heerlijk. Nog leuker dan de coupes van laatst vind ik omdat het zo'n vreemd model is. Is die gebaseerd op een ander (Europees) model?
Ik had les in een Fiësta 1.8D, zelfs die was sneller.Ik heb ooit rijles gehad in een 1.2N op LPG, nog minder vermogen maar ik vond 'm niet te traag destijds. Invoegen op de snelweg ging prima, wel plankgas vanzelfsprekend.
Erg net exemplaar inderdaad.
1.2S of 1.3N, de 1.2N bestaat niet in de E-Kadett.Ik heb ooit rijles gehad in een 1.2N
Héél leuk! Soms zijn er dagen dat ik wel een loods zou kunnen vullen met auto’s uit dit topic!Alweer een leuke Opel:
![]()
≥ Opel E Kadett 1.3 N Caravan 1986 Grijs — Oldtimers — Marktplaats
Zeer uniek, deze keiharde E Kadett station metallic lak. Hij heeft zijn bouwjaar mee voor de wegenbelastingregeling, en over anderhalf jaar geheelwww.marktplaats.nl
Nou inderdaad, heel herkenbaar!Héél leuk! Soms zijn er dagen dat ik wel een loods zou kunnen vullen met auto’s uit dit topic!![]()
Je koopt een auto voor jezelf, niet voor een ander.Sommige auto's blijven toch aparte (broodjes) krokante kroketten. Zullen nooit veel waard worden. En dat ervaar je ook met een Solara bijvoorbeeld. Standaard opmerkingen als ''die roestte al in de folder!'' zijn mij niet vreemd.
Die vind ik dan op de een of andere manier wel weer leuk.Sommige auto's blijven toch aparte (broodjes) krokante kroketten. Zullen nooit veel waard worden. En dat ervaar je ook met een Solara bijvoorbeeld. Standaard opmerkingen als ''die roestte al in de folder!'' zijn mij niet vreemd.
Die ik zie ik toch vaker dan zo'n Almera. Maar ook die Vectra is al zeldzaam.Zo, die Vectra. Lang geleden dat ik er zo eentje gezien heb!
Ooow heerlijk, die wil ik wel, kleur van buiten, uitvoering, stoelen in lekker patroon, top!Tijdje geleden plaatste ik hier een Lantra van na de facelift, nu eentje van daarvoor…
![]()
≥ Hyundai Lantra 1.6 I GLS Wagon AUT 1999 Groen — Hyundai — Marktplaats
Apk tot maart 2025link.marktplaats.nl
Halen dat ding! Ik kan alleen maar redenen verzinnen waarom je het wél zou moeten doen!Ooow heerlijk, die wil ik wel, kleur van buiten, uitvoering, stoelen in lekker patroon, top!![]()
Geloof me, je bent dan niet de eerste.Leuk autootje, de oer-Twingo. Zou haast geneigd zijn om alle introductiekleuren te verzamelen.![]()