Volkswagen Up! 1.0 60pk BMT high up! (2013)

autoreview

Volkswagen Up
Volkswagen UpVolkswagen UpVolkswagen UpVolkswagen UpVolkswagen UpVolkswagen UpVolkswagen UpVolkswagen UpVolkswagen UpVolkswagen up!Volkswagen up!Volkswagen up!Volkswagen up!Volkswagen up!Volkswagen up!Volkswagen up!Volkswagen up!Volkswagen up!Volkswagen up!Volkswagen up!Volkswagen up!Volkswagen up!Volkswagen up!Volkswagen up!Volkswagen up!Volkswagen up!Volkswagen up!Volkswagen UpVolkswagen UpVolkswagen UpVolkswagen up!Volkswagen up!Volkswagen up!Volkswagen up!Volkswagen up!Volkswagen up!Volkswagen up!Volkswagen up!Volkswagen up!Volkswagen up!Volkswagen up!Volkswagen up!Volkswagen up!Volkswagen up!Volkswagen up!Volkswagen up!Volkswagen up!Volkswagen up!Volkswagen up!Volkswagen Up!

Signalement

UitvoeringUp! 1.0 60pk BMT high up!
Versnellingen5, Handgeschakeld
Bouwjaar2013
Jaar van aanschaf2013
KM-stand laatst40.000 km
Lezerswaardering: 73%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

UP we go

  • 22.000 km

De UP is onze 2e auto in het gezin. Na bijna 10 jaar probleemloos in een Renault Clio te hebben gereden nu een VW. Qua luxe en vermogen gingen we er op achteruit. Maar met 2 kinderen zijn 5 deuren wel veel prettiger (bij het invoeren van het kenteken heeft dit systeem het over 3 deuren, moet dus zijn 5). Tot op heden toe, nu 2,5 jaar. Nog probleemloos in de UP gereden. Vermogen van 60 pk is niet veel, maar er valt goed mee te leven. Mijn vrouw rijdt de meeste kilometers. Ze werkt op een 35 km afstand. Het gemiddelde verbruik schommelde tussen de 4,8 en 5,2 liter op 100 km. Als je rustig rijdt, mijn vrouw bijna allemaal 100 km wegen, dan haal je de 4,8. Bij meer stadsverkeer gaat hij naar 5,5 op 100km. De Clio zat op 7,5l, dus een stuk zuiniger deze UP.
HIj is nu 2 keer naar de dealer geweest voor zijn reguliere onderhoud. Kosten per beurt zijn tussen de 150 en 250 euro. Bij de laatste beurt ook het hitteschild van de uitlaat preventief vervangen (recall, onder garantie).

Vaarwel UP!

  • 40.000 km

Na ruim 3,5 jaar en 40.000 probleemloze kilometers hebben we onze UP! ingeruild. Deze auto is de beste deal ooit geweest. Gemiddelde afschrijving per jaar was net aan € 1.000. De reclame van laagste afschrijving is dus van toepassing op deze auto.

De UP werd in ons gezin als 2e auto gebruikt en waren we er zeer content mee. Mijn vrouw wilde graag een wat snellere/leuke auto en dat is de reden dat we hem hebben ingeruild. Qua gebruikskosten was dit een dikke 10. Gewoon regulier onderhoud bij de dealer (2x € 250 en 1 x € 150), banden waren nog niet versleten. En geen extra kosten gehad. Prestaties waren adequaat en het comfort was oké. Ook op langere ritten was hij prettig te rijden, koersvast op hogere snelheden 130-140 km/u. En het verbruik gedurende de 3,5 jaar schommelde tussen de 4,8l en 5,0l/100km. Afhankelijk van de rechtervoet. Olieverbruik 0l op de 40.000km.

Ik wens de volgende berijder er heel veel plezier mee. De Up is zeker aan te raden. Voor ons geheel probleemloos.

Adieu UP!

8,5
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (0)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.