
De Lucid setting die je sporadisch zal opmerken.
Lucid maakt ook heel efficiente, comfortabele, zuinige en stille ev's.
Hun elektromotor inclusief differentieel weegt maar 75 kg en is bij de lichtste in de markt. Alhoewel Deep Dive motors, leverancier voor de Neue Klasse het gewicht nog zal minderen lees ik. Mijn ervaring met de Grand Touring, + 800 pk , was zeer goed. Zeker tegen een constante snelheid van 140 km p.u. was het verbruik met 26 kWh over een +/- 10 km heel efficient voor deze wagen. Temperatuur was 10° bij windkkracht 2 beaufort. De opmerking die ik hier lees over het interieur heb ik niet ervaren. Deze Grand Touring was ook voorzien van Mojave PurLuxe Leather Alternative pakket wat de materiaalkeuze op een hoger niveau plaatst.
Achteraan is het stoelcomfort heel goed maar zit je met deze uigave wel met opgetrokken knieën. Doch bij de basisversie is dit niet, daar is zoals bij de Taycan de vloerplaat voor je voeten een +/- 10 cm lager door de kleinere batterij inhoud.
Lucid maakt ook heel efficiente, comfortabele, zuinige en stille ev's.
Hun elektromotor inclusief differentieel weegt maar 75 kg en is bij de lichtste in de markt. Alhoewel Deep Dive motors, leverancier voor de Neue Klasse het gewicht nog zal minderen lees ik. Mijn ervaring met de Grand Touring, + 800 pk , was zeer goed. Zeker tegen een constante snelheid van 140 km p.u. was het verbruik met 26 kWh over een +/- 10 km heel efficient voor deze wagen. Temperatuur was 10° bij windkkracht 2 beaufort. De opmerking die ik hier lees over het interieur heb ik niet ervaren. Deze Grand Touring was ook voorzien van Mojave PurLuxe Leather Alternative pakket wat de materiaalkeuze op een hoger niveau plaatst.
Achteraan is het stoelcomfort heel goed maar zit je met deze uigave wel met opgetrokken knieën. Doch bij de basisversie is dit niet, daar is zoals bij de Taycan de vloerplaat voor je voeten een +/- 10 cm lager door de kleinere batterij inhoud.
Gewijzigd door auteur