Abonneer nú met korting

Kies nú voor een abonnement met korting

Navigatie

MENU
AutoWeek

Menu

  • Nieuws
    • Advies Centrum
    • Autonieuws
    • Autotechniek
    • Banden
    • Bestelauto's
    • Campers
    • Classics & Youngtimers
    • Elektrische auto
    • Supercars
    • Verkoopcijfers
    • Podcasts
  • Tests
    • Autoreviews
    • Autotests
    • Nieuwste autovideo's
    • Verbruiksmonitor
    • Zelf testen?
  • Auto's
    • Auto zoeken
    • CarBase Autovergelijker
    • Elektrische auto's
    • Private Lease
    • Nieuwe auto uit voorraad
  • Occasions
    • Occasion zoeken
    • Klassieker zoeken
    • Tweedehands auto
    • Auto importeren
    • Auto onderhoud
  • Tools
    • Autobandenvergelijker
    • Autoverzekering vergelijker
    • Bijtelling Calculator
    • BPM Calculator
    • Kentekencheck
    • Kostenberekening
    • Waardebepaling
    • Private Lease Vergelijker
    • Wegenbelasting
  • Forum
    • Forum Index
    • Actieve topics
    • Nieuwste topics
    • Zoeken
    • Uitleg Forum
  • Word nu
    abonnee!
    • AutoWeek
    • AutoWeek Classics
    • AutoWeek Campers
    • AutoWeek GTO
    • Abonnee voordeel
    • Bestel editie
    • Nu in AutoWeek
  • Account
    • Mijn auto's/reviews
    • Mijn occasions
    • Mijn alerts
    • Mijn gegevens
    • Uitloggen
    • Mijn AutoWeek

      Autoweek Account
      • Autoreviews schrijven
      • Brandstofverbruik bijhouden
      • Reageren op berichten
      • Autobrochures downloaden
      • Nieuwsalerts instellen
      • Deelnemen aan het AW Forum

      en nog veel meer..

      Registreren Inloggen
    • Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.

      Meer informatie
  • Zoeken
Sluiten

Zoeken

Op trefwoord

of

Op kenteken

Zoeken

Auto's
Kenteken
AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
  • Home
  • Reviews
  • Volvo
  • V40

Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7

autoreview

7
Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7
Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7
lala9292
  • lala92928
  • Gebruikersreview
27 juni 2022 om 18:35
  • Meer
    • Linkedin
    • Pinterest
    • Print
    • Email
  • Whatsapp
  • Twitter
  • Facebook

Signalement

UitvoeringV40 D2 Momentum
Versnellingen6, Handgeschakeld
Bouwjaar2013
Jaar van aanschaf2022
KM-stand bij aanschaf196.000 km
KM-stand laatst200.600 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

De keuze

  • 196.000 km
  • 27 juni 2022

Anno 2022 is het best lastig om een goede occasion te vinden. De opvolger van de Saab 9-3, die vrij plotseling toch eerder op de nominatie stond om vervangen te worden (zie de review daarvan) is deze V40 geworden.

Zoals gezegd, was de keuze best lastig. Redenen:
- occasion prijzen zijn extreem hoog op het moment, dus minder auto voor hetzelfde geld.
- Diesel is in het verdom hoekje gestopt. Hoelang kunnen we hier nog mee door?
- Grote kans dat wegens verhuizing van werk, ik binnenkort minder kilometers maak. Van zo’n 30.000 km per jaar naar ?
- De hoge brandstofprijzen maken auto’s met een hoog verbruik minder interessant.

Tja. Wordt het een diesel of toch een benzine? In elke berekening die ik maak blijkt een gebruikte diesel vanaf zo’n 15.000km per jaar voordeliger dan een benzine. En dan neem ik het verschil in aanschaf (vaak enkele duizenden euro’s) niet mee. Uitgaande van de 30.000 die ik nu rijdt een no-brainer. In de toekomst is de kilometrage onzeker, maar minder dan 15.000 zal het niet snel worden (gezien van de 30.000 er al zo’n 10.000 privé zijn).
Benzine valt dus af.

Dan nog twee opties:
1. Dieper in de buidel tasten voor een jonge occasion (met als doel zeker vijf jaar er in te rijden). In dat geval is euro 6 een belangrijke eis.
2. Een goedkopere auto zoeken voor 2 tot x jaar, ter overbrugging van deze onzekere periode.
Het werd het laatste.

Paar opties bekeken & gereden, maar omdat ik mijzelf had voorgenomen een iets goedkopere auto uit te zoeken dan de Saab, bleven er eigenlijk maar twee kandidaten over. Namelijk een V40 D2 of een V60 (D2, D3 of D4). Een V40 D3 of D4 was geen optie, die zijn een wegenbelastingklasse zwaarder en in dat geval heb ik een sterke voorkeur voor de V60.

In alle gevallen ging de voorkeur uit naar een summum met winter- en businesspack. Een R-design was geen optie vanwege het verlaagde en hardere onderstel, daarnaast vind ik die grote diffuser achterop niet écht mooi.

Uiteindelijk is het een V40 momentum D2 (een minder luxe versie) geworden én eigenlijk alleen maar omdat ik na een proefrit een dermate goed aanbod kreeg, dat ik de auto niet kon laten staan. De kans is groot dat het anders een v60 was geworden, die vind ik stiekem toch wat mooier.

Crisis auto: hoe bevalt dat?

  • 198.750 km
  • 27 juni 2022

Stiekem is deze V40 dus een beetje een crisis-auto. Uitgezocht om niet teveel uit te geven (in zowel aanschaf, wegenbelasting als verbruik).

Toch is de eerste indruk van de auto niet verkeerd. Hij maakt een solide indruk, is relatief stil (wel veel bandengeluid, maar dat valt wellicht ook op omdat de motor minder geluid maakt dan in de Saab) en weet meteen een net verbruik neer te zetten. Ik heb de auto nu ruim twee weken en 2500km in bezit, de eerste indruk:

+ Auto voelt solide en degelijk aan. Dit gevoel komt grotendeels auto het rammelvrije interieur, het dikke lederen stuurwiel en de deuren die met een solide doch zachte dreun dicht vallen.
+ Door het tft-scherm in het dashboard, oogt het interieur nog behoorlijk fris.
+ De stoelen zijn smal, relatief hard en kennen veel instelmogelijkheden. Ik zat niet meteen lekker, maar na een lange reis richting zuid-Frankrijk heb ik een goede zit kunnen vinden en nu zit het ook echt prima.
+ De iPod functie werkt nog steeds perfect i.c.m. Apple Music. Via het infotaiment kun je door al je playlists heen.
+ De geluidsinstallatie is bovengemiddeld goed.
+ Het interieur is doordachter dan dat van de Saab. Een pennenhouder, een plastic aan het raam voor een parkeerbonnetje, etc.
+ De wegligging is super, vooral op bergweggetjes goed te plaatsen en weinig beweging in de koets.

+- De motor. De plus voor het verbruik. Gemiddeld (volgens de boordcomputer) zit ik nu op 1 op 21, daar zitten lange stukken 130 op de tolweg en bergwegen tussen. Ook weet ik nog niet altijd het ideale schakelpunt te vinden.
Het vermogen is ook voldoende voor de auto, maar ten opzichte van de Saab een stuk minder uiteraard. Vervelender is de opbouw van het vermogen, dat is niet zo lineair als je zou verwachten. Zo heb je soms een reserve wanneer je het niet verwacht, of juist andersom.
Vooral onderin (< 1500 toeren) mist de motor ook kracht. Dat gecombineerd met versnellingsbakverhoudingen waar soms grote gaten tussen zitten maakt dat je echt even moet wennen (voorbeeld: 2500 toeren in 2 is 1500 toeren in 3), dat betekent dus dat je relatief lang (tot zo’n 45kmph) in 2 rijdt (het gat tussen 4 en 5 is overigens een stuk minder groot). Als je dit eenmaal door hebt, laat de auto zich soepel en prettig rijden. Maar het feit dat je eraan moet wennen, is toch eigenlijk wel een minpunt.
Ik verwacht dit minpunt echter voor een groot deel te kunnen oplossen met chiptuning. Heb meer ervaringen met dit blok met wat extra aandacht en daarmee verandert de karakteristiek totaal.

Verder met de minpunten:
- de halogeenkoplampen zijn matig (of komt dat omdat ik xenon gewend was?)
- Op slecht wegdek met korte oneffenheden is de auto ronduit oncomfortabel. Op alle andere wegdekken is het prima.
- Keyless start (maar geen entry) is waardeloos. Je hebt de sleutel dan immers al in de hand.
- De randen van de hoedenplank zijn scherp. Al twee keer aan gesneden.
- De USB-poort (voor iPod functie) levert maar nét genoeg stroom om de batterij van je telefoon op peil te houden. Opladen doet hij nauwelijks.
- een nadeel van de smalle stoelen is dat er ook weinig lucht achter komt, hierdoor heb je snel een warme of zelfs zwetende rug (zeker met de temperaturen van 30+ graden hier in Frankrijk).

1 maand, 4500km

  • 200.600 km
  • 4 juli 2022

Inmiddels heb ik de auto, op een dag na, een maand en ruim 4500km in bezit. Dit laatste is grotendeels te danken aan een vakantie, waardoor de kilometers snel gingen.

In de vakantie heb ik de auto goed aan de tand kunnen voelen, lange stukken snelweg, bergweggetjes, extreme hitte (37 graden) en flinke regen zijn we tegengekomen. De auto houdt zich in alle omstandigheden prima.

Op de snelweg:
Een groot deel van de verreden kilometers vonden plaats op de snelweg. Hetgeen mij het meest opviel: het voelt nooit alsof je met een kleine auto onderweg bent, terwijl dat wel de werkelijkheid is natuurlijk.
De stoelen zitten perfect voor een lange rit, daarover niets te klagen. Wel zit je er relatief diep in (de stoel sluit om je aan), waardoor hij snel warm gaat aanvoelen. Dit is iets dat mij meermaals echt opviel. Ander groot nadeel op de snelweg: de buitenspiegels hebben een enorme dodehoek. Daar kan een complete auto in verdwijnen. Uiteraard al gespeeld met de afstelling, maar een dodehoek als deze heb ik niet eerder meegemaakt. Verder is de auto voldoende stil, het geluidssysteem top én rijdt gewoon prima.

Bergwegen:
Hier komt het harde onderstel (later meer) tot zijn recht. De auto stuurt lekker de bocht in en geeft het gevoel dat de auto harder kan dan jij. Verder werkt de automatische Hill-hold functie hier perfect. Uiteraard is een helling proefje geen probleem, maar dit maakt het bijzonder gemakkelijk.
In het donker helpen de Halogeen lampen niet echt mee in scherpe berg-bochten. Vooral het lichtbeeld van de rechterlamp lijkt niet helemaal te kloppen. Ik vraag mij af of dit een producteigenschap is, of dat iets aan de hand is. Ik laat dit nog even checken bij de dealer.
Olifant in de kamer: is een 1.6 diesel voldoende als je er meer van gaat vragen? Wat mij betreft volmondig ja. Zoals ik eerder schreef is de auto gevoelig voor de juiste schakelpunten, maar als je deze eenmaal hebt gevonden is er voldoende pit voor een vlotte rijstijl. Ook in de bergen.

Warmte:
De vorige auto wilde als het heel warm was en je veel van de auto vroeg, de airco nog wel eens tijdelijk uitschakelen. Vaak met name te merken aan de geur in de auto. De Volvo heeft dit niet een keer gedaan. Zelfs bij stilstaan deed de airco het perfect. Enig nadeel? Ja, de warme stoelen waar ik eerder over schreef.

Regen:
Op een gegeven moment in de bergen overvallen door zeer harde regen. Dit staat zeker in de top 3 van meeste water wat ik uit de lucht heb zien vallen terwijl ik in de auto zat. We reden door de bergen, waardoor niet alleen water van boven, maar ook water / modder stromen over de weg een probleem waren. Dat betekent: stapvoets proberen in te schatten hoe diep de stroom is. Een veilige plek om te stoppen was er niet. Ik ben de auto hier ontzettend gaan waarderen, want wat geeft deze auto een vertrouwen in zulke omstandigheden.

In alle omstandigheden vind ik persoonlijk het onderstel net wat te hard. Op NL asfalt valt het mee, maar als het afvalt ook maar een beetje slechter is geeft hij oneffenheden stevig door.

Nog even over de motor: eigenlijk bevalt deze mij heel goed zoals ik eerder schreef. Ten opzichte van de vorige auto (zie hieronder) trekt de Volvo een stuk minder goed door in toeren, je komt er wel, maar het voegt weinig snelheid toe. Zoals ik schreef is dit grotendeels gewenning, maar er is één situatie waarin dit ronduit vervelend is: wanneer je op een korte invoegstrook (buitenland) wilt invoegen, zeker wanneer je te maken hebt met traag verkeer of een stijging in het wegdek, verwacht je dat de auto blijft versnellen als je doortrekt. Hier ben ik zeker twee keer door verrast.
Daar staat wel tegenover dat het verbruik over de hele reis 1 op 20,2 was. Opzich een heel net cijfer, zeker gezien de omstandigheden (135 km/u hoofdzakelijk, veel wind op de terugweg, hoge temperaturen). Anderzijds was hij de heenweg zoveel zuiniger (1 op 21,5) dat het mij ook wat tegenvalt.
Ik verwacht dat ik met de Saab tussen de 1 op 17,5 en 1 op 18 was uitgekomen. Verschil klinkt misschien klein, maar bij behoorlijk wat kilometers en de huidige brandstofprijzen telt dat toch door tot enkele tientjes per maand.
Overigens de eerste forens-kilometers zien er een stuk zuiniger uit. Ik ben nu een paar dagen heen en weer gereden en zie de verbruiksmeter zo rond de 1 op 23 schommelen. Ik zal later het verbruik over een aantal tanks diesel delen.

Wat mij overigens opviel: deze auto is behoorlijk vergelijkbaar met mijn vorige. Hiervoor reed ik een Saab 9-3 van 2011 (modeljaar 2010). Dat klinkt misschien als een heel ander type auto (D-segment vs C-segment), maar het prijsverschil (nieuwprijs, er zit slechts twee jaar tussen) tussen deze twee auto's is slechts 2000 euro in het voordeel van de Volvo. Voor die 2000 euro was de Saab niet alleen groter, maar ook luxer. Zou je de Volvo gelijkwaardig aankleden, dan ben je minstens hetzelfde kwijt.
Ook qua motorisering zijn deze auto's behoorlijk vergelijkbaar: de Saab had 120 pk (116pk Volvo) en 280 nm (270 Volvo).

Ik zal binnenkort wat foto's en het dagelijkse verbruik toevoegen, daarna meld ik mij weer bij de volgende beurt.

4,0
  • Betrouwbaarheid
    4
  • Prestaties
    4
  • Comfort
    3
  • Kosten
    5
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien
  • Rijd je zelf met een Volvo V40? Start je eigen gebruikersreview en deel je ervaringen
 
  • Houd me op de hoogte over de Volvo V40
  • Rapporteer deze review

Beoordeel deze review

Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.

  • slecht
  • onvoldoende
  • voldoende
  • goed
  • uitstekend

Uitgelicht aanbod

    Volvo V40 1.6 D2 Momentum Business Navi|Clima|LMV|PDC

    Volvo V40 1.6 D2 Momentum Business Navi|Clima|LMV|PDC

    • 2014
    • 197.960 km

    € 8.650

    Volvo V40 1.6 D2 Kinetic PDC/AIRCO/CRUISE/LMV

    Volvo V40 1.6 D2 Kinetic PDC/AIRCO/CRUISE/LMV

    • 2015
    • 214.893 km

    € 7.995

    Volvo V40 1.6 T3 R-Design ORG.NL l CAMERA l NAVI l CLIMATE l PDC

    Volvo V40 1.6 T3 R-Design ORG.NL l CAMERA l NAVI l CLIMATE l PDC

    • 2014
    • 176.282 km

    € 12.445

Meer Volvo V40 occasions

Lezersreacties (7)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kunt u er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.

Reactie verwijderen

Weet je het zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens

Bekijk ook

Kopersgids

Zoeken en vergelijken
  • Volvo V40 specificaties
  • Volvo V40 occasions
  • Volvo V40 video's
Advies en informatie
  • Volvo V40 tests
  • Volvo V40 gebruikersreviews
  • Volvo V40 index
PREMIUM
Volvo V40 - Peugeot 308 SW - Toyota Auris TS

Volvo V40 - Peugeot 308 SW - Toyota Auris TS

Alleen nog dit jaar kunnen leaserijders profiteren van 14 procent bijtelling. Wij zetten drie...

Lees meer
 

Volvo V40 reviews

  • Gebruikersreview
    Volvo V40 T2 R-Design (2014)

    Volvo V40 T2 R-Design (2014)

    • 15 augustus 2022
  • Gebruikersreview
    Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7

    Volvo V40 D2 Momentum (2013) #7

    7
    • 27 juni 2022
  • Gebruikersreview
    Volvo V40 D4 Business Kinetic (2015)

    Volvo V40 D4 Business Kinetic (2015)

    • 2 juni 2022
  • Gebruikersreview
    Volvo V40 D2 Business R-Design (2015)

    Volvo V40 D2 Business R-Design (2015)

    5
    • 11 maart 2022
  • Gebruikersreview
    Volvo V40 T2 Momentum (2014)

    Volvo V40 T2 Momentum (2014)

    2
    • 28 december 2021
  • Gebruikersreview
    Volvo V40 D2 R-Design (2013)

    Volvo V40 D2 R-Design (2013)

    • 18 september 2021
  • Gebruikersreview
    Volvo V40 D2 Momentum (2015)

    Volvo V40 D2 Momentum (2015)

    1
    • 8 augustus 2021
meer reviews
Volvo V40 - Occasion Aankoopadvies

Volvo V40 - Occasion Aankoopadvies

53

De Volvo V40 blijkt solide gebouwd en wat betreft motorisering kun je eigenlijk niet verkeerd...

Gerelateerd

  • Model
  • Merk
Model
Model
  • Gebruikersreview
    Volvo V40 T2 R-Design (2014)

    Volvo V40 T2 R-Design (2014)

    • 15 augustus 2022
  • Gebruikersreview
    Volvo V40 T4 Sports-Line (1998)

    Volvo V40 T4 Sports-Line (1998)

    • 20 juli 2022
  • Gebruikersreview
    Volvo V40 T4 Business Sport (2017)

    Volvo V40 T4 Business Sport (2017)

    2
    • 6 juli 2022
  • Gebruikersreview
    Volvo V40 D4 Business Kinetic (2015)

    Volvo V40 D4 Business Kinetic (2015)

    • 2 juni 2022
  • Nieuws
    Volvo V40 - Facelift Friday

    Volvo V40 - Facelift Friday

    12
    • 6 mei 2022
  • Gebruikersreview
    Volvo V40 1.8 Bi-Fuel Europa (2003)

    Volvo V40 1.8 Bi-Fuel Europa (2003)

    • 21 april 2022
  • Gebruikersreview
    Volvo V40 D3 Nordic+ (2016)

    Volvo V40 D3 Nordic+ (2016)

    2
    • 19 april 2022
Merk
Merk
  • Nieuws
    Volvo 'Amazett cabrio' (1967) - In het Wild

    Volvo 'Amazett cabrio' (1967) - In het...

    15
    • 19 augustus 2022
  • Nieuws
    Bewezen: knoppen zijn beter dan schermen

    Bewezen: knoppen zijn beter dan schermen

    161
    • 19 augustus 2022
  • Nieuws
    Volvo XC90: succesverhaal in Nederland

    Volvo XC90: succesverhaal in Nederland

    42
    • 18 augustus 2022
  • Gebruikersreview
    Volvo S40 2.0 Europa Prestige (2004)

    Volvo S40 2.0 Europa Prestige (2004)

    • 15 augustus 2022
  • Gebruikersreview
    Volvo V50 D2 DRIVe Start/Stop Business Edition (2011)

    Volvo V50 D2 DRIVe Start/Stop Business...

    1
    • 15 augustus 2022
  • Gebruikersreview
    Volvo V40 T2 R-Design (2014)

    Volvo V40 T2 R-Design (2014)

    • 15 augustus 2022
  • Nieuws
    Dit is de nieuwe elektrische Volvo XC90

    Dit is de nieuwe elektrische Volvo XC90

    130
    • 15 augustus 2022

Persoonlijk op de hoogte blijven van autonieuws?

Over AutoWeek

  • Klantenservice
  • Copyright
  • Disclaimer
  • Privacy & Cookiebeleid
  • Cookie instellingen wijzigen
  • Gebruiksvoorwaarden

Volg AutoWeek

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Youtube
  • Podcasts
  • RSS

Meer AutoWeek

  • Aanmelden nieuwsbrief
  • Contact redactie
  • Colofon
  • Autobrochures
  • Klassiekergids

Overig

  • Adverteren
  • AutoWeek LAB
  • Je auto aanmelden
  • Koppel abonnement
  • Partners
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Cadillac
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • DS
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • McLaren
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

© 2022 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden