Toyota Auris Touring Sports 1.4 D-4D-F Aspiration (2016) #2

Toyota Auris Touring Sports 1.4 D-4D-F Aspiration (2016)

UitvoeringAuris Touring Sports 1.4 D-4D-F Aspiration
Bouwjaar2016
Jaar van aanschaf2016

Inleveren

Na 3 plezierige jaren heb ik de Auris TS Aspiration 1.4 D achtergelaten bij de VW dealer in Amsterdam ZO. De auto is lekker japs, rijdt zeer soepel, en direct, wat heel fijn is, en toch met de juiste minimale weerstand, dus net niet gevoelloos.

Rood met cognac lederen bekleding was een mooie combinatie.

De 1.4D is van Toyota, de 1.6D van BMW. Toch reed de 1.4D snel genoeg, bij inhalen wel even terugschakelen van 6 naar 5.

De ventilator had wel een probleem. Alle tijd had ik die op de voorruit en op m'n voeten, maar niet recht vooruit het interieur in. Dus dat ging de laatste 4 maanden stinken, die stank ging er ook niet uit. Dat maakte de laatste maanden vd Toyota voor mij iets onprettig.