AutoWeek 3 2021

Abonneer nú met korting

Kies nú voor een abonnement met korting

Navigatie

MENU
logo AutoWeek

Menu

  • Nieuws
    • Autonieuws
    • Autotechniek
    • Banden
    • Bestelauto's
    • Campers
    • Classics & Youngtimers
    • Elektrische auto's
    • Supercars
    • Verkoopcijfers
    • Weblogs
    • Aanmelden nieuwsbrief
  • Tests
    • Autoreviews
    • Autotests
    • Nieuwste autovideo's
    • Verbruiksmonitor
    • Zelf testen?
  • Auto's
    • Auto zoeken
    • CarBase Autovergelijker
    • Private Lease vergelijker
    • Private Lease aanbod
    • Voorraadauto's
  • Occasions
    • Occasion zoeken
    • Klassieker zoeken
    • Tweedehands auto kopen
    • Auto verkopen
    • Auto importeren
    • Auto onderhoud
    • Dealergids
  • Tools
    • Autobandenvergelijker
    • AutoWeek Autoverzekering
    • Bijtelling Calculator
    • BPM Calculator
    • Kentekencheck
    • Kostenberekening
    • Waardebepaling
    • Wegenbelasting
  • Forum
    • Forum Index
    • Actieve topics
    • Nieuwste topics
    • Zoeken
    • Uitleg Forum
  • AutoWeek 3 2021
    Word nu
    abonnee!
    • AutoWeek
    • AutoWeek Campers
    • AutoWeek Classics
    • AutoWeek GTO
    • Abonnee voordeel
    • Bestel editie
    • Nu in AutoWeek
  • Magazine
    • AutoWeek
    • AutoWeek Campers
    • AutoWeek Classics
    • AutoWeek GTO
    • Abonnee voordeel
    • Bestel editie
    • Nu in AutoWeek
  • Account
    • Mijn auto's
    • Mijn occasions
    • Mijn alerts
    • Mijn gegevens
    • Uitloggen
    • Mijn AutoWeek

      Autoweek Account
      • Autoreviews schrijven
      • Brandstofverbruik bijhouden
      • Reageren op berichten
      • Autobrochures downloaden
      • Nieuwsalerts instellen
      • Deelnemen aan het AW Forum

      en nog veel meer..

      RegistrerenInloggen
    • Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.

      Meer informatie
  • Zoeken
Sluiten

Zoeken

Op trefwoord

of

Op kenteken

Zoeken

Auto's
Kenteken
  • Home
  • Reviews
  • Tesla
  • Model 3
15

autoreview

Tesla Model 3 Long Range AWD (2019) #44

De Dude
  • De Dude7
  • Review
18 december 2020 om 22:55
  • Meer
    • Linkedin
    • Pinterest
    • Print
    • Email
  • Whatsapp
  • Twitter
  • Facebook

Signalement

UitvoeringModel 3 Long Range AWD
Versnellingen1, Automaat
Bouwjaar2019
Jaar van aanschaf2019
KM-stand laatst31.000 km
Gemiddelde lezerswaardering: 88%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud of eventuele gevolgen ervan. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Spannend, een eerste review!

  • 31.000 km
  • 18 december 2020

31,000 km schieten onder mij door want ik ben op weg naar … Ok, één keer knipperen met je ogen en het jaar is weer voorbij. Er zijn al talloze reviews over de model3. Sommige leuk om te lezen, andere wat summier. Hopelijk kan ik met mijn review daar weer een stukje aan bijdragen en mensen over de streep trekken om een Model3 te kopen/leasen, want het is echt een hele fijne auto. Mijn referentiekader voor dagelijks verkeer: de VW e-Golf en BMW 320i (F30). Daarnaast privé veel BMW beulen mogen rijden.

In mijn enthousiasme was ik wat lang van stof, sorry daarvoor. Samenvattend kan ik mij geen prettigere woon-werk-verkeer auto wensen. De standaard opties zijn fijn, de continue software updates verfrissend. Het koppel is natuurlijk schitterend, maar het knalt ook lekker door de bocht als je even de beentjes wil strekken via dat ene klaverblad. Hij is zwaar, maar de goede balans verhult een hoop.

En tóch, als zelfbenoemd petrolhead, mis ik het echte ‘machine’ gevoel. Het doet mij verlangen naar een zes-in-lijn waar ik ook zelf een beetje aan kan sleutelen. Het is anders, het geeft dat gave gadget gehalte gevoel. Beetje wat de Taycan nu doet met die soundtrack van een spaceship. Dat is dus niet de Model3 te verwijten, meer het elektrisch rijden. Wil ik in mijn dagelijks vervoer terug naar een ICE? Nooit meer. Zoek ik nu privé naar een tweedehands zes-in-lijn? Jup. De E91 330i (atmosferisch!) is steeds gunstiger geprijsd en de Z4 coupe heeft z’n bodemprijs wel bereikt. Of misschien toch die Porsche 996, het buitenbeentje die ik juist altijd zo mooi vond (vooral de billen). En laatst dat wedstrijdje met een C63 AMG met die heerlijke 6.2 liter V8 doet me ook wel verlangen naar een V8. Eerst maar eens even wat geld op zij zetten. To be continued…

De Pro’s
- Vermogen en angstaanjagende lineaire opbouw ervan
- Rijdt stiekem erg goed ondanks z’n gewicht
- Actieradius
- Standaard zeer rijke uitrusting
- Uitstekende software (integratie Spotify, TuneIn en google maps) met continue updates
- Het tesla laadnetwerk. Ge-wel-dig

De Cons
- Die neus had wel wat langer gemogen…
- Zit achter niet best als je lang bent zoals ik. Isofix ook even lastig in het begin
- Gedoe met de buren om zoiets futiels als een laadpaal
- Als je gevoelig bent voor wat andere mensen van je vinden: gezeur om het woord bijtelling of Elon Musk.
- Er rijden er best veel rond, Ook in de kleur wit. Ik had juist deze kleur in gedachte, werd dat opeens de standaard kleur. Lekker dan...

- Het proces -
Tsja. De Model 3. Ik heb nog nooit een auto meegemaakt dat zó voor twee-, misschien wel drie, kampen zorgt: De zelfbenoemd petrolhead, de Tesla fetisjist en de Tesla hater. Vooral de laatste is interessant; het heeft wel interesse in de elektrotechniek (‘de EQC is geweldig’), maar Tesla is een beetje eng. Ofzo. Heb ook niet zoveel op met hen die stellen dat Tesla overal superieur in is. Ik zelf zit ergens tussenin.

Ik ben niet geïnteresseerd in een discussie over of de EV onder aan de streep wel zo milieuvriendelijk is, dat was niet mijn éérste reden om elektrisch te rijden. Dat is namelijk het heerlijke koppel en dus altijd kunnen versnellen en de stilte aan boord. Ik heb dit al kunnen ervaren in een hybride een aantal jaar geleden en wist toen al: Ik wil een elektrische auto voor de deur. Mits ik geen concessies hoef te doen aan mijn woon-werk-verkeer en mijn rijstijl (lees niet met 90 achter een vrachtwagen hangen). De Model S was toen nog onbereikbaar, de Ampera’s van deze wereld niet mijn ding. De e-golf kwam door privé omstandigheden een jaartje tussendoor, verder niet relevant voor deze review.

In de zomer van 2018 was ik bij familie in de US waar ik voor het eerst kennis maakte met de model3, welke zij net hadden aangeschaft. Ik was overtuigd: dit wordt een grote kanshebber voor de volgende auto. Alleen die voorkant, daar kon ik nog niet echt aan wennen.

Terug naar het voorjaar van 2019, ik had dus al in de US in de Model3 gereden en vond het een ongelooflijk aantrekkelijk aanbod; elektrisch, prima uiterlijk, méér dan prima in de opties, die heerlijke hoeveelheid koppel en PKs en natuurlijk een zeer aantrekkelijke prijs per maand. Maar ja, mijn BMW-hart keek al met een schuin oog (weer) naar de 320i touring. Meer (vermogen) zat er helaas niet in ivm uitstootregels van mijn werkgever.

Dat het één van deze twee zou worden stond al vast, ik heb persoonlijk niks met Audi of Mercedes, helaas. Een proefrit in zowel de model3 als de 3serie bevestigden al mijn onderbuikgevoel; exit BMW.. Het deed toch een klein beetje zeer maar de dreier kon mij helaas niet overtuigen om voor woon-werk-verkeer en de standaard uitstapjes naar de bouwmarkt, vakanties €400 per maand meer te betalen, zeker niet nu een kleine in de pijplijn zat en elke euro telt voor luiers, zwitsal doekjes, kinderwagens en uiteraard het kinderdagverblijf…

Je koos dus voor het geld? Nee niet zo snel. De Model3 bood daarnaast wel dat stukje freude ahm fahren wat ik zocht, maar daar komen we zo op terug.

Fastforward naar December 2019: In de eerste week was het zover, ik mocht hem ophalen bij de haven van Amsterdam nadat ik ‘m eind Oktober had besteld, keurige levertijd. Het ophalen ging anders dan ik was gewend en ik vond het fantastisch; geen gedoe met bloemen, gênant een doek van de auto trekken en een verkoper met een glimlach-als-een-boer-met-kiespijn. Ieder z’n ding natuurlijk! Vind je dit wél leuk, dan kan ik mij heel goed voorstellen dat je het allemaal wel een beetje kil vindt. Als je in de markt bent voor een Porsche, gaat het wel effe wat beter – de espresso mistte ik wel een beetje (Charles, lees je nog mee? We missen je).

Spookverhalen over een slechte of afwijkende afwerking: geen last van. Alles is keurig afgewerkt en voelt solide aan met mooie materialen. Verder valt op dat het middenconsole anders is in het 2020 model dan de Model3 (2019) die ik in het voorjaar heb gereden. Zo sluit het een stuk makkelijker (betere magneetjes?). Hij is ook wat stiller aan boord bij hogere snelheden (+140 km/u).

- Hoe rijdt het nou?-
Ik wist dat er op de Maltaweg al werd gepatrouilleerd door de Amsterdamse politie, dus even gewacht tot de A5. Ik was al heel wat vermogen gewend in het verleden (Zoals ik al zei, BMW beulen o.a. in de E60 550i en de 335i zijn bekend), maar dit enorm lineaire versnellen is fantastisch. Het gaat zo snel, zo makkelijk. Je knippert met je ogen en je bent virtueel je rijbewijs kwijt. En ook snel daarna je auto. Bovenin (>150 km) mis je wel het echte doorhalen van een potente benzine motor, het is al wat langer geleden maar die 335i begon daar pas echt te werken. Gelukkig zit ik zelden meer op die snelheden want Duitsland is te ver weg (ik woon in Den Haag) en wijsheid komt met de jaren en ervaring, in mijn geval vader worden.

Qua stuurwerk: Bij de overgang van de A4 naar de A13 (Delft) zit een heerlijke bocht schuin naar beneden die een goede graadmeter is van hoe hard een auto nou de bocht door wilt. Het is onvoorstelbaar met hoeveel vertrouwen en gretigheid de Model 3 die bocht induikt. Je hebt massa’s grip en met het koppel stuur je hem zó hard erdoorheen, het is niet normaal. Hij is zwaar. Je merkt het want het gewicht drukt dóór, maar het stoort niet de balans. Het is een auto van 1,900kg maar er hangen twee beulen van elektromotoren in om het in goede banen te leiden, wat pertinent anders is dan bijvoorbeeld mijn 320i in het verleden die ~ 1,500kg moest meezeulen met een stuk minder potente motor.

De pro pilot 4’s van Michelin helpen hier ook bij, zijn hele fijne banden. Ik durfde lang niet op de limiet te rijden, inmiddels wel. Het is wel oppassen, zomerbanden en nat wegdek is geen goede combi, zeker niet met AWD: je hebt enorm veel grip, maar áls je gaat is er geen redden meer aan.

Afgelopen zomer zijn we ook naar Italië gereden, de chianti route kan mijn auto dromen en wát komt die daar tot z’n recht. Zelden zo’n lol gehad in de heuvels / bergen, hij blijft er maar aan sleuren naar boven toe en haarspeldbochtjes (vooral bovenin bij greve in chianti) neemt die met groots gemak. Hoezo 1,900 kg?

En hoe blij zijn we met de software?
Best wel blij. Gebruiksvriendelijkheid is hier het toverwoord en Tesla doet dit ongelooflijk goed. Ik miste in het begin wel m’n tellers, maar inmiddels aan gewend dat ik één groot scherm heb. Moet wel gezegd worden, ik vind bediening van oa radio en navi via een touchscreen meer afleiden dan gewone knoppen (zoals bijv iDrive). Dit gevoel had ik ook al in de Golf die ik hiervoor reed. Vind ik wel het hele systeem een stuk beter werken dan het VW systeem; het zit gewoon logischer in elkaar en werkt véél sneller. Het is je iPad op steroids en de hele integratie met de app werkt zo ongelooflijk goed. Je merkt dat software hier op de allerhoogste prioriteit staat. De agenda integratie werkt super en hij start automatisch de route naar mijn werk of de afspraak in de agenda.

De integratie met de app is ook zeer goed, veel beter dan VW en BMW. Bij deze jongens had ik vaak geen connectie met de auto, waardoor ik bijvoorbeeld bij de Golf alsnog stond te krabben ’s ochtends omdat hij geen zin had om voor te verwarmen.. Jammer joh. De basisfuncties zijn prima al vraagt het naar meer; er zijn genoeg 3rd party apps die bijv. communicatie met siri aanbieden, maar ik heb mij hier nog niet in verdiept. In tegensteling tot bijvoorbeeld de BMW of VW app.

De autopilot werkt in het begin wat resoluut en mist absoluut de verfijning. Je merkte heel goed dat het een zelflerend systeem is en er zaten in het begin gewoon fouten in, onder andere het bekende phantom breaking bij het naderen van een brug. Ik vond dit persoonlijk erg storend, ondanks het feit dat het maar 2x is gebeurd. Het geeft geen veilig gevoel in het begin, zo simpel is het. Het mag niet en het geeft het gevoel wat sommige reaguurders soms gekscherend zeggen; je bent een testdummy voor Tesla. Inmiddels werkt het systeem foutloos en heeft de update naar v10 een hoop goed gemaakt. Het is heel indrukwekkend om te zien wat ‘ie allemaal herkend. Maar… toch gebruik ik het zelden. Ik vind zelf sturen prettiger en het systeem begint al heel snel te zeuren dat je geen handen aan he stuur hebt, terwijl dit gewoon wel het geval is. Gevolg: Je hebt autopilot aan zodat je niet al teveel hoeft te sturen en vervolgens ben je continu geforceerd aan het tegensturen om het systeem maar te laten weten dat je er nog bent… In de US werkt het systeem overigens wel beter.

Wat overblijft is de ACC en die werkt dus feilloos; remt minder snel af dan de Golf en laat minder ruimte toe als je hem op stand 1 (seconde?) hebt staan. Bij de golf dook er nog wel eens iemand tussen, bij de model3 zelden omdat het een meer natuurlijke (of Nederlandse..) afstand is in het verkeer.

- Interieur / afwerking-
Toch wel het stokpaardje van zij die Tesla niet zo leuk vinden. Tsja. Ik kom zoals al aangegeven uit een e-golf, daarvoor een 320i. De afwerking is hetzelfde als de golf en beter dan de BMW (was een F31, BMW heeft hierna grote stappen gemaakt). De naadloze afwerking van het dashboard, middenconsole wat mooie zachte kunstleder materialen heeft, het stuur wat goed in de hand ligt, het is allemaal gewoon prima voor elkaar. Middenconsole is wel erg krasgevoelig en dat is heel erg vervelend. Ik heb nooit losse spullen in mijn auto liggen (tegen het autistische aan) en zit altijd zonder jas in mijn auto en toch heb ik allerlei krassen. Hoe die erop komen zijn mij een raadsel.

Ook fijn, geen rammeltjes! Dat was in de e-golf wel anders, vooral in het onderstel… Die begon na 2 maanden in de wintermaanden behoorlijk te kraken, vooral achterin. Overigens vind ik de afwerking van de voor- en achterklep gênant en mag hopen dat Tesla dit verbetert met het 2021 model. Verder geen rare panel gaps op mijn auto.

- Comfort -
Her en der heb ik wat ‘reviews’ van andere merken op Autoweek gelezen die ‘mee hebben gereden met een kennis en niet goed kunnen zitten vanwege hun lengte’. Ik ben 2 meter en 90kg schoon aan de haak en zit na 31,000 km net zo goed als in mijn F31 met sportstoelen. Ik mis alleen het verlengstuk van die sportstoelen, compliment naar BMW. Ook het scherm zit niet te dichtbij mijn knieën (ook ergens gelezen).

Achterin is het iets minder rooskleurig, de hoek van de zitting is gewoon niet juist waardoor je, als je zo lang bent als ik, niet de goede positie kan vinden met je knieën. De hoogte is wel goed (dit in tegenstelling tot de polestar). Die rare hoek merk je bijvoorbeeld ook bij het bevestigen van de isofix; de ‘base’ waar je kinderstoeltje op steunt moet heel strak tegen de stoel aan worden geklikt, anders zit je kindje NIET in de juiste houding en teveel voorover met zijn/haar hoofdje. Betekent dus niet dat je kindje niet veilig zit, maar dat je beter moet opletten hoe je het stoeltje bevestigt dan bij andere merken, wat ik vreemd vind voor een Amerikaans automerk.

Comfortverhogende zaken zoals elektrisch verstelbare stoelen en stuur met geheugenfunctie, verwarmbare stoelen, inklapbare spiegels, automatisch dimmende binnen én buitenspiegels, dual climate zone, van afstand de auto verwarmen en koelen, het zit er allemaal op. Standaard. Integratie met spotify zie ik ook als comfort verhogend en werkt goed.

Zo nu en dan hoor ik rijwind, meer dan andere auto’s. Dit ervaarde ik in de golf ook al dus zal te maken hebben met afwezigheid van motorgeluid, maar juist dan is het nog belangrijker om betere isolatie te hebben. De coupe achtige ramen zonder ‘bovenrand’ helpen ook niet natuurlijk en vind ik persoonlijk een misser.


- Verbruik & range. Dat andere stokpaardje-

Ik rij onder normale omstandigheden 120 km woon-werk-verkeer per dag en wilde geen laadstress hebben. Daarom ben ik voor de long range gegaan. Pre-covid laadde ik 2-3x per week op en reed dus ~ 3k km per maand. Ik heb geen eigen lader voor mijn deur en ook nog eens gedoe met de buren en toch heb ik geen laadstress. Hoe ik het doe? 1x op kantoor als ik aan het werk ben, 1x ’s nachts voor de deur na eerst ruzie maken met de buren om te mogen laden :-) en sporadisch 1x op vrijdag bij de supercharger terwijl ik bij de toekan ontbijt en mijn mailtjes wegwerk.

Over superchargers gesproken, het Tesla netwerk is uniek en werkt uitstekend icm de software. Wij hebben over de rit naar Italië (1450km) iets meer dan 15u gedaan (wel overnacht), de truc is: continue 130/140 km/u rijden en de laadpiekmomenten pakken tussen 20-60% laden. We hebben 1x langer gestopt omdat wij een kindje hebben van 1.5 die eigenlijk vaker en langer eruit moest dan dat we hoefde te laden.

Laadstress heb ik dus niet, gewoon niet. Nee echt niet. Echt, ik heb het niet. Zo, overtuigd? :)

Wat ik wel heb, is laadPAALstress. Plug-ins die na 2u laden vol zijn en weigeren van de paal te halen is een doorn in het oog en doet afbreuk aan elektrisch rijden. In mijn straat zijn twee laadstations met in totaal 4 laadplekken waarvan er twee continu worden bezet gehouden door twee plug-ins, de full-electrics wisselen keurig netjes af. Waarom? Joost mag het weten. Vervelend is het wel, zeker als je zelf bijna altijd laat thuis bent. Dit is dus een puntje en daar moet op korte termijn een zelfde oplossing voor komen als dat Tesla heeft; idle fees. Mijn oplossing? Gewoon niet meer daar laden. Kost me teveel energie en ik heb teveel andere dingen te doen in het leven om me druk te maken om zoiets futiels als een laadpaal.

Het verbruik zit voor mij persoonlijk nu op 19kw/100km. Temperatuur en je rechtervoet zijn enorm van invloed: Mijn vrouw redt met gemak 13-15kW/100km in de zomer en nu 18kw, ik zit zelf op 18kw in de zomer en nu ~ 20kw.

Goed, dat was het dus even weer. Hopelijk heb je er wat aan als je de keuze maakt voor een EV! Volgende week gaan de winterbanden er weer op, benieuwd hoe het profiel eruit ziet van de zomerbanden na 31k km en zoveel koppel. Ik ben van plan om dit bij te houden mits ik genoeg input heb om wat leuks te pennen. Fijne kerst

p.s. Beschouw mezelf niet echt als digibeet maar foto's toevoegen lukt mij niet..? Wie o wie maakt me los met de uitleg

4,8
  • Betrouwbaarheid
    5
  • Prestaties
    5
  • Comfort
    4
  • Kosten
    5
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
 
  • Houd me op de hoogte over de Tesla Model 3
  • Rapporteer deze review

Beoordeel deze review

Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.

  • slecht
  • onvoldoende
  • voldoende
  • goed
  • uitstekend

Uitgelicht aanbod

    Long Range AutoPilot, Trekhaak, 47.933ex

    Tesla Model 3 Long Range AutoPilot, Trekhaak, 47.933ex

    • 2019
    • 28.967 km

    € 57.999

    Standard RWD Plus | pano dak | 4% bijtelling | incl. BTW | leder | carbon | autopilot |

    Tesla Model 3 Standard RWD Plus | pano dak | 4% bijtelling | incl. BTW | leder | carbon | autopilot |

    • 2019
    • 23.171 km

    € 53.900

    Performance 4% Bijtelling 463PK Dual Motor | Autopilot | ACC | Garantie Excl. BTW

    Tesla Model 3 Performance 4% Bijtelling 463PK Dual Motor | Autopilot | ACC | Garantie Excl. BTW

    • 2019
    • 73.548 km

    € 51.980

Meer Tesla Model 3 occasions

Lezersreacties (15)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kunt u er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.

Reactie verwijderen

Weet je het zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens

Bekijk ook

Kopersgids

Zoeken en vergelijken
  • Tesla Model 3 specificaties
  • Tesla Model 3 occasions
  • Tesla Model 3 video's
Advies en informatie
  • Tesla Model 3 tests
  • Tesla Model 3 gebruikersreviews
  • Tesla Model 3 index
Polestar 2 Performance Pack vs. Tesla Model 3 Performance - Dubbeltest

Polestar 2 Performance Pack vs. Tesla Model 3 Performance - Dubbeltest

Voor een nieuw merk geniet Polestar al enorm veel bekendheid in Nederland. Een hype die we...

Lees meer
 

Tesla Model 3 reviews

  • Review
    Tesla Model 3 Long Range AWD (2019) #44

    Tesla Model 3 Long Range AWD (2019) #44

    15
    • 18 december 2020
  • Review
    Tesla Model 3 Performance AWD (2019)

    Tesla Model 3 Performance AWD (2019)

    13
    • 25 november 2020
  • Review
    Tesla Model 3 Long Range AWD (2019)

    Tesla Model 3 Long Range AWD (2019)

    12
    • 14 november 2020
  • Review
    Tesla Model 3 Long Range AWD (2020)

    Tesla Model 3 Long Range AWD (2020)

    19
    • 4 november 2020
  • Review
    Tesla Model 3 Long Range AWD (2019)

    Tesla Model 3 Long Range AWD (2019)

    3
    • 25 oktober 2020
  • Review
    Tesla Model 3 Standard Range Plus (2020)

    Tesla Model 3 Standard Range Plus (2020)

    9
    • 23 oktober 2020
  • Review
    Tesla Model 3 Performance AWD (2019)

    Tesla Model 3 Performance AWD (2019)

    53
    • 14 oktober 2020
meer reviews
Nissan Leaf+ vs. Tesla Model 3 Standard Range Plus – AutoWeek Dubbeltest

Nissan Leaf+ vs. Tesla Model 3 Standard Range Plus – AutoWeek Dubbeltest

140

Al meer dan tien jaar valt er voor zakelijke rijders een heleboel voordeel te halen door met...

Gerelateerd

  • Model
  • Merk
Model
Model
  • Autonieuws
    Tesla Model 3 in prijs verlaagd

    Tesla Model 3 in prijs verlaagd

    91
    • 20 januari 2021
  • Review
    Tesla Model 3 Standard Range Plus (2020)

    Tesla Model 3 Standard Range Plus (2020)

    7
    • 19 januari 2021
  • Autonieuws
    Elon Musk wilde Tesla verkopen aan Apple

    Elon Musk wilde Tesla verkopen aan Apple

    71
    • 23 december 2020
  • Autonieuws
    Tesla Model 3 toont realistischer én hoger bereik na update

    Tesla Model 3 toont realistischer én hoger...

    71
    • 21 december 2020
  • Review
    Tesla Model 3 Performance AWD (2019)

    Tesla Model 3 Performance AWD (2019)

    13
    • 25 november 2020
  • Autonieuws
    Overzicht: alle software-updates Tesla Model 3 2019-2020

    Overzicht: alle software-updates Tesla...

    90
    • 21 november 2020
  • Review
    Tesla Model 3 Long Range AWD (2019)

    Tesla Model 3 Long Range AWD (2019)

    12
    • 14 november 2020
Merk
Merk
  • Autonieuws
    Tesla Model S wordt cabriolet dankzij Ares Design

    Tesla Model S wordt cabriolet dankzij Ares...

    24
    • 20 januari 2021
  • Autonieuws
    Tesla Model 3 in prijs verlaagd

    Tesla Model 3 in prijs verlaagd

    91
    • 20 januari 2021
  • Review
    Tesla Model 3 Standard Range Plus (2020)

    Tesla Model 3 Standard Range Plus (2020)

    7
    • 19 januari 2021
  • Autonieuws
    Tesla moet van autoriteiten in VS 158.000 auto's terugroepen

    Tesla moet van autoriteiten in VS 158.000...

    66
    • 14 januari 2021
  • Autonieuws
    Tesla maakt werk van Chinese designstudio

    Tesla maakt werk van Chinese designstudio

    34
    • 11 januari 2021
  • Autonieuws
    Tesla Model Y met zeven zitplaatsen onthuld

    Tesla Model Y met zeven zitplaatsen onthuld

    110
    • 11 januari 2021
  • Autonieuws
    Chinese documenten hinten op komst goedkopere Tesla

    Chinese documenten hinten op komst goedkopere...

    77
    • 8 januari 2021

Persoonlijk op de hoogte blijven van autonieuws?

Over AutoWeek

  • Klantenservice
  • Copyright
  • Disclaimer
  • Privacy & Cookiebeleid
  • Cookie instellingen wijzigen
  • Gebruiksvoorwaarden

Volg AutoWeek

  • Facebook
  • Instagram
  • RSS
  • Twitter
  • Youtube

Meer AutoWeek

  • Contact redactie
  • Colofon
  • Autobrochures
  • Dealergids
  • Klassiekergids
  • Koppel abonnement

Overig

  • Adverteren
  • AutoWeek Lab
  • AutoWeek Autoverzekering
  • AutoWeek Private Lease
  • Je auto aanmelden
  • Partners
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Cadillac
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Dacia
  • Donkervoort
  • DS
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • Mini
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

© 2021 DPG Media Magazines B.V.

onderdeel van DPG Media Magazines groep