Skoda Fabia Combi 1.2 12V Classic (2003)

Skoda Fabia Combi

UitvoeringFabia Combi 1.2 12V Classic
Bouwjaar2003
Jaar van aanschaf2010

Toen mijn oude Daewoo Nexia eind april een lekke cylinderkop had en reparatie te duur, op zoek gegaan naar een andere betrouwbare auto. Omdat ik Skoda's altijd al leuke auto's vondt is de garage waar mijn oude auto in onderhoud was op zoek gegaan naar een Skoda Fabia. Binnen 2 weken kwam hij met deze Skoda, van de eerste eigenaar, uit 2003.

Ik heb er 6700 euro voor betaald inclusief een jaar compleet garantie, een setje velgen met winterbanden,ApK keuring een nieuwe disributie riem en nieuwe remblokken voor. Verder komt er nog een trekhaak op en een radio cd met I-Pod aansluiting.

De eerste km was even wennen maar ik vindt het een fijne soepele auto. ik heb er dus nog niet zoveel mee gereden maar ik zal hetr review up to date houden.

3,5

PRIVATE LEASE Skoda Fabia