Renault Clio TCe 90 Energy Expression (2014) #4

Renault Clio TCe 90 Energy Expression (2014)

UitvoeringClio TCe 90 Energy Expression
Bouwjaar2014

Top auto!

Voor mij even wennen na jaren lang diesel gereden te hebben en dan nu een 3 cilinder benzine…
Qua rijden valt het niks tegen, de motor geeft altijd thuis en omdat deze merkbaar van een turbo voorzien is komt deze goed mee in het verkeer.
De stoelen zitten goed en met mijn lengte van 1,93 heb ik voldoende ruimte in de auto om goed te zitten.

De navigatie en
radio start soms wat langzaam op maar eenmaal aan komt er goed geluid uit de speakers, ook de navigatie instructies zijn duidelijk.

Het gemiddelde eerste praktijk verbruik over 850 kilometer komt bij mij uit op 1 op 19,8, dit met veel snelweg kilometers met ongeveer 110km/u.

PRIVATE LEASE Renault Clio

Alphabet
Renault Clio TCe 90 Equilibre (5D/5H)

Leaseplan
Renault Clio Hybrid 140 Equilibre (5D/8A)