Mercedes-Benz C 280 Elegance (2008) #2

UitvoeringC 280 Elegance
Bouwjaar2008

Eerste spaanse auto

Mercedes-benz w204 C280 Elegance Automaat limousine

2008 39744km auto van eerste eigenaar Mercedes-benz dealer onderhouden van nieuw tot nu
Geen schade verleden het enige dat ooit vervangen is de accu volgens Mercedes-benz dealer Vegar Orihuela.

De auto heb ik gekocht bij Quality cars Denia en is naar mijn huis gebracht omdat ik met de tijdelijke vervangende auto van de E-klasse "die w8 op spaans kenteken" ben gaan kijken Denia is vanaf San Miguel de Salinas anderhalf uur sturen dus top service 👍

Ik heb de auto nog niet zo lang dus ga nu eerst rijden en genieten

PRIVATE LEASE Mercedes-Benz C-klasse

Mercedes-Benz
Mercedes-Benz C 180 Business Line (4D/9A)

Alphabet
Mercedes-Benz C 180 Estate Business Line (5D/9A)

Mercedes-Benz C 300 e Estate Business Line (5D/9A)