Hyundai i20 1.0 T-GDI Comfort (2021)

Hyundai i20
Hyundai i20Hyundai i20Hyundai i20Hyundai i20Hyundai i20Hyundai i20Hyundai i20Hyundai i20Hyundai i20Hyundai i20Hyundai i20Hyundai i20Hyundai i20Hyundai i20Hyundai i20Hyundai i20Hyundai i20Hyundai i20Hyundai i20Hyundai i20Hyundai i20Hyundai i20Hyundai i20Hyundai i20Hyundai i20Hyundai i20

Uitvoeringi20 1.0 T-GDI Comfort
Bouwjaar2021

Goede betrouwbare betaalbare auto

• 30 km

Na 3 jaar met een Hyundai i20 gereden te hebben waar ik ook erg tevreden over was werd het tijd voor een nieuwe auto.
Aangezien er een nieuw model i20 uit kwam sprak mij dat wel aan.
Ik rij sinds februari 2021 in de nieuwe auto , na hem in november 2020 besteld te hebben bij de dealer.
De auto ( comfort 1.0 L ) valt mij niet tegen met de extra veiligheid pakketten die er opzitten.
Ook het verbruik (1 op 19) is een stuk zuiniger geworden door de 48 V accu die je helpt met het weg rijden.
Door de extra veiligheidsindicators is het in het begin wel wennen hoe vaak er een signaal gaat of de auto gecorrigeerd wordt.
Maar daar wen je snel aan.
Ik rij nu bijna een jaar in deze auto en ben er nog steeds er tevreden over.
De auto gaat steeds zuiniger rijden en dat valt me niet tegen.
Zeker een aanrader voor mensen die een goede auto zoeken.

PRIVATE LEASE Hyundai i20

DirectLease
Hyundai i20 1.2 MPI i-Motion (5D/5H)

Leaseplan
Hyundai i20 1.0 T-GDI Comfort (5D/6H)