Honda Civic 1.4 Sport (2013)

Honda Civic 1.4 Sport (2013)

UitvoeringCivic 1.4 Sport
Bouwjaar2013
Jaar van aanschaf2020

Honda Civic 1,4 sport

Mijn vader en ik gingen samen op zoek naar de nieuwe auto we kwamen uit een Toyota Yaris T-Sport. Mama wilde toch graag wat groters en zuinigers. Dus wij zoeken Toyota Yaris Hybrid overwogen en gereden viel zwaar tegen. Oké misschien volledig elektrisch Renault Zoë geprobeerd was een fijne auto maar de versie die wij was te duur. Toen bij toeval in een Honda Civic 1.8 type s proefrit gemaakt was echt een geweldig auto maar 1.8 en driedeurs was niet wat we zochten daarna nog een proefrit gemaakt in een Ford Fiesta meest slechte auto van de vier motor slecht ergonomie slecht waardoor alles tegenviel. Daarna kwamen we de auto tegen die het is geworden alles klopte nu alleen mama nog overtuigen nog een proefrit gemaakt en ze was verkocht. In de bijna 3 jaar dat we hem nu hebben maar een probleem maar fantastisch geholpen door Automotive Centre van Nieuwkerk in alphen. De auto is heerlijk comfortabel bizar stil maar als je er mij gaat sturen komt er een hele andere auto naar boven wat een sensatie kan die 1.4 leveren als je er toeren mee maakt

De reis naar Limburg

Hartje zomer vlak voor onze vakantie met de Boot zijn we naar vrienden op de camping geweest in de buurt van Valkenburg met de Honda wat een ongelofelijk relaxte auto om mee onderweg te zijn zelf bij snelheden van 130+ blijft de 1.4 rustig en produceert hij eigenlijk geen geluid het enige wat je hoort is de muziek en de banden achterin is het met een lengte van 180 precies uit te houden je moet een beetje onderuit gezakt zitten anders komt je hoofd tegen het dak want die loopt erg sterk naar beneden. De kofferbak is zeer ruim en je kan er dan ook niet normaal veel spullen in kwijt voor zo’n compacte auto. Nog steeds geen problemen gehad met iets behalve dat er soms een irritante trillend geluid inzit maar dat gebeurt eigenlijk nooit