AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Ford Puma 1.7i 16V (1999) #2
autoreview
Signalement
Uitvoering | Puma 1.7i 16V |
---|---|
Versnellingen | 5, Handgeschakeld |
Bouwjaar | 1999 |
Jaar van aanschaf | 2022 |
KM-stand bij aanschaf | 105.000 km |
KM-stand laatst | 108.000 km |
Heerlijk scheurbakkie maar erg roestgevoelig
- 108.000 km
Echt een lekkere rijwagentje: Snel. wendbaar en met een zeer goede wegligging. Comfortabel genoeg.
Dit wordt een klassieker, daarom wilde ik een goede kopen.
Daar deze maar net 100.000 km had gereden heb ik hem meteen ML Dinitrol tegen roest laten behandelen.
Het eerste gat zat al in de kokerbalk rechts achter.
Verder was hij nog roestvrij.
Verbruik: 1 op 13 super 98.
Zeker een aanrader!
4,3
- Betrouwbaarheid4
- Prestaties4
- Comfort4
- Kosten5
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
PRIVATE LEASE Ford Puma

DirectLease
Ford Puma 1.0 EcoBoost 125pk Titanium (5D/6H)
€ 489

Arval
Ford Puma 1.0 EcoBoost 125pk Hybrid Titanium (5D/6H)
€ 513

Alphabet
Ford Puma 1.0 EcoBoost 125pk Hybrid Titanium (5D/6H)
€ 559
Lezersreacties (0)
Reageren