Chevrolet Kalos 1.2 Pure (2006)

Chevrolet Kalos 1.2 Pure (2006)

UitvoeringKalos 1.2 Pure
Bouwjaar2006
Jaar van aanschaf2016

Voldoet prima

Auto sinds juli 2016 in mijn bezit en doet alles wat er van hem verwacht word. Tot nu toe ook nog redelijk zuinig. zit op een verbruik van rond de 1:14,5. Enig minpunt is toch wel de krakende rubbers onder de auto, doet afbreuk aan het rijgenot. Na 1500 km de kilometer teller laten vervangen zodat ik nu ook een toerenteller heb. (km stand 77209) tevens 4 lichtmetalen velgen met nieuwe all-season banden gemonteerd zodat ik niet meer hoef te wisselen. Speakers inmiddels ook vervangen zodat ik nu een prima audio systeem heb. Volgende week word de auto APK gekeurd en krijgt hij volgens onderhoudsschema een kleine beurt.