BMW 320i Touring Luxury Line (2011)

BMW 320i Touring Luxury Line (2011)

Uitvoering320i Touring Luxury Line
Bouwjaar2011

Hernieuwde kennismaking

Na 20 jaar geleden afscheid te hebben genomen van onze laatste BMW, en we overstapten naar MB, nu sinds bijna 4 maanden weer terug op het honk en staat er een E91 (320i) in de garage. Reken maar dat we het ding van tevoren aan alle kanten hebben laten checken, want de reputatie heeft zo links- en recht z'n rafeltjes. 5000 kms verder nog steeds zeer tevreden maar is het te kort om met een inhoudelijke review te komen. ;-). Voor nu even de positieve uitschieters: perfecte rijeigenschappen en een keurig verbruik. Laters!

PRIVATE LEASE BMW 3-serie