Abonneer nú met korting

Kies nú voor een abonnement met korting

Navigatie

MENU
AutoWeek

Menu

  • Nieuws
    • Advies Centrum
    • Autonieuws
    • Autotechniek
    • Banden
    • Bestelauto's
    • Campers
    • Classics & Youngtimers
    • Elektrische auto
    • Supercars
    • Verkoopcijfers
    • Podcasts
  • Tests
    • Autoreviews
    • Autotests
    • Nieuwste autovideo's
    • Verbruiksmonitor
    • Zelf testen?
  • Auto's
    • Auto zoeken
    • CarBase Autovergelijker
    • Elektrische auto's
    • Private Lease
    • Nieuwe auto uit voorraad
  • Occasions
    • Occasion zoeken
    • Klassieker zoeken
    • Tweedehands auto
    • Auto importeren
    • Auto onderhoud
    • Dealergids
  • Tools
    • Autobandenvergelijker
    • Autoverzekering vergelijker
    • Bijtelling Calculator
    • BPM Calculator
    • Kentekencheck
    • Kostenberekening
    • Waardebepaling
    • Private Lease Vergelijker
    • Wegenbelasting
  • Forum
    • Forum Index
    • Actieve topics
    • Nieuwste topics
    • Zoeken
    • Uitleg Forum
  • Word nu
    abonnee!
    • AutoWeek
    • AutoWeek Classics
    • AutoWeek Campers
    • AutoWeek GTO
    • Abonnee voordeel
    • Bestel editie
    • Nu in AutoWeek
  • Account
    • Mijn auto's/reviews
    • Mijn occasions
    • Mijn alerts
    • Mijn gegevens
    • Uitloggen
    • Mijn AutoWeek

      Autoweek Account
      • Autoreviews schrijven
      • Brandstofverbruik bijhouden
      • Reageren op berichten
      • Autobrochures downloaden
      • Nieuwsalerts instellen
      • Deelnemen aan het AW Forum

      en nog veel meer..

      Registreren Inloggen
    • Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.

      Meer informatie
  • Zoeken
Sluiten

Zoeken

Op trefwoord

of

Op kenteken

Zoeken

Auto's
Kenteken
AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
  • Home
  • Reviews
  • BMW
  • 3-serie Gran Turismo

BMW 320d Gran Turismo (2016)

autoreview

11
BMW 320d Gran Turismo (2016)
BMW 320d Gran Turismo (2016)BMW 320d Gran Turismo (2016)BMW 320d Gran Turismo (2016)BMW 320d Gran Turismo (2016)BMW 320d Gran Turismo (2016)BMW 320d Gran Turismo (2016)
Anoniem
  • Gebruikersreview
22 februari 2020 om 21:54
  • Meer
    • Linkedin
    • Pinterest
    • Print
    • Email
  • Whatsapp
  • Twitter
  • Facebook

Signalement

Uitvoering320d Gran Turismo
Versnellingen8, Sequentiële Automaat
Bouwjaar2016
Jaar van aanschaf2020
KM-stand bij aanschaf75.000 km
KM-stand laatst104.000 km
Lezerswaardering: 70%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud of eventuele gevolgen ervan. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

BMW 320d GT M-Sport 2016

  • 76.000 km
  • 22 februari 2020

Van Touring naar GT
Sinds een week ben ik in het bezit van een 320d GT automaat met 190pk en 400Nm van 2016. De auto is in 2017 geïmporteerd vanuit Duitsland door een BMW dealer. De auto is uitgerust met het bekende M-pakket. De kleur is Mineralgrau metallic. Verder is de auto prachtig samengesteld vind ik.

BMW 320/6 van 1979 - mijn eerste auto/BMW
Ik heb meerdere BMW's gehad. Mijn eerste was een 320/6 uit 1979. Een 6-cilinder 2 liter met 12 kleppen. Wat liep dat mooi rond en wat een prachtige sound! Inmiddels 33 jaar verder en als je vergelijkt dan heeft de tijd niet stilgestaan. Stuurbekrachtiging had ik niet op mijn 320/6, het was een 4-bak, geen airco. Wel een gastank! Ik had destijds de tank vol voor 15 gulden...
Mijn vader reed BMW (2000/2002/518), nu ik en mijn zoon heeft zijn rijbewijs inmiddels ook.

Ik was al een tijdje op zoek naar een GT. Ik reed een 320d F31 touring (model 2013) waar ik inmiddels 100dkm mee had gereden en ruim 3 jaar in bezit had. Ons gezin met 2 grote kinderen kon wel wat meer ruimte gebruiken, vooral op de achterbank. Ik heb een 520d/525d of een Audi A6 TDI overwogen. Vooral als touring/avant prachtige auto's. Veel meer beenruimte vind je echter niet in deze auto's en ze vielen dus af voor ons.
Voor de 320d Touring reed ik:
Audi A4 2.7TDI Avant, BMW 318d, 320d, 316i, VW Passat 1.8, BMW 325tds, GOLF GTI G60, BMW 323i en BMW 320.

Ik rijd dus al jaren diesel. Wat zijn deze motoren stiller geworden. Ook de 4 cilinder van BMW. Klopt niet helemaal wat ik zeg, je moet wel binnenin de auto zitten. Stiller was de 325tds die ik heb gehad en het mooiste liep de V6TDI van Audi.


Dusseldorp in Hoogeveen
Deze GT stond bij Dusseldorp in Hoogeveen. Hoewel ik een GT op de foto niet een geweldige auto vind, is deze BMW een prachtige auto in deze uitvoering.
Op de site had ik de omschrijving van de auto gezien, foto's waren nog niet beschikbaar. De verkoper wees ons waar de auto stond. Ik liep er samen met mijn zoon naar toe en mijn zoon bekeek de auto van de zijkant en wees naar de wielen en gaf twee reacties: 'vet' en 'pap, dit moet hem worden!'. Wat een prachtige auto van dichtbij. Mooie M-wielen met banden 225/45/19 en 255/40/19. M- onderstel en remsysteem met grote schijven en blauwe remklauwen. Grote kofferruimte. Vervolgens gingen we met ons tweeën achterin zitten. Wat een beenruimte!

Opties
Leer Dakota zwart, stoelverwarming, donkere ramen achter, hoogglans Shadow line, camera, afneembare trekhaak, M-pakket met het prachtige sportstuur. 19 inch wielen, rijstrooksignalering, regensensor, verkeersbord herkenning, 8 traps ZF automaat, navigatie professional, spiegels inklapbaar, BMW alarm, Xenon licht, dakhemel antraciet, grootlichtassistent, comforttoegang.

De auto is dealerouderhonden. Geen krassen of beschadigingen, kortom perfecte staat! Met dank aan de vorige eigenaar.

Rijden
Na een kort gesprek met de verkoper tijd om proef te rijden. Bij het instappen viel meteen op dat je hoger zit en meer over de motorkap kijkt. Even zoeken om de juiste zitpositie te vinden en dan concluderen: wat een fijne auto om te rijden! Je merkt tijdens het rijden dat het zwaartepunt hoger ligt dan bij een 320d Touring. Toch is de wegligging heel goed voor een auto met een grotere wielbasis en een iets hoger zwaartepunt.
De motor loopt mooi rustig en ook hier is de ZF bak geweldig. 6 pk meer dan mijn vorige auto wat de souplesse ten goede is gekomen. De auto schakelt altijd op het juiste moment op en op het juiste moment terug.
Mijn derde automaat inmiddels. De tweede ZF automaat na de multitronic van Audi in combinatie met V6 TDI.

Na 10 min gestopt om de auto nog eens goed te bekijken en om foto's te maken. Mijn zoon bediende de achterspoiler - nut en noodzaak zie ik niet zo, toch lijkt het mooi en past het bij deze auto.
Prachtige donker grijze kleur in combinatie met de mooie wielen en donkere lijsten. We keken elkaar aan en wisten het: 'dit moet onze BMW worden!'.
De verkoper had ons een mooie route verteld. Buiten de bebouwde kom en een stukje over de snelweg.

Het (ver)koopgesprek verliep goed en ik ging over tot het tekenen van het contract. De auto is door Dusseldorp perfect afgeleverd.

1000 km verder en een week later
Tot zover mijn mooiste auto. Ik heb steeds de A4 TDI V6 Avant gemist, vooral door de combinatie van een geweldige motor en fijne versnellingsbak, maar dat is nu voorbij. Deze GT rijdt geweldig vind ik. Mooie ruimte binnenin en vooral op de achterbank. Een iets hogere instap. De auto is behoorlijk stug door het onderstel en de grote wielen met 40/45 serie banden. De wegligging is top! Je merkt dat de brede achterbanden iets meer afrolgeluid hebben. De profieldiepte achter is 5mm. Voor 6,5mm.
Daar waar de F31 wat zoekerig kon zijn met zijwind op de autosnelweg heb ik dat met deze auto nog niet gemerkt. Op kleine rotondes in de bebouwde kom was de F31 beter in zijn element. Vast door de kortere wielbasis.
Windgeruis langs spiegels is mij bij beide modellen niet opgevallen, N.a.v. de reviews hier heb ik er op gelet. Misschien dat ik het gewoon niet hoor of niet merk.

In de zomervakantie gaat we met de caravan naar Spanje. Vanaf april rijdt mijn zoon RC wedstrijden (1:5 Bigscale 23cc tweetakt) voor het NK. Ook dan gaat de caravan steeds mee in de raceweekenden. Zal me benieuwen hoe het gaat met de caravan erachter.

Pluspunten
- uitstraling
- rijdt geweldig
- M-onderstel
- remmen
- souplesse motor
- 8 traps ZF automaat
- binnenruimte
- hoofdruimte

Minpunten
- met regen loopt er water in de kofferruimte bij het openen van de
achterklep
- iets hoger brandstofverbruik

Een auto die op de foto niet de mooiste is maar in het echt een geweldige indruk maakt.
Wat krijg ik een positieve reacties van vrienden en kennissen. Mijn zoon is 17 en gaat maandag afrijden voor zijn rijbewijs. hij lacht als hij naast me zit: 'dit wordt mijn eerste auto om te rijden!'
Wordt vervolgd....

Twee weken en 2000km verder

  • 76.400 km
  • 1 maart 2020

Van rijder naar bijrijder
Mijn zoon heeft inmiddels zijn rijbewijs gehaald waardoor ik ook bijrijder ben geworden. Verder rijd ik veel met de auto, ook zakelijk. Gemiddeld rijd ik 30/32dkm per jaar.

Windgeruis en zijwind
Ik merk nu inderdaad wel windgeruis. Langs de spiegels vermoed ik?
Met de harde wind waarmee we nu af en toe te maken hebben wordt ook deze GT wat zoekerig in het stuur bij een harde zijwind. Wel logisch eigenlijk, een voorwielaangedreven auto trekt de auto als het ware vooruit. Dit kon ik sterk merken met de Audi die ik heb gehad. Deze BMW is wel iets minder zijwindgevoelig dan mijn vorige touring. Misschien komt dit door het M-onderstel.

Brandstofverbruik
Wat me wel echt opvalt is dat het brandstofverbruik hoger is. Ik heb inmiddels vier keer een 2.0 diesel van BMW gehad en ik merk verschillen. In het recentere verleden heb ik een e90 318d gehad met 122pk, een 6-bak. Dit was een zuinigheidswondertje en een fijne auto om te rijden, gemiddeld rond de 1 op 18.
Waar ik in het verleden dus tussen de 1 op 16 en 1 op 18 reed krijg ik deze GT niet zuiniger dan 1 op 15. Ik rijd niet in de sportstand en trek de auto alleen door als ik moet inhalen. Verder laat ik de auto ver van te voren uitrollen in het verkeer (hierdoor heb ik het met de vorige BMW gepresteerd 175dkm met dezelfde remschijven voor te rijden - wel 1 keer de blokken laten vervangen). Het brandstofverbruik van deze GT neemt vooral toe met snelheden rond de 130km. Ik begrijp dat deze auto meer massa heeft en iets meer wind vangt. Verbruik moet toch beter kunnen lijkt me. Ik ben benieuwd wat de ervaring is van andere GT rijders met een 2.0d.

Rain-X
De achterruit heb ik behandeld met Rain-X waardoor het water er makkelijk vanaf loopt. Even aanbrengen met een kleine spons, laten drogen en uitpoetsen. Prachtig spul, moet wel regelmatig aangebracht worden.
Ik zou het ook wel op de voorruit willen proberen. Ik ben echter bang dat dat de ruitenwissers in onbalans komen omdat de wrijving bijna geheel weg is dan. Iemand hier ervaring mee?

Verder nog steeds een geweldige auto om te rijden (vindt mijn zoon inmiddels ook)!

Een maand verder

  • 78.000 km
  • 16 maart 2020

Ruimte en comfort
Het went snel maar wat een ruimte binnenin! De voorstoelen staan zo ver mogelijk naar achteren terwijl ik 1.80 mtr ben. Ook de passagiersstoel staat zo ver naar achteren. Wat moeten de mensen dan die 1.90 mtr of groter zijn vraag ik me af?
Maar goed, wat ik wilde vertellen is dat de beenruimte en de hoofdruimte achterin meer dan goed is. Sinds mijn zoon rijdt zit ik af en toe ook achterin.... Goed vertoeven op de achterbank! Vindt mijn vrouw ook trouwens.
Wat me wel opvalt is dat de zijkant van de rugleuning behoorlijk hard is.
Gezeur van mij waarschijnlijk; ik heb ook alleen maar als referentie de fijne sportstoelen voorin (GT en de F31).
Het is ook fijn om op de passagiersstoel voorin te zitten. Voldoende beenruimte in de lengte. De brede middentunnel merk je hier wel meer vind ik. Komt ook omdat ik meer tijd heb om na te denken...
Voor ons gezin met 2 kids (21 en 17 jaar) een geweldige reisauto.
Verder doet de airco het ook in deze BMW voortreffelijk. Ik rijd trouwens zomer en winter met airco aan. Ik verander alleen de temperatuur.

Verbruik verbetert iets
Het verbruik is langzaam iets verbeterd. Niet omdat ik rustiger ben gaan rijden, ik liet de auto bij lichte nachtvorst af en toe een paar minuten warmdraaien 's morgens wat nu niet meer nodig is. Ook merk ik dat het verbruik bij een snelheid van 100km/h behoorlijk minder wordt. Ik kom ergens uit tussen de 1:15 en 1:16 vermoed ik. Best wel acceptabel. Op de snelweg net als iedereen helaas genoodzaakt om 100km/h te rijden. Dit gaat natuurlijk wel helpen.

Wassen en poetsen
Ik ben iemand die de auto regelmatig in een wascabine schoon maakt. Ik spaar de mooie wielen nog even door er geen velgenreiniger op te spuiten. Eigenlijk ben ik iets bang dat de mooie blauwe remklauwen worden aangetast. Vandaag heb ik wielen en remklauwen nog met zeepsop schoon gemaakt.
Ik was altijd al wel van het schoonmaken en het poetsen en heb er vooralsnog veel plezier in.

Ik heb de lak behandeld met SmartSealant. Dit poetsmiddel zorgt voor een prachtige glans en een goede bescherming als ik het etiket mag geloven.
De leren bekleding heb ik behandeld met TurtleWax Leather Cleaner&Conditioner. Het stuur ook trouwens. Dit middel reinigt en voedt het leer zonder glans achter te laten. Dit is inmiddels de derde auto waarbij ik het gebruik.
Ik hoop niet dat ik de indruk wek dat ik de hele dagen aan het poesen ben (ik werk ook nog trouwens), de tijd die ik hieraan besteed valt mee.

Rijeigenschappen
Ik merk dat ik rustiger met de GT ben blijven rijden dan ik met de Touring deed. De 3-Touring reed ik sportiever terwijl deze niet eens een M-onderstel had maar het sportonderstel behorende bij de Sportline uitvoering. Ik laat deze GT nog meer uitrollen richting rotondes en kruisingen. Eigenlijk rijd ik nu meer in het verkeer zoals ik behoor te rijden, minder gehaast en meer gericht op duurzaamheid en wat meer zuinig rijden.

Ik weet dat ik niet objectief ben met mijn mening over deze auto. Voor mij en ons gezin een perfecte auto, passend bij ons budget! Ik hoop hier nog jaren plezier van te hebben.

Wordt vervolgd...

Half jaar in bezit

  • 90.000 km
  • 17 oktober 2020

Ik heb de auto inmiddels een half jaar in bezit. Vlak na aankoop maakte de uitlaat een resonerend geluid. Keurig door de Düsseldorp in Hoogeveen opgelost. Inmiddels heeft de auto daar ook een 90dkm beurt gehad; olie, oliefilter en microfilter vervangen. Afgelopen woensdag is mijn zoon Mika er mee naar Düsseldorp geweest. Grappig maar ook wel vanzelfsprekend dat hij serieus wordt behandeld. De verkoper Jeroen Kersten is ook altijd geïnteresseerd hoe het met de klanten gaat, top!

Ik werk zelf veel vanuit huis. Mijn zoon loopt stage bij Fokker in Hoogeveen en neemt de auto regelmatig mee. Hij rijdt de meeste km's met de auto, verbruik gemiddeld 1:20. Lukt mij nog steeds niet trouwens... De afgelopen vakantie niet met de caravan naar Spanje geweest maar naar Noord Holland. Wat trekt de auto makkelijk de caravan van 1500kg! Als de C-crisis voorbij is, hopelijk heel snel, dan gaat mijn zoon op voor E achter B.

Deze zomer heb ik meer op mijn E-bike Cube 500 gereden (2200km) dan in de BMW. Ik heb inmiddels een set Fox wielen 19inch aangeschaft met Vredesteins Q5 banden 235/50/19. Comfortabel om mee te rijden, geen RFT trouwens. De auto rijdt nog steeds erg goed waardoor ik niet veel te melden heb en deze review saai lijkt te worden. Ook ben ik vaker bijrijder wat me wel goed bevalt.

Vandaag de auto gepoetst met Smart Sealant. De kleurcombinatie van de auto vind ik nog steeds erg mooi, ook in combinatie met de zwarte wielen.
Ik meld me denk ik weer over een half jaar. Wordt dus vervolgd.

Een jaar in bezit

  • 104.000 km
  • 8 mei 2021

Eigenlijk klopt het niet helemaal, ik heb de auto 15 maanden nu. Nog steeds een fantastische reiswagen met geweldige ruimte. Inmiddels heeft de auto zijn eerste onderhoudsbeurt gehad bij Düsseldorp in Hoogeveen. Olie+filter, binnenfilter en remvloeistof vervangen. Verder krijg ik af een toe een melding in het beeldscherm; verhoogde accu ontlading. Meerder keren hiervoor terug geweest. Sinds de laatste keer lijkt de storing over te zijn, hopen dat het zo blijft.

Op dit moment rijd ik met Vredestein Quatrac 5 banden. In totaal 20dkm mee gereden. profiel is nog 5/6 mm. Ik ga binnenkort weer op zomerbanden rijden. Voor de achterwielen ga ik 2 nieuwe Pirelli's 255/40/19 aanschaffen.

In 15 maanden heeft de auto 30dkm gereden. De meeste km's heeft mijn zoon gereden door zijn stage bij Fokker in Hoogeveen. Dit is voorbij en de auto maakt eigenlijk weinig km's nu - ca 1500km per maand. Als het RC NK racen van mijn zoon weer gaat beginnen, hopelijk snel, dan gaan we weer door Nederland en nemen de caravan mee. Voor mijn werk rijd ik nog maar 300km per maand (was voor Covid 1000/1250km per maand). Ik denk dat ik langzamerhand bij het omslagpunt ga komen dat een diesel niet meer uit kan. Vooralsnog geen reden om in te ruilen voor een benzine versie. Ik rijd al 20 jaar diesel en vind het geweldig rijden; mooie karakteristiek van de motor, veel koppel en vooral een rustige (geen zenuwachtige) auto.

Meestal rijd ik mijn auto naar 180dkm. Dit zou betekenen dat ik nog 4 jaar met deze auto kan rijden. Of me dat gaat lukken weet ik niet. Volgens mij wordt de 3GT niet meer gemaakt, jammer. Wat me een geweldige auto lijkt is de 6GT en dan met een 6 cil. motor, het liefst de 630d.

Mijjn dochter heeft naast haar Fiat 500C inmiddels een BMW motorfiets gekocht, een 310GS van 2020. Het BMW virus zit inmiddels in ons gezin!

4,0
  • Betrouwbaarheid
    4
  • Prestaties
    4
  • Comfort
    4
  • Kosten
    4
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
  • Rijd je zelf met een BMW 3-serie GT? Start je eigen gebruikersreview en deel je ervaringen
 
  • Houd me op de hoogte over de BMW 3-serie GT
  • Rapporteer deze review

Beoordeel deze review

Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.

  • slecht
  • onvoldoende
  • voldoende
  • goed
  • uitstekend

Uitgelicht aanbod

    BMW 3-serie GT 320i High Executive Edition

    BMW 3-serie GT 320i High Executive Edition

    • 2019
    • 49.390 km

    € 36.900

    BMW 3-serie GT 340i High Executive - Sportline - ACC - Memoryzetel - Head-up Display

    BMW 3-serie GT 340i High Executive - Sportline - ACC - Memoryzetel - Head-up Display

    • 2017
    • 41.317 km

    € 39.875

    BMW 3-serie GT 320i Cent.Exec.

    BMW 3-serie GT 320i Cent.Exec.

    • 2017
    • 113.087 km

    € 23.400

Meer BMW 3-serie GT occasions

Lezersreacties (11)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kunt u er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.

Reactie verwijderen

Weet je het zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens

Bekijk ook

Kopersgids

Zoeken en vergelijken
  • BMW 3-serie GT specificaties
  • BMW 3-serie GT occasions
  • BMW 3-serie GT video's
Advies en informatie
  • BMW 3-serie GT tests
  • BMW 3-serie GT gebruikersreviews
  • BMW 3-serie GT index
PREMIUM
Audi A4 Allroad Quattro 3.0 TDI 272 pk - BMW 330d Gran Turismo

Audi A4 Allroad Quattro 3.0 TDI 272 pk - BMW 330d Gran Turismo

Loop een Audi- of een BMW-showroom binnen en de keus aan carrosserievarianten is reuze. Maar...

Lees meer
 

BMW 3-serie GT reviews

  • Gebruikersreview
    BMW 320d xDrive Gran Turismo (2020)

    BMW 320d xDrive Gran Turismo (2020)

    11
    • 10 april 2020
  • Gebruikersreview
    BMW 320d Gran Turismo (2016)

    BMW 320d Gran Turismo (2016)

    11
    • 22 februari 2020
  • Gebruikersreview
    BMW 320i Gran Turismo (2018)

    BMW 320i Gran Turismo (2018)

    43
    • 8 maart 2018
  • Gebruikersreview
    BMW 320d Gran Turismo (2014)

    BMW 320d Gran Turismo (2014)

    9
    • 2 januari 2021
  • Gebruikersreview
    BMW 320i Gran Turismo (2015)

    BMW 320i Gran Turismo (2015)

    2
    • 9 januari 2020
  • Gebruikersreview
    BMW 320i xDrive Gran Turismo High Executive (2014)

    BMW 320i xDrive Gran Turismo High Executive...

    4
    • 8 januari 2020
  • Gebruikersreview
    BMW 335i Gran Turismo High Executive (2013)

    BMW 335i Gran Turismo High Executive (2013)

    6
    • 3 januari 2020
meer reviews
Rij-impressie - BMW 330d GT

Rij-impressie - BMW 330d GT

38

Je moet haast hogere autokunde gestudeerd hebben om alle nichemodellen van BMW uit elkaar te...

Gerelateerd

  • Model
  • Merk
Model
Model
  • Gebruikersreview
    BMW 320d Gran Turismo (2014)

    BMW 320d Gran Turismo (2014)

    9
    • 2 januari 2021
  • Gebruikersreview
    BMW 320d xDrive Gran Turismo (2020)

    BMW 320d xDrive Gran Turismo (2020)

    11
    • 10 april 2020
  • Gebruikersreview
    BMW 320i Gran Turismo (2015)

    BMW 320i Gran Turismo (2015)

    2
    • 9 januari 2020
  • Gebruikersreview
    BMW 320i xDrive Gran Turismo High Executive (2014)

    BMW 320i xDrive Gran Turismo High Executive...

    4
    • 8 januari 2020
  • Gebruikersreview
    BMW 335i Gran Turismo High Executive (2013)

    BMW 335i Gran Turismo High Executive (2013)

    6
    • 3 januari 2020
  • Gebruikersreview
    BMW 320i Gran Turismo High Executive (2015)

    BMW 320i Gran Turismo High Executive (2015)

    1
    • 8 april 2019
  • Gebruikersreview
    BMW 320i Gran Turismo (2018)

    BMW 320i Gran Turismo (2018)

    43
    • 8 maart 2018
Merk
Merk
  • Gebruikersreview
    BMW 216d Active Tourer Corporate (2017)

    BMW 216d Active Tourer Corporate (2017)

    1
    • 27 mei 2022
  • Nieuws
    BMW gaat per 2025 ander soort accucellen gebruiken

    BMW gaat per 2025 ander soort accucellen...

    26
    • 27 mei 2022
  • Gebruikersreview
    BMW iX3 High Executive (2022)

    BMW iX3 High Executive (2022)

    • 27 mei 2022
  • Gebruikersreview
    BMW M140i (2017)

    BMW M140i (2017)

    1
    • 26 mei 2022
  • Autosport
    BMW niet terug naar Formule 1: 'Willen sneller elektrificeren'

    BMW niet terug naar Formule 1: 'Willen...

    17
    • 25 mei 2022
  • Nieuws
    BMW 1-serie en 2-serie Gran Coupé als Edition ColorVision

    BMW 1-serie en 2-serie Gran Coupé als Edition...

    8
    • 25 mei 2022
  • Nieuws
    Vernieuwde BMW X7 op de prijslijst

    Vernieuwde BMW X7 op de prijslijst

    36
    • 25 mei 2022

Persoonlijk op de hoogte blijven van autonieuws?

Over AutoWeek

  • Klantenservice
  • Copyright
  • Disclaimer
  • Privacy & Cookiebeleid
  • Cookie instellingen wijzigen
  • Gebruiksvoorwaarden

Volg AutoWeek

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Youtube
  • Podcasts
  • RSS

Meer AutoWeek

  • Aanmelden nieuwsbrief
  • Contact redactie
  • Colofon
  • Autobrochures
  • Dealergids
  • Klassiekergids

Overig

  • Adverteren
  • AutoWeek LAB
  • Je auto aanmelden
  • Koppel abonnement
  • Partners
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Cadillac
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • DS
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • McLaren
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

© 2022 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden