Abonneer nú met korting

Kies nú voor een abonnement met korting

Navigatie

MENU
AutoWeek

Menu

  • Nieuws
    • Advies Centrum
    • Autonieuws
    • Autotechniek
    • Banden
    • Bestelauto's
    • Campers
    • Classics & Youngtimers
    • Elektrische auto
    • Supercars
    • Verkoopcijfers
    • Podcasts
  • Tests
    • Autoreviews
    • Autotests
    • Nieuwste autovideo's
    • Verbruiksmonitor
    • Zelf testen?
  • Auto's
    • Auto zoeken
    • CarBase Autovergelijker
    • Elektrische auto's
    • Private Lease
    • Nieuwe auto uit voorraad
  • Occasions
    • Occasion zoeken
    • Klassieker zoeken
    • Tweedehands auto
    • Auto importeren
    • Auto onderhoud
  • Tools
    • Autobandenvergelijker
    • Autoverzekering vergelijker
    • Bijtelling Calculator
    • BPM Calculator
    • Kentekencheck
    • Kostenberekening
    • Waardebepaling
    • Private Lease Vergelijker
    • Wegenbelasting
  • Forum
    • Forum Index
    • Actieve topics
    • Nieuwste topics
    • Zoeken
    • Uitleg Forum
  • Word nu
    abonnee!
    • AutoWeek
    • AutoWeek Classics
    • AutoWeek Campers
    • AutoWeek GTO
    • Abonnee voordeel
    • Bestel editie
    • Nu in AutoWeek
  • Account
    • Mijn auto's/reviews
    • Mijn occasions
    • Mijn alerts
    • Mijn gegevens
    • Uitloggen
    • Mijn AutoWeek

      Autoweek Account
      • Autoreviews schrijven
      • Brandstofverbruik bijhouden
      • Reageren op berichten
      • Autobrochures downloaden
      • Nieuwsalerts instellen
      • Deelnemen aan het AW Forum

      en nog veel meer..

      Registreren Inloggen
    • Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.

      Meer informatie
  • Zoeken
Sluiten

Zoeken

Op trefwoord

of

Op kenteken

Zoeken

Auto's
Kenteken
AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
  • Home
  • Reviews
  • BMW
  • 1-serie

BMW 118i Corporate Lease Edition (2018) #7

autoreview

BMW 118i Corporate Lease Edition (2018) #7
BMW 118i Corporate Lease Edition (2018) #7BMW 118i Corporate Lease Edition (2018) #7BMW 118i Corporate Lease Edition (2018) #7BMW 118i Corporate Lease Edition (2018) #7BMW 118i Corporate Lease Edition (2018) #7BMW 118i Corporate Lease Edition (2018) #7BMW 118i Corporate Lease Edition (2018) #7BMW 118i Corporate Lease Edition (2018) #7BMW 118i Corporate Lease Edition (2018) #7BMW 118i Corporate Lease Edition (2018) #7BMW 118i Corporate Lease Edition (2018) #7BMW 118i Corporate Lease Edition (2018) #7BMW 118i Corporate Lease Edition (2018) #7BMW 118i Corporate Lease Edition (2018) #7BMW 118i Corporate Lease Edition (2018) #7BMW 118i Corporate Lease Edition (2018) #7BMW 118i Corporate Lease Edition (2018) #7BMW 118i Corporate Lease Edition (2018) #7BMW 118i Corporate Lease Edition (2018) #7BMW 118i Corporate Lease Edition (2018) #7BMW 118i Corporate Lease Edition (2018) #7BMW 118i Corporate Lease Edition (2018) #7BMW 118i Corporate Lease Edition (2018) #7BMW 118i Corporate Lease Edition (2018) #7BMW 118i Corporate Lease Edition (2018) #7BMW 118i Corporate Lease Edition (2018) #7BMW 118i Corporate Lease Edition (2018) #7BMW 118i Corporate Lease Edition (2018) #7
Anoniem
  • Gebruikersreview
  • Meer
    • Linkedin
    • Pinterest
    • Print
    • Email
  • Whatsapp
  • Twitter
  • Facebook

Signalement

Uitvoering118i Corporate Lease Edition
Versnellingen8, Sequentiële Automaat
Bouwjaar2018
Jaar van aanschaf2018
KM-stand bij aanschaf22.151 km
KM-stand laatst80.075 km
Lezerswaardering: 67%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud of eventuele gevolgen ervan. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Fijne auto

  • 80.075 km
  • 23 juni 2021

Een auto van 1300 kg en 136PK koop je niet vanwege performance. Dat was ook niet mijn doel bij de aanschaf van deze wagen in 2018. Ik ben positief over het comfort, de rust en de onthaasting die deze auto kan bieden. Met de nadruk op kan. Met het af fabriek geleverde onderstel is het comfort meer dan voldoende. Het blijft een achterwielaangedreven auto. Dat compenseert het op comfort afgestemde onderstel. Waarmee het in de basis (zeker i.c.m. de 3 cilinder motor) een van de beter sturende auto's vanwege de ideale gewichtsverdeling.

Echter,

De auto heeft inmiddels sinds meer dan een jaar (Eind 2019) een ietwat geupgrade onderstel (Bilstein B8, M-sport vering en een achteraf gemonteerde stabilisator van de M135i (iets dikker) en een rear-brace van de F21 modellen). Oncomfortabel? Niet echt. Aanmerkelijk meer rust in het stuur en een zeer vermakelijk onderstel. Met slechts 10 mm verlaging door gebruik te maken van de originele M-sport vering en de stabilisator op de achteras is het dribbelen van de achteras bij hogere snelheden verleden tijd. Ook voelt de auto in elke (snel) genomen bocht uiterst strak. Het zenuwachtige is verdwenen. Beide maakt dat de auto op langere afstand minder vermoeiend is geworden.

Weggedrag

Rechtuit is ie tot 100 snel zat. Een bocht maakt het rijden in deze auto pas echt een plezier. Als je rustig rijdt, merk je bijna niet dat je te hard rijdt in een bocht en als je de grens opzoekt...blijkt die grens telkens verder te liggen dan je had ingeschat. Zeer vermakelijk. En door het relatief lage gewicht en gunstige gewichtsverdeling zijn er maar weinig auto's uit het A t/m E-segment die in staat zijn het weggedrag van een F20 te evenaren. Ik kan me niet voorstellen dat de huidige 1 serie dit evenaart.

Uiterlijk

Qua uiterlijk is het de luxe ogende Urban Line. Niet schreeuwerig. Gewoon zilver met 17 inch wielen (zomer) en in de winter op 16 inch wielen. Niets bijzonders aan.

Suffe auto?

Een 118i wordt door velen gezien als een auto die niet interessant is. Ook een voormalig Autoblog journalist behoorde daar toe. Toegegeven. De auto is niet goedkoop. Maar ook....alles klopt m.i. aan de auto. Zeker de laatste modeljaren van de F2x serie lijken volledig uitgerijpt te zijn. Met de onderstel upgrade vind ik het een auto die z'n geld meer dan waard is. Zeker als je een exemplaar koopt waar de eerste 25% reeds zijn afgeschreven.

Verbruik

Het verbruik bij rustig rijden op benzine bedroeg bij mij gemiddeld 1 : 15. Zuinig, zeker voor een 1300 kg wegende auto. Maar nog steeds niet prettig als je gewend bent om LPG te rijden. Wat ik op zo'n 1,5 jaar na de afgelopen 30 jaar gewend was om te doen. Dus.........

Daarnaast, sinds eind 2019 wordt E5 EURO 95 niet meer standaard verkocht. Om milieu redenen moeten we op E10 rijden. Wel E10 vindt geen enkele motor fijn. Ellende voor brandstofpompen, injectoren en slecht startende auto's is het gevolg. De schade voor mens en dier zullen we het maar niet over hebben. Zeker de 1e 10 minuten met koude motor is de uitstoot van een auto met E10 als brandstof een drama!

Voor iemand die gewend is op LPG te rijden kwam begin 2019 dus toch de vraag : rijden op LPG met een moderne BMW, kan dat?

Medio 2019 heb ik contact gezocht met LPG inbouwer Pouls te Baarlo. Al vrij snel kreeg ik een telefoontje. Dat gaat prima. Zeker bij direct ingespoten motoren. De kleppen van dergelijke motoren zijn gemaakt om hogere temperaturen te overleven. Dus ook dat moet geen probleem zijn.

Pouls heeft er eind 2019 voor gezorgd dat de auto bij een km stand van 45000 km is voorzien van een moderne Prins VSI 2.0 DI installatie. De auto is daarvoor bij Prins in Eindhoven geweest. De installatie bestond nog niet, en moest worden ontwikkeld. Omdat het een auto is van 2018 moet er een R115 installatie in de auto zitten. Prins heeft inmiddels voor alle recente modellen met B38 + B48 motor (3 en 4 cilinder) een LPG installatie.

Inmiddels rijd de auto al weer bijna 35000 km op LPG, en dat naar volle tevredenheid. 1 op 15 met rustig rijden is gezakt naar 1 op 13 met wat steviger doorrijden. Tot snelheden van omstreeks 120 km /uur rijdt de auto naar het lijkt 100% op LPG. Daarboven wordt af en toe wat benzine ingespoten om de benzine injectoren te koelen / smeren. Inspuiting van LPG gaat via eigen LPG injectoren die vlak voor de cilinderkop in het inlaatspruitstuk de brandstof inspuiten. De verdamper is er eentje van het type elektronische geregelde verdamper. Heeft als voordeel geen druk verlies bij hogere toeren. Deze verdamper (EVP-500) wordt nu standaard geleverd bij de Prins VSI 3.0 DI installaties. Ik vermoed dat ook de B58 (140i, 240i, 340i, 540i, 640i, 740i motor geen probleem zal zijn op LPG. Alleen moet er dan weer een 'klant' bereid zijn zijn auto af te staan om de installatie te ontwikkelen.

Heb ik spijt van het rijden op LPG met een moderne BMW? Antwoord = Nee. +/- 5 cent per km. En 25 EUR per maand extra aan MRB. Met de huidige benzine prijzen is de besparing per maand gemiddeld 125 EUR (na aftrek van de extra MRB). De installatie is inmiddels terugverdiend. Voor mensen die geen eigen oprit hebben en aangewezen zijn op publieke laadpalen is het rijden op LPG in veel gevallen aantrekkelijker qua kostprijs dan het rijden met een elektrische auto.

Merk ik iets van het rijden op LPG? Bij koud weer is merkbaar dat de motor onderin meer koppel lijkt te hebben dan op benzine. En het tweede wat te merken is dat de motor langzaam aan wat stiller aan het worden is. Rijden op LPG voorkomt inwendige vervuiling die normaal is bij moderne benzine motoren. En hopelijk blijft mij via die route een hoop ellende bespaart. De uitlaat is na LPG inbouw niet meer vies van de roetdeeltjes. De claim dat rijden op LPG de fijnstof uitstoot vermindert geloof ik dan ook volledig. De reductie kan tot 95% bedragen. Lijkt me in tijden waarin fijnstof een issue is zeer wenselijk. De actieradius met een volle tank LPG ligt op iets meer dan 500 km. Als ik m'n best doe haal k zelfs ruim 600 km.

De prijs per km ligt net onder de 5 cent per km. Daar hoef je geen elektrische auto voor te rijden. Sterker nog, iedereen zonder eigen laadpaal zal duurder rijden met een EV dan een moderne benzine motor op LPG.

Temperatuur aangezogen lucht

Over temperatuur van inlaatlucht : bij koud weer is de lucht bij een kleine turbo motor significant kouder dan bij wat warmer weer. De af fabriek geleverde intercooler is voor normaal gebruik prima. Ik vermoed echter dat bij een hogere belasting de inlaattemperatuur hoger oploopt dan ideaal het geval zou moeten zijn. Op o.a. Duitse 1er forum lees je ook dat de 3 cilinder bij hogere snelheden aardig dorst begint te krijgen. Mijn vermoeden is oplopende inlaatlucht temperatuur. En de oplossing daarvoor is m.i. het monteren van een aftermarket intercooler.

Bij LPG wordt je bij lage inlaatlucht temperatuur extra beloond met een ontsteking die zich aanpast. Het hogere klopgrens (overigens zelfde fenomeen als bij Aral 102 benzine) levert vooral onderin meer koppel op. Ik denk dat zowel vermogen als koppel er baat bij zullen hebben bij buiten temperaturen > 15 graden als de lucht die de motor ingaat een paar graden koeler is. Dat is de reden dat ik toch overweeg een aftermarket intercooler (zonder tuning) te monteren. Ik verwacht dat het brandstofverbruik in de zomer dan wat zal dalen. Het vreemde is namelijk dat de auto op LPG in de winter zuiniger rijdt dan in de zomer! Mijn record op LPG is iets meer dan 15,5 km op 1 liter LPG. Dat was met een buiten temperatuur van omstreeks 3 graden Celsius.

Terug naar de auto :

De automatische versnellingsbak geeft de auto een gevoel van super ontspannen te rijden. Wat een mooi apparaat is dat (2e generatie 8 bak van ZF). Geen enkel moment van twijfel / verzuipen in de koppel omvormer. Een automaat die qua gedrag voorbeeldig is. En ook tevens erg goed past bij de motor van de 1 serie met 1.5 liter inhoud.

Welk merk je dat na een krappe 80000 km de olie vermoedelijk een keer ververst mag worden. Op tijd verversen voorkomt problemen. Dus dit jaar maar een keer naar ZF in Delfgauw gaan. Een nieuw filter + verse olie.

De auto is voorzien van DAB radio, professional navigatie en een achteraf geplaatste Harman Kardon systeem. Af fabriek zat er het Hifi systeem in. Dat eenvoudig te upgraden is naar het Harman Kardon systeem. Een aanrader. Het doet je vergeten dat je onderweg bent met een 3 cilindertje met slechts 136 PK. Het voelt alsof je in een rijdende concertzaal zit. Fijne ervaring.

Storingen? Niet gehad. Ook niet door het rijden op LPG. Het is tot nu toe een uiterst betrouwbare auto gebleken. Wie weet dat de in China gebouwde BMW motor (bij Brilliance) bijdraagt aan het betrouwbaar houden van de auto. Goed onderhoud zal natuurlijk ook meehelpen.

Onderhoud

Dan nog iets over onderhoud : Ik geloof niet in die verlengde onderhoudsintervallen. Vanaf omstreeks 45000 km heb ik tussen de beurten door de olie extra ververst. De laatste keer heb ik daarvoor de LL01 olie van Shell gebruikt met een viscositeit 5W40 Helix Ultra. De eerste ervaringen zijn goed. Heb zelfs de indruk dat de motor stiller is geworden en dat het verbuik een beetje gedaald is. De motorolie na krap 30000 km LPG zag er goed schoon uit. Voor mij een reden om vanaf 100.000 km elke 10000 km door te gaan met deze olie. Olieverbruik kent de auto nauwelijks. Als er iets verbruikt is zit het in de buurt van de verdampingsverliezen passend bij de olie. Ik schat +/- 1 liter op 15000 km. Rijden op LPG zorgt niet / nauwelijks voor verdunning. Een dergelijk olieverbruik is dan te omschrijven als nihil.

Tussen de beurten door vervang in interieur + luchtfilter. En bij de tussendoor oliewissel wordt ook het oliefilter vervangen. Bij omstreeks 75000 km is de differentieel olie vervangen. Net als automaat is ook dit niet olie die een auto leven lang mee gaat. Liever een keertje iets vaker dan bij 200.000 km een gaar differentieel.

Nadelen?

Heeft de auto nadelen? Ik kan er niet zo maar eentje opnoemen. Het is een auto die rijplezier biedt, die voor twee volwassenen meer dan voldoende ruim is en die vanwege z'n korte draaicirkel in bijna elke omgeving prima te gebruiken is.

Weer een 1 serie?

De vraag of ik weer een 1-serie zou kopen? Het antwoord is Nee. Ik vind de nieuwe 1 serie niet mooi. Ik ben verknocht geraakt aan het rijden met een auto met achterwielaandrijving. En als ik weer een andere auto zou kopen zou ik denk ik een 5 serie met 2 liter.....en mocht inbouwen van LPG mogelijk zijn in een 6 cilinder zelfs een 540i overwegen.

De BMW is wat mij betreft foutloos. Als nieuwe BMW's van de huidige generatie net zo foutloos zijn als deze BMW dan is er geen enkele reden om te twijfelen over een BMW. Over krap 60000 km geen enkel incident gehad. Nooit naar de garage hoeven gaan. Er is simpelweg NIETS kapot gegaan. Samenvattend een top product.

Ik geloof vast dat BMW goede voorwielaandrijvers kan maken. Maar deze 1 serie heeft voor mij bewezen dat er niets boven een fijne achterwiel aangedreven auto gaat.

De komende jaren zal ik mijn autoritten in deze fijne auto blijven doen. En is voor mij geen straf. Met goed onderhoud moet dat nog jaren goed gaan.

Things to do?
1. Grotere remmen (125i remmen), 312mm voor en 300mm achter.
2. Montage aftermarket intercooler om inlaatlucht temperatuur laag te houden (WAGNER / DO88)
3. 90.000 km naar ZF in Delfgauw voor een bakolie wissel met nieuw filter
4. Montage trekhaak
5. Montage sport stoelen voor i.p.v. comfort stoelen voor.

Tot slot : genieten van de auto zou ik net als vele andere liefhebbers van autorijden maar al te graag doen. Daarvoor zal eerst de wereld moeten begrijpen dat het virus geen virus is en we zonder vaccinatie paspoort ons land niet meer uit mogen. Gebeurt dat niet.....wordt deze fijne auto gedegradeerd tot een auto gemaakt om maximaal 100 km/uur te rijden met primair kortere ritjes van gemiddeld max 20 km per rit. Daar is deze auto niet voor gemaakt. En daarvoor is het auto rijden in deze auto veel en veel te leuk.

Op naar het post 'corona' tijdperk. Maar dan hopelijk zonder de virus en CO2 leugens. En lockdowns : we hebben er ervaring mee. Je went er aan, dus elke volgende keer zal het de overheid minder moeite kosten om weer tot dit middel te besluiten. Ik hoop niet dat ze het middel klimaat lockdowns gaan inzetten om de CO2 leugen te kunnen doordrukken. Maar mijn hoop zou wel eens tevergeefs kunnen zijn.

4,8
  • Betrouwbaarheid
    5
  • Prestaties
    5
  • Comfort
    4
  • Kosten
    5
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
  • Rijd je zelf met een BMW 1-serie? Start je eigen gebruikersreview en deel je ervaringen
 
  • Houd me op de hoogte over de BMW 1-serie
  • Rapporteer deze review

Beoordeel deze review

Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.

  • slecht
  • onvoldoende
  • voldoende
  • goed
  • uitstekend

PRIVATE LEASE BMW 1-serie

INFO
Athlon
Athlon
BMW 116i (5D/6H)
€ 519
Bekijk nu ⟩
Alphabet
Alphabet
BMW 118i Business Edition Plus (5D/7A)
€ 579
Bekijk nu ⟩
Arval
Arval
BMW 116i (5D/6H)
€ 493
 
BMW 1-serie in de Private Lease Vergelijker

Uitgelicht aanbod

    BMW 118i Corporate Lease High Executive

    BMW 118i Corporate Lease High Executive

    • 2017
    • 140.000 km

    € 20.500

    BMW 116i / LED / NAVI / CRUISE / PDC / STOELVERWARMING

    BMW 116i / LED / NAVI / CRUISE / PDC / STOELVERWARMING

    • 2015
    • 61.974 km

    € 15.450

    BMW 118i Corporate Lease Automaat Navigatie

    BMW 118i Corporate Lease Automaat Navigatie

    • 2018
    • 44.374 km

    € 19.950

Meer BMW 1-serie occasions

Gerelateerde forumtopics

  • BMW 1 Serie

    288
    • 7 oktober 2020
Bekijk ook

Kopersgids

Zoeken en vergelijken
  • BMW 1-serie specificaties
  • BMW 1-serie occasions
  • BMW 1-serie video's
Advies en informatie
  • BMW 1-serie tests
  • BMW 1-serie gebruikersreviews
  • BMW 1-serie index
PREMIUM
Audi A3 - BMW 120i - Mercedes-Benz A200

Audi A3 - BMW 120i - Mercedes-Benz A200

Mercedes heeft de nieuwe A-klasse in alle opzichten een stuk volwassener gemaakt. Maar is dat...

Lees meer
 

BMW 1-serie reviews

  • Gebruikersreview
    BMW M140i (2017)

    BMW M140i (2017)

    1
    • 26 mei 2022
  • Gebruikersreview
    BMW 118i (2019)

    BMW 118i (2019)

    8
    • 21 april 2022
  • Gebruikersreview
    BMW 120d (2015)

    BMW 120d (2015)

    2
    • 5 januari 2022
  • Gebruikersreview
    BMW M140i (2019)

    BMW M140i (2019)

    9
    • 26 oktober 2021
  • Gebruikersreview
    BMW M140i (2016)

    BMW M140i (2016)

    • 7 juni 2021
  • Gebruikersreview
    BMW 118i Corporate Lease Edition (2018) #7

    BMW 118i Corporate Lease Edition (2018)...

    • 23 mei 2021
  • Gebruikersreview
    BMW 120i (2019)

    BMW 120i (2019)

    23
    • 7 juni 2020
meer reviews
Mercedes-AMG A 35 vs. BMW M140i - Dubbeltest

Mercedes-AMG A 35 vs. BMW M140i - Dubbeltest

De heetste peper ter wereld kan niet meer zonder gevaar worden gegeten, net zoals de meest...

Lees meer

Gerelateerd

  • Model
  • Merk
Model
Model
  • PREMIUM
    BMW 128ti vs. Ford Focus ST vs. Volkswagen Golf GTI

    BMW 128ti vs. Ford Focus ST vs. Volkswagen...

    • 14 juni 2022
  • Gebruikersreview
    BMW 120d High Executive (2005)

    BMW 120d High Executive (2005)

    1
    • 28 mei 2022
  • Gebruikersreview
    BMW M140i (2017)

    BMW M140i (2017)

    1
    • 26 mei 2022
  • Nieuws
    BMW 1-serie en 2-serie Gran Coupé als Edition ColorVision

    BMW 1-serie en 2-serie Gran Coupé als Edition...

    8
    • 25 mei 2022
  • Gebruikersreview
    BMW 116i (2022)

    BMW 116i (2022)

    3
    • 22 mei 2022
  • Gebruikersreview
    BMW 128ti (2021)

    BMW 128ti (2021)

    2
    • 3 mei 2022
  • Nieuws
    BMW 1-serie: vaarwel iDrive-knop

    BMW 1-serie: vaarwel iDrive-knop

    76
    • 3 mei 2022
Merk
Merk
  • Nieuws
    Nieuwe BMW X3: maatje groter

    Nieuwe BMW X3: maatje groter

    21
    • 4 juli 2022
  • Nieuws
    BMW neemt afscheid van i3 met 'Homerun Edition'

    BMW neemt afscheid van i3 met 'Homerun...

    100
    • 30 juni 2022
  • Nieuws
    'BMW werkt aan i3 Touring, komt in 2027'

    'BMW werkt aan i3 Touring, komt in 2027'

    14
    • 29 juni 2022
  • Nieuws
    Gefacelifte BMW X6 M rolt spierballen

    Gefacelifte BMW X6 M rolt spierballen

    22
    • 29 juni 2022
  • Gebruikersreview
    BMW 320e Touring Business Edition Plus (2022)

    BMW 320e Touring Business Edition Plus...

    3
    • 28 juni 2022
  • Nieuws
    Gerucht: BMW M5 Touring keert terug

    Gerucht: BMW M5 Touring keert terug

    9
    • 28 juni 2022
  • Nieuws
    BMW komt met 3.0 CSL Hommage

    BMW komt met 3.0 CSL Hommage

    10
    • 28 juni 2022

Persoonlijk op de hoogte blijven van autonieuws?

Over AutoWeek

  • Klantenservice
  • Copyright
  • Disclaimer
  • Privacy & Cookiebeleid
  • Cookie instellingen wijzigen
  • Gebruiksvoorwaarden

Volg AutoWeek

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Youtube
  • Podcasts
  • RSS

Meer AutoWeek

  • Aanmelden nieuwsbrief
  • Contact redactie
  • Colofon
  • Autobrochures
  • Klassiekergids

Overig

  • Adverteren
  • AutoWeek LAB
  • Je auto aanmelden
  • Koppel abonnement
  • Partners
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Cadillac
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • DS
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • McLaren
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

© 2022 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden