Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.5 V6 24V (2001)

Alfa Romeo 156 Sportwagon

Uitvoering156 Sportwagon 2.5 V6 24V
Bouwjaar2001
Jaar van aanschaf2003

helaas

Helaas ga ik afscheid nemen van deze beul, de kosten van het benzine verbruik worden door mijn nieuwe baan te hoog.
de auto heeft mij nooit teleur gesteld en is gewoon geweldig om mee te rijden.
op de autobahn of op het circuit komt deze auto echt tot zijn recht, bochten worden een peuleschil en acceleratie zat.
In de bergen is er bijna niks fijner te rijden, even terug schakelen en je trekt hem gewoon door elke bocht en het geluid wat je dan krijgt is geweldig.

we gaan dus maar op zoek naar een diesel of LPG 156 sw