Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.0 T.Spark 16V (2001)

Alfa Romeo 156 Sportwagon

Uitvoering156 Sportwagon 2.0 T.Spark 16V
Bouwjaar2001
Jaar van aanschaf2004

afscheid

na vele jaren met genoegen in deze auto gereden te hebben gaan we helaas afscheid nemen van deze auto.

deze auto hebben we de laatste 5 jaren alleen gebruikt voor de prive KM van 15000 per jaar.

hoewel er al een aardige KM stand was bereikt heeft deze auto ons nooit in de steek gelaten, hij heeft alleen zijn beurtjes om de 20000Km gehad en tweemaal is de LPG pomp vervangen (allebei 140000 gedraaid)

ik hoop dat de nieuwe eigenaar net zo veel plezier beleefd aan hem als wij hebben gedaan.