
en nog veel meer..
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Bouwjaar | 2020 |
KM stand | 11.300 |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automatisch |
Carrosserie | Coupe (3 deuren) |
Zitplaatsen | 2 |
Kleur | Zwart (Metallic) |
Koelt, verwarmt tot ingestelde temperatuur
Rijden op de ingestelde snelheid
Kilometerstand gecontroleerd
Datum eerste toelating | 20 januari 2020 |
APK | 20 januari 2024 |
BTW aftrekbaar | ja |
Catalogusprijs | € 84.490 |
Wegenbelasting/3mnd | € 207 - € 233 |
Veilig uw auto online bestellen
Door de intensieve samenwerking met auto.nl (onderdeel van Louwman Group), kunt u deze auto nu ook geheel online bestellen en thuis laten afleveren. Uiteraard zitten hier een aantal zekerheden bij, zoals:
- Gratis thuisbezorgd
- 14 dagen bedenktermijn
- Betalen bij aflevering
- 1 jaar garantie en 24/7 pechhulp
- All inclusive prijzen
Fietsvoordeel
Een lange periode van teasen, speculeren en lekken is voorbij. Op de persdag van Detroit heeft Toyota de vijfde generatie Supra, voluit Toyota GR Supra genaamd, aan de wereld voorgesteld. Hier zijn alle feiten en cijfers van wat de komende tijd zonder twijfel de meest begeerlijke Toyota zal zijn.
De nieuwe Supra heeft een direct ingespoten drieliter zes-in lijn met twin-scroll turbo en variabele kleptiming, goed voor 340 pk en een maximum koppel van 500 Nm dat tussen 1.600 en 4.500 tpm beschikbaar is. De aandrijflijn is geplaatst volgens klassieke receptuur: in de lengterichting, met aandrijving op de achterwielen. Een achttraps automaat is standaard. De laagste verzetten zitten extra dicht bij elkaar en de bestuurder kan kiezen tussen Normal en Sport, waarbij geluid, schakelkarakter en demping worden aangepast. Voor het betere Fast and the Furious-werk schakel je de Launch Control in en dat zit de Supra in 4,3 seconden op 100 km/h. Het VSC (vehicle stability control) kent een speciale Track-stand, waarbij de systemen minder snel ingrijpen.
Standaard is verder een actief gestuurd differentieel, dat zowel tijdens accelereren als remmen op basis van tal van gegevens de verdeling over de achterwielen optimaliseert. Voor heeft de GT Supra McPherson-ophanging met veel aluminium componenten, achter multilink.
Wilt u nader kennismaken met deze Toyota Supra? Maak dan nu een afspraak.
Modelreeks: okt 2019 - 2021
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Laadvermogen: 345 kg
Wielbasis: 247 cm
Interieurkleur: Zwart
Emissieklasse: Euro 6
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
Aandrijving | Achterwiel |
Transmissie | 8 versnellingen, Automatisch |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2.998 cc |
Max. vermogen | 250 kW (341 pk) |
Max. koppel | 500 Nm |
Lengte x breedte x hoogte | 4.380 x 1.850 x 1.290 mm |
Draaicirkel | 11,0 m |
Massa | 1.470 kg |
Max. toelaatbare massa | 1.815 kg |
Inhoud bagageruimte | 290 l |
Inhoud brandstoftank | 53 l |
Topsnelheid | 250 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 4,3 s |
Actieradius | 706 km |
Brandstofverbruik bebouwde kom | 9,1 l/100km (1 op 11,0) |
Brandstofverbruik buitenweg | 6,5 l/100km (1 op 15,4) |
Brandstofverbruik gecombineerd | 7,5 l/100km (1 op 13,3) |
CO2-uitstoot | 170 g/100km |
Energielabel | G |