
en nog veel meer..
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Bouwjaar | 2021 |
KM stand | 4 |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handmatig |
Carrosserie | SUV (5 deuren) |
Zitplaatsen | 5 |
Kleur | Rood |
Koelt, verwarmt tot ingestelde temperatuur
Zitten als een vorst
Storingen, gebreken zonder kosten opgelost
BTW aftrekbaar | ja |
Wegenbelasting/3mnd | € 105 - € 109 |
Nieuwe Puma ST: Fords eerste performance SUV voor Europa combineert praktisch met prestaties
• 147 kW (200 pk) vermogen, 0-100 km/u in 6,7 seconden, als eerste in zijn segment optioneel voorzien van mechanisch sperdifferentieel en rijmodi van Eco tot Track voor ultieme veelzijdigheid
• Fords eerste performance SUV voor Europa voorzien van speciaal onderstel: 40 procent stijvere torsiestaaf dan die van Fiesta ST compenseert hoger zwaartepunt van Puma ST en speciale veren zorgen voor optimale wegligging
• Behalve de uitgesproken sportieve styling, exclusieve kleur Mean Green, lichtmetalen 19 inch velgen en Recaro-stoelen is de Puma ST ook voorzien van de Ford MegaBox – voor de grootste bagagecapaciteit in zijn klasse – én Local Hazard Information
De Van Mossel Automotive Groep is een familiebedrijf met maar liefst 70 jaar ervaring en nog altijd met
veel ambitie.
Nieuw: Ja
Wielbasis: 2.588 cm
Interieurkleur: Antraciet
Emissieklasse: Euro 6
Inbegrepen afleverpakket: Nieuw geleverd: - Fabrieksgarantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (6 maanden); Nieuwe APK
Referentienummer: #11125
Kenteken: #11125
Transmissie | 6 versnellingen, Handmatig |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 1.496 cc |
Max. vermogen | 147 kW (200 pk) |
Lengte x breedte x hoogte | 4.200 x 1.930 x 1.530 mm |
Massa | 1.358 kg |
Aanhangermassa geremd | 750 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 640 kg |
Topsnelheid | 220 km/h |
Brandstofverbruik bebouwde kom | 7,6 l/100km (1 op 13,2) |
Brandstofverbruik buitenweg | 5,0 l/100km (1 op 20,0) |
Brandstofverbruik gecombineerd | 6,0 l/100km (1 op 16,7) |
CO2-uitstoot | 134 g/100km |
Energielabel | C |