
en nog veel meer..
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Bouwjaar | 2005 |
KM stand | 209.480 |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handmatig |
Carrosserie | Sedan (2 deuren) |
Zitplaatsen | 5 |
Kleur | Zwart (Metallic) |
Koelt, verwarmt tot ingestelde temperatuur
Rijden op de ingestelde snelheid
Kilometerstand gecontroleerd
Datum eerste toelating | 11 februari 2005 |
APK | 28 juli 2021 |
BTW aftrekbaar | nee |
Catalogusprijs | € 42.548 |
Wegenbelasting/3mnd | € 164 - € 186 |
Deze BMW 3-serie Coupé komt uit 2005, werd geleverd van 01-09-2004 tot 31-10-2006 en kostte toen € 42,548.-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2005 op kenteken, is voorzien van een benzine motor, heeft een maximum vermogen van 105 kW (143 PK) en een cilinderinhoud van 1995 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 218 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 9.3 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7.40 liter per 100 km en hij weegt 1295 kg. De wegenbelasting bedraagt € 159.- per kwartaal.Afleverbeurt en nieuwe APK zitten bij de prijs inbegrepen.alle keuringen toegestaan en inruil en garantie behoord tot de mogelijkheden
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Emissieklasse: Euro 4
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Aandrijving | Achterwiel |
Transmissie | 5 versnellingen, Handmatig |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1.995 cc |
Max. vermogen | 105 kW (143 pk) |
Max. koppel | 200 Nm |
Lengte x breedte x hoogte | 4.490 x 1.760 x 1.370 mm |
Massa | 1.295 kg |
Max. toelaatbare massa | 1.820 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.400 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 680 kg |
Inhoud bagageruimte | 410 l |
Inhoud brandstoftank | 63 l |
Topsnelheid | 218 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 9,3 s |
Actieradius | 851 km |
Brandstofverbruik bebouwde kom | 10,4 l/100km (1 op 9,6) |
Brandstofverbruik buitenweg | 5,7 l/100km (1 op 17,5) |
Brandstofverbruik gecombineerd | 7,4 l/100km (1 op 13,5) |
CO2-uitstoot | 180 g/km |
Energielabel | C |