- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check ZK-434-R
RENAULT CAPTUR | 2019
Deze RENAULT CAPTUR is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2019 en is nu 6 jaar en 5 maanden oud. In juni 2019 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 29.249 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 150 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De RENAULT heeft een topsnelheid van 210 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,5 l/100 km. De CAPTUR is 898 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 560 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Limmen met een kilometerstand van 53.347 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CAPTUR |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 3.424 |
Nieuwprijs | € 29.249 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

Renault Captur 1.3 TCe Intens | Camera | Dodehoek detectie | Navigatie
- 2019
- 69.384 km

Renault Captur TCe 100 Intens | Origineel Nederlands | Trekhaak | Navigatie | Achteruitrijcamera | BOSE Audio | Climate Control | Cruise Control | Parkeersensoren voor & achter | LED Koplampen | Apple Carplay | Android Auto |
- 2019
- 99.151 km

Renault Captur 0.9 TCe Dynamique
- 2017
- 100.232 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 22 januari 2019 |
Datum eerste registratie Nederland | 29 juni 2019 |
Datum laatste tenaamstelling | 3 februari 2023 |
APK melddatum | 24 januari 2025 |
APK vervaldatum | 1 februari 2027 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | H5H B4 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1332 cc |
Max. vermogen | 110 kW / 150 pk |
Geluidsniveau stationair | 78 dB |
Geluidsniveau rijdend | 66 dB |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | 125 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | 125 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.243 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.746 kg |
Voorasdruk | 959 kg |
Achterasdruk | 842 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 670 kg |
Lengte | 4.122 mm |
Breedte | 1.778 mm |
Hoogte | 1.566 mm |
Wielbasis | 2.610 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/55R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 210 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 9,5 s |
Maximum vermogen | 110 kW / 150 pk |
Maximum koppel | 250 Nm |
Draaicirkel | 10,4 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 377 - 1235 l |
Inhoud brandstoftank | 45 l |
Segment | J |
Koopadvies
- +Fijn rijgedrag
- +Praktische ruimte
- +Niet heel duur
- -Weinig opties instapmodel
- -Geen sterke motoren
- -Problemen 1.2 benzine
We kennen de Renault Captur sinds 2013. Toen hij zijn debuut maakte, waren er nog maar weinig cross-overs in het B-segment. Het nieuwe model sloeg in ieder geval goed aan, want de Captur werd ontzettend goed verkocht. Tegenwoordig is hij niet meer weg te denken uit het straatbeeld. Ook als occasion zien we hem veel voorbijkomen.
Lees het volledige Autoweek koopadviesOpel Crossland X vs. Renault Captur - Dubbeltest
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE RENAULT

ZK-434-R
Renault Captur
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.