
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze OPEL ASTRA+ is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2017 en is nu 8 jaar en 6 maanden oud. In februari 2018 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 34.900 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 136 pk dieselmotor. Het schakelen gaat handmatig. De OPEL heeft een topsnelheid van 200 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 3,9 l/100 km. De ASTRA+ is 332 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | OPEL |
| Model | ASTRA+ |
| Kleur | zwart |
| Brandstof | diesel |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 5 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | handmatig |
| BPM | € 4.088 |
| Nieuwprijs | € 34.900 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |



| Datum eerste toelating | 6 april 2017 |
| Datum eerste registratie Nederland | 1 februari 2018 |
| Datum laatste tenaamstelling | 5 december 2024 |
| APK melddatum | 7 oktober 2024 |
| APK vervaldatum | 23 oktober 2025 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. bodemplaat by voorzitting |
| Aantal eigenaren | 3 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | B16DTH |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1598 cc |
| Max. vermogen | 100 kW / 136 pk |
| Geluidsniveau stationair | 77 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 4,6 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,5 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 3,9 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 103 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Roetuitstoot | 0.5 mg/km |
| Roetfilter | affabriek |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.250 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.875 kg |
| Voorasdruk | 980 kg |
| Achterasdruk | 910 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.650 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 650 kg |
| Lengte | 4.386 mm |
| Breedte | 1.809 mm |
| Hoogte | 1.485 mm |
| Wielbasis | 2.660 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 205/55R16 Prijzen |
| Topsnelheid | 200 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 9,6 s |
| Maximum vermogen | 100 kW / 136 pk |
| Maximum koppel | 320 Nm |
| Draaicirkel | 11,1 m |
| Kogeldruk | 75 kg |
| Dakbelasting | 75 kg |
| Inhoud bagageruimte | 370 - 1210 l |
| Inhoud brandstoftank | 48 l |
| Segment | C |
In 2015 kwam er een compleet getransformeerde versie van de Opel Astra op de markt. Dit was alweer de vijfde generatie van het model, die modelcode ‘K’ kreeg. Deze Astra was aanzienlijk lichter dan zijn voorganger en werd uitgerust met nieuwe motoren en een hoop gemoderniseerde technologie. Al die veranderingen maken het een erg fijne auto.
Lees het volledige Autoweek koopadvies

Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.




