
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze SUZUKI SWIFT is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2015 en is nu 10 jaar en 1 maanden oud. In augustus 2017 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 27.028 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 75 pk dieselmotor. Het schakelen gaat handmatig. De SUZUKI heeft een topsnelheid van 165 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 3,9 l/100 km. De SWIFT is 3 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 329 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Sint Willebrord met een kilometerstand van 209.807 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | SUZUKI |
| Model | SWIFT |
| Kleur | zwart |
| Brandstof | diesel |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | handmatig |
| BPM | € 4.644 |
| Nieuwprijs | € 27.028 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 3 november 2015 |
| Datum eerste registratie Nederland | 11 augustus 2017 |
| Datum laatste tenaamstelling | 5 december 2025 |
| APK melddatum | 27 oktober 2025 |
| APK vervaldatum | 3 november 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. schroefveerkoker |
| Aantal eigenaren | 1 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | D13A |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1248 cc |
| Max. vermogen | 55 kW / 75 pk |
| Geluidsniveau stationair | 78 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 72 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 4,7 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,4 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 3,9 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 101 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Roetuitstoot | 0.5 mg/km |
| Roetfilter | affabriek |
| Emissiecode | Euro 5 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.040 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.560 kg |
| Voorasdruk | 850 kg |
| Achterasdruk | 830 kg |
| Aanhangermassa geremd | 900 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 400 kg |
| Lengte | 3.970 mm |
| Breedte | 1.720 mm |
| Hoogte | 1.510 mm |
| Wielbasis | 2.430 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 175/65R15 Prijzen |
| Topsnelheid | 165 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 12,7 s |
| Maximum vermogen | 69 kW / 94 pk |
| Maximum koppel | 118 Nm |
| Draaicirkel | 10,4 m |
| Kogeldruk | 60 kg |
| Dakbelasting | 50 kg |
| Inhoud bagageruimte | 211 - 892 l |
| Inhoud brandstoftank | 42 l |
| Segment | B |
De Suzuki Swift AZG debuteerde in 2010 en lijkt sterk op zijn voorganger. Toch ging deze generatie technisch flink op de schop. Ook zijn afmetingen zijn gegroeid ten opzichte van de eerste generatie, terwijl het gewicht juist werd verlaagd. Zijn fijne rijeigenschappen en goede ergonomie maken de Swift een populaire keuze als occasion.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.

