Kenteken Check HBJ-97-Z

PEUGEOT 308 | 2018

Compleet Kentekenrapport?

Slechts € 7,95Bekijk voorbeeld

Deze PEUGEOT 308 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2018 en is nu 6 jaar en 10 maanden oud. In februari 2025 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 26.989 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 131 pk dieselmotor. De PEUGEOT heeft een topsnelheid van 204 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 3,5 l/100 km. De 308 is 142 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 214 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.

Bouwjaar2018
Brandstofdiesel
Kleurgrijs
Cilinderinhoud1499 cc
Massa1155 kg
APK20 februari 2026

Kentekenrapport

Compleet kentekenrapport als PDF-document (ca. 15-20 pagina's) voor € 7,95
  • APK historie
  • eigenarenhistorie
  • WOK: huidige status
  • maandelijkse kosten indicatie
  • waardeindicatie Indicata
  • uitgebreide specificaties
  • autotests (mits beschikbaar)
  • land van herkomst (import)

BASISKENMERKEN

Statusok
ClassificatiePersonenauto
MerkPEUGEOT
Model308
Kleurgrijs
Brandstofdiesel
CarrosserieHatchback
Aantal deuren4
Aantal zitplaatsen5
Aantal wielen4
BPM€ 136
Nieuwprijs€ 26.989
Waardetaxatie Indicata € 7,95

REGISTRATIE

Datum eerste toelating3 september 2018
Datum eerste registratie Nederland28 februari 2025
Datum laatste tenaamstelling28 februari 2025
APK melddatum20 februari 2025
APK vervaldatum20 februari 2026
Parallel importja
WAM verzekerdja wat kost de verzekering?
Aantal eigenaren1
APK & Eigenarenhistorie € 7,95

MOTOR

MotorcodeYH01
Aantal cilinders4
Cilinderinhoud1499 cc
Max. vermogen96 kW / 131 pk

MILIEU

Brandstofverbruik binnen bebouwde kom4,1 l/100km
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom3,2 l/100km
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC)3,5 l/100km
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP)4.6 l/100km
CO2-uitstoot (NEDC)92 g/km
CO2-uitstoot (WLTP)121 g/km
Uitstoot deeltjes (licht)0,51 mg/km
Roetuitstoot0.51 mg/km
Roetfilteraffabriek
EmissiecodeEuro 6
Tellerstand controle € 7,95

MATEN & GEWICHTEN

Massa leeg1.155 kg
Maximum toelaatbare massa1.810 kg
Voorasdruk1.000 kg
Achterasdruk890 kg
Aanhangermassa geremd1.500 kg
Aanhangermassa ongeremd615 kg
Wielbasis2.620 mm
Bandenmaat (origineel)205/55R16 Prijzen

Wat kost de autoverzekering?

Kenteken
Independer

CARBASE GEGEVENS

Topsnelheid204 km/h
Acceleratie 0-100 km/h9,8 s
Maximum vermogen96 kW / 130 pk
Maximum koppel300 Nm
Draaicirkel10,4 m
Kogeldruk75 kg
Dakbelasting80 kg
Inhoud bagageruimte420 - 1228 l
Inhoud brandstoftank53 l
SegmentC
Dit kenteken heeft een match met de volgende versies in CarBase. Klik op een uitvoering voor meer gegevens.

Koopadvies

  • +Comfortabel
  • +Ruime kofferbak
  • +Directe besturing
  • -Krap op de achterbank
  • -Weke achtervering sw
  • -Traag touchscreen

De tweede generatie Peugeot 308 komt in 2013 op de markt. Zijn naam is bijzonder, want de 308 II is de eerste Peugeot die het optellen van de typenummers doorbreekt. Het nieuwe model is in ieder geval een succes: in 2014 wordt hij uitgeroepen tot Auto van het Jaar. 

Lees het volledige Autoweek koopadvies

Oeps, er ging iets mis...

Er is iets mis gegaan met je betaling. Probeer het later nog eens.
sluiten

COMPLEET RAPPORT VAN DEZE PEUGEOT

Voor maar € 7,95
Er zijn 5 matchende uitvoeringen. Kies zelf de juiste:
Hoe vaak en hoe lang verwacht jij de auto te gebruiken? Hiermee berekenen wij de verwachte gebruikskosten. De kilometerstand is nodig voor km-check en taxatie.
Naar welk e-mailadres moet het kentekenrapport nagestuurd worden?
  • eigenarenhistorie
  • APK historie
  • waardeindicatie Indicata
↑ Direct in je mailbox
Op het AutoWeek Kentekenrapport zijn onze algemene voorwaarden van toepassing.
Loading... Loading...

HBJ-97-Z

Peugeot 308

Bedankt voor je bestelling.

Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.

Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je mailaccount.

Download rapport