Hyundai i10 1.0 Comfort | Airco | Cruise control | Lane assist | | Airco | Armsteun voor | Autonomous Emergency Braking
- 2023
- 45.000km
- Benzine
- 49kW (67pk)
- handgeschakeld
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze HYUNDAI I10 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2024. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 22.745 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 63 pk benzinemotor. De HYUNDAI heeft een topsnelheid van 143 km/h De I10 is 202 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 1.258 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Den Haag met een kilometerstand van 6 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | HYUNDAI |
Model | I10 |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 4.094 |
Nieuwprijs | € 22.745 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 30 december 2024 |
Datum eerste registratie Nederland | 30 december 2024 |
Datum laatste tenaamstelling | 30 december 2024 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 30 december 2028 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | G3LD |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 998 cc |
Max. vermogen | 46 kW / 63 pk |
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 5 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 114 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 896 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.410 kg |
Voorasdruk | 780 kg |
Achterasdruk | 730 kg |
Aanhangermassa geremd | 310 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 310 kg |
Wielbasis | 2.430 mm |
Bandenmaat (origineel) | 175/65R14 Prijzen |
Topsnelheid | 143 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 15,9 s |
Maximum vermogen | 46 kW / 63 pk |
Maximum koppel | 93 Nm |
Draaicirkel | 9,7 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 60 kg |
Inhoud bagageruimte | 252 - 1050 l |
Inhoud brandstoftank | 36 l |
Segment | A |
Als de derde generatie Hyundai i10 in 2020 op de markt komt, is hij nog maar een van de weinige overgebleven A-segmenters. Ondanks zijn compacte buitenmaten voelt de i10 vanbinnen ruim aan. Zo manoeuvreer je zorgeloos door de drukke stad, zonder al te veel in te leveren op zitruimte.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.