- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Kenteken Check GHK-75-G
RENAULT CAPTUR E-TECH HYBRID | 2024
Deze RENAULT CAPTUR E-TECH HYBRID is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2024. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 34.987 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. De RENAULT heeft een topsnelheid van 170 km/h De CAPTUR E-TECH HYBRID is 346 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 1.114 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Heerenveen met een kilometerstand van 14.391 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CAPTUR E-TECH HYBRID |
Kleur | grijs |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 2.758 |
Nieuwprijs | € 34.987 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

Renault Captur 1.3 TCe Intens | Camera | Dodehoek detectie | Navigatie
- 2019
- 69.384 km

Renault Captur 1.3 TCe Intens
- 2019
- 53.347 km

Renault Captur TCe 100 Intens | Origineel Nederlands | Trekhaak | Navigatie | Achteruitrijcamera | BOSE Audio | Climate Control | Cruise Control | Parkeersensoren voor & achter | LED Koplampen | Apple Carplay | Android Auto |
- 2019
- 99.151 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 8 augustus 2024 |
Datum eerste registratie Nederland | 8 augustus 2024 |
Datum laatste tenaamstelling | 8 augustus 2024 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 8 augustus 2028 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | H4M C6 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598 cc |
Max. vermogen | 69 kW / 94 pk |
Continue vermogen | 24 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 51 kW |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
MILIEU
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 4.7 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 106 g/km |
Emissiecode | Euro Z |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.345 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.900 kg |
Voorasdruk | 1.010 kg |
Achterasdruk | 1.043 kg |
Aanhangermassa geremd | 750 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 720 kg |
Wielbasis | 2.640 mm |
Bandenmaat (origineel) | 215/55R18 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 170 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,6 s |
Maximum vermogen | 105 kW / 143 pk |
Maximum koppel | 255 Nm |
Draaicirkel | 11,1 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 265 - 1118 l |
Inhoud brandstoftank | 48 l |
Segment | J |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Captur Hybrid 145 Rive Gauche22 - 24BA5SUV
- Captur Hybrid 145 Evolution22 - 24BA5SUV
- Captur Hybrid 145 Techno22 - 24BA5SUV
- Captur Hybrid 145 E-Tech Engineered22 - 24BA5SUV
- Captur Hybrid 145 Iconic22 - 24BA5SUV
- Captur full hybrid 145 Evolution24 - 25BA5SUV
- Captur full hybrid 145 Techno24 - 25BA5SUV
- Captur full hybrid 145 esprit Alpine24 - 25BA5SUV
Koopadvies
- +Rijdt prettig
- +Praktisch
- +Moderne opties
- -Geen sterke motoren
- -Nieuw geen plug-in hybride
- -Weinig standaard opties
In 2019 werd de populaire Renault Captur vernieuwd, en ook deze generatie doet het goed. De nieuwe Captur rijdt niet alleen prettig, maar is ook nog eens lekker praktisch. Voor een auto uit het B-segment is hij erg ruim vanbinnen. Desondanks behoudt hij compacte buitenmaten, waardoor hij makkelijk door de stad manoeuvreert.
Lees het volledige Autoweek koopadviesToyota Yaris Cross vs. Renault Captur - Vergelijkende...
- Autotest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE RENAULT

GHK-75-G
Renault Captur
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.