AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check 45-BNN-2
TATRA 8P6R53 | 2019
Deze TATRA 8P6R53 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2019 en is nu 6 jaar en 3 maanden oud. In juni 2019 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De wielen worden aangedreven door een 530 pk dieselmotor. De 8P6R53 is 1.819 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 288 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Bouwjaar2019
Brandstofdiesel
Kleurniet van toepassing
Cilinderinhoud12902 cc
Massa22235 kg
APK31 maart 2026
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Bedrijfsauto |
Merk | TATRA |
Model | 8P6R53 |
Kleur | niet van toepassing |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Kipper |
Aantal deuren | 0 |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Aantal wielen | 10 |
BPM | € 0 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 25 februari 2019 |
Datum eerste registratie Nederland | 26 juni 2019 |
Datum laatste tenaamstelling | 22 juni 2020 |
APK melddatum | 27 maart 2025 |
APK vervaldatum | 31 maart 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 3 |
MOTOR
Motorcode | MX 13 390 H2 |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 12902 cc |
Max. vermogen | 390 kW / 530 pk |
Geluidsniveau stationair | 83 dB |
Geluidsniveau rijdend | 82 dB |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | 0 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 6 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 22.235 kg |
Maximum toelaatbare massa | 50.000 kg |
Voorasdruk | 10.500 kg |
Achterasdruk | 9.000 kg |
Aanhangermassa geremd | 0 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 0 kg |
Wielbasis | 7.760 mm |
Wat kost de autoverzekering?
