AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check 30-BJD-7
TEMSA MD 9C | 2014
Deze TEMSA MD 9C is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2014 en is nu 11 jaar en 4 maanden oud. In februari 2017 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De wielen worden aangedreven door een 290 pk dieselmotor. De MD 9C is 3.050 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 230 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Bouwjaar2014
Brandstofdiesel
Kleurniet van toepassing
Cilinderinhoud6871 cc
Massa9430 kg
APK31 januari 2026
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Bedrijfsauto met koppeling |
Merk | TEMSA |
Model | MD 9C |
Kleur | niet van toepassing |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Bus |
Aantal zitplaatsen | 34 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 0 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 5 februari 2014 |
Datum eerste registratie Nederland | 6 februari 2017 |
Datum laatste tenaamstelling | 6 februari 2017 |
APK melddatum | 5 december 2024 |
APK vervaldatum | 31 januari 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
MOTOR
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 6871 cc |
Max. vermogen | 213 kW / 290 pk |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 5 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 9.430 kg |
Maximum toelaatbare massa | 14.440 kg |
Voorasdruk | 5.000 kg |
Achterasdruk | 9.440 kg |
Wielbasis | 4.600 mm |
Wat kost de autoverzekering?
