AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check 16-LDB-6
HYMER B 614 CL | 2010
Deze HYMER B 614 CL is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2010 en is nu 15 jaar en 2 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 25.013 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 131 pk dieselmotor. Het schakelen gaat handmatig. De B 614 CL is 3.127 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 147 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Bouwjaar2010
Brandstofdiesel
Kleurgrijs
Cilinderinhoud2287 cc
Massa3100 kg
APK18 november 2025
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | HYMER |
Model | B 614 CL |
Kleur | grijs |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Kampeerwagen |
Aantal zitplaatsen | 4 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 9.703 |
Nieuwprijs | € 25.013 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 15 april 2010 |
Datum eerste registratie Nederland | 15 april 2010 |
Datum laatste tenaamstelling | 30 november 2016 |
APK melddatum | 23 september 2024 |
APK vervaldatum | 18 november 2025 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | op bodemplaat by r. voorzitting |
Aantal eigenaren | 2 |
MOTOR
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2287 cc |
Max. vermogen | 96 kW / 131 pk |
Geluidsniveau stationair | 85 dB |
Geluidsniveau rijdend | 74 dB |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 4 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 3.100 kg |
Maximum toelaatbare massa | 3.500 kg |
Voorasdruk | 2.100 kg |
Achterasdruk | 2.400 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.870 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 6.980 mm |
Breedte | 2.350 mm |
Hoogte | 2.950 mm |
Wielbasis | 3.800 mm |
Wat kost de autoverzekering?
