
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze OPEL ASTRA SPORTS TOURER is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2011 en is nu 13 jaar en 11 maanden oud. In juni 2013 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 24.098 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 120 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De OPEL heeft een topsnelheid van 190 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,1 l/100 km. De ASTRA SPORTS TOURER is 1 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 326 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Hummelo met een kilometerstand van 167.422 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | OPEL |
| Model | ASTRA SPORTS TOURER |
| Kleur | grijs |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Stationwagen |
| Aantal deuren | 5 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | handmatig |
| BPM | € 3.327 |
| Nieuwprijs | € 24.098 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 24 november 2011 |
| Datum eerste registratie Nederland | 10 juni 2013 |
| Datum laatste tenaamstelling | 11 november 2025 |
| APK melddatum | 24 september 2025 |
| APK vervaldatum | 5 oktober 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. voorzitting |
| Aantal eigenaren | 2 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | A14NET |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1362 cc |
| Max. vermogen | 88 kW / 120 pk |
| Geluidsniveau stationair | 79 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 72 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 8,4 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,9 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,1 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 144 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 5 |
| Bijtelling | 25% |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.337 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.030 kg |
| Voorasdruk | 1.050 kg |
| Achterasdruk | 1.020 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 710 kg |
| Lengte | 4.698 mm |
| Breedte | 1.814 mm |
| Hoogte | 1.535 mm |
| Wielbasis | 2.690 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 225/45R18 Prijzen |
| Topsnelheid | 190 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 11,2 s |
| Maximum vermogen | 88 kW / 120 pk |
| Maximum koppel | 200 Nm |
| Draaicirkel | 11,5 m |
| Kogeldruk | 75 kg |
| Dakbelasting | 90 kg |
| Inhoud bagageruimte | 500 - 1550 l |
| Inhoud brandstoftank | 56 l |
| Segment | C |
Met de Astra J zette Opel een flinke stap vooruit. Dat moest ook wel, want deze generatie van de compacte middenklasser had een grote naam hoog te houden. De Astra J zag er niet alleen moderner uit: hij groeide flink ten opzichte van zijn voorganger. Zijn fijne rijgedrag en goede zitpositie maken hem een geliefde keuze onder de autobestuurders.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.


