- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Kenteken Check 01-HTF-7
FORD FOCUS | 2009
Deze FORD FOCUS is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2009 en is nu 16 jaar en 4 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 19.349 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 101 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De FORD heeft een topsnelheid van 180 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,7 l/100 km. De FOCUS is 20 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 58 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | FORD |
Model | FOCUS |
Kleur | zwart |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 3.370 |
Nieuwprijs | € 19.349 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

Ford Focus 1.6 EcoBoost First Edition /Apple Carplay/Parkeersens.V+A/Cruise Contr./Climate Contr./Voorruitverw./Aut. inpark./16''LMV/(MET GARANTIE*)
- 2011
- 141.810 km

Ford Focus 1.6 Titanium
- 2008
- 193.607 km

Ford Focus 2.5 ST * Origineel Nederlands * 226PK RECARO Navigatie Climate control Lichtmetaal
- 2009
- 239.252 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 24 februari 2009 |
Datum eerste registratie Nederland | 24 februari 2009 |
Datum laatste tenaamstelling | 29 juni 2025 |
APK melddatum | 29 augustus 2024 |
APK vervaldatum | 16 september 2025 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | op bodemplaat by r. voorzitting |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | SHDA |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1596 cc |
Max. vermogen | 74 kW / 101 pk |
Geluidsniveau stationair | 82 dB |
Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 8,7 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,5 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,7 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 159 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 4 |
Bijtelling | 25% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.149 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.820 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 620 kg |
Lengte | 4.357 mm |
Breedte | 1.839 mm |
Hoogte | 1.497 mm |
Wielbasis | 2.640 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/55R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 180 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 11,9 s |
Maximum vermogen | 74 kW / 100 pk |
Maximum koppel | 150 Nm |
Draaicirkel | 10,6 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 396 - 1258 l |
Inhoud brandstoftank | 55 l |
Segment | C |
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Veel carrosserievormen
- +Breed motorisch aanbod
- -Roest
- -Elektronicaproblemen
- -Ruimte in cabriolet
De Focus C307 is de tweede generatie van de populaire modelreeks van Ford. Je ziet al direct dat hij voortbouwt op zijn voorganger, al is hij in veel opzichten verbeterd. Zo reed de Ford Focus die in 2004 op de markt kwam dynamischer en voelde hij volwassener aan dan de generatie ervoor. Ook kreeg hij gezelschap van een nieuwe carrosserievorm: de cabriolet.
Lees het volledige Autoweek koopadviesRij-impressie Ford Focus 2.5 20V Turbo ST
- Eerste rijtest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE FORD

01-HTF-7
Ford Focus
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.