Wijzigen kenteken SEPP meermaals mogelijk!

A

Anoniem_1738404004

Guest
Weg

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben je serieus onder behandeling bij de GGZ omdat je niet goed behandeld bent door een garage? Denk dat het beter voor je gezondheid is om helemaal geen auto te hebben. Ik meen het.

voor die gene die het lange verhaal van hierboven niet wil lezen; ja, dat mag. dat stond vanaf dag 1 ook gewoon heel duidelijk onder de voorwaarden, zolang je maar een EV weer koopt die voldoet aan de voorwaarden.

begrijp het topic eerlijk gezegd niet zo, is volgens mij redelijk algemeen bekend bij de mensen die SEPP subsidie hebben aangevraagd. Want de voorwaarden zijn heel duidelijk ook bij de aanvraag omschreven.

En anders is het na ratio de subsidie terug betalen als je binnen 3 jaar de auto verkoopt voor een auto die daar niet aan voldoet (private lease is dacht ik 4 jaar)

De latere exemplaren vallen er wel onder toch? Maar daar zijn er nu nog weinig van op de markt.

Misschien wel de overweging waard om een deel terug te betalen maar wel een fijne allrounder te hebben.
de aanschaf van een benzine auto bedoel je? ;) zonder gekheid, als de resterende termijn niet lang meer is, is dat zeker het overwegen waard nu de hausse van model 3's er is.

de aanschaf van een benzine auto bedoel je? ;) zonder gekheid, als de resterende termijn niet lang meer is, is dat zeker het overwegen waard nu de hausse van model 3's er is.
Naja diesel dacht ik eerder aan.

Nee dat is het ook, nu zijn ze goed te vinden, voor niet al teveel op te pikken en als je een goede vind heb je er een zeer fijne auto aan.

Terug
Bovenaan