A
Anoniem
Guest
@Tydelyck: bedankt voor alle foto's! Ze zijn zeer welkom, want ik houd nog steeds het Passat-register bij, waarbij ook dit soort archieffoto's erg leuk zijn om te hebben.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hallo Rik, ik zag deze oude post van jou. Als je op zoek bent naar onderdeelnummers... ik heb vele VW microfiches en een microfichelezer. Lastig digitaliseren maar iets opzoeken en controleren doe ik graag. Verder heb ik ook een verzameling V.A.G. verkoopzakboekjes, hierin vind je de M-optiecodes, uitrustingen, kleuren en prijzen e.d. uit die tijd.Rik 3193999 zei:Bedankt voor de tip! Helpt zeker om de juiste gegevens paraat te hebben (en dat is nog verrassend lastig bij deze wagens...)
Tydelyck zei:Dat is ook waarvoor ik het doe, ik denk niet dat iemand anders geïnteresseerd is. Hoeveel kentekens staan er inmiddels in het register?
Ja dit is zeker een van de eersten en ook origineel Nederlands... Ik kwam er ook pas later achter hoe het chassis nummer in elkaar zit... Ik heb de auto al heel lang maar heel lang geen tijd en mogelijkheid om verder te komen wil het nu oppakken en af maken...marathon zei:Dat is echt een van de allereerste Passats! Geweldig![]()
Ramon 9506007 zei:Nee klopt ik heb inmiddels driehoek steunen gevonden maar ik wil de auto graag zo origineel mogelijk maken ook qua lakwerk.....![]()
https://photos.app.goo.gl/c7SNPGDKQMPZ79L99