A
Anoniem
Guest
Vandaag kon ik dan eindelijk de Passat ophalen. Vanmorgen om 8:30 uur gaan rijden om vervolgens netjes aan te sluiten in de file, wat is het toch druk op de A9. Hoezo crisis?
Pas om 10:30 uur kwamen we aan in Vuren. Eerst koffie gedronken en toen zijn mijn broer Theo en ik de deuren erin gaan hangen. Alles zag er een stuk beter uit dus gingen we vol goede moed aan de gang.
De motorkap echter was nogal vlekkerig opgedroogd. Donkere en lichtere plekken wisselden elkaar af. Helaas moesten we die dus achterlaten zodat die een 3e keer gespoten gaat worden. Die zal nooit meer roesten
Op de terugweg hadden we aardig honger gekregen dus maakten we effe een tussenstop, daar is deze foto genomen.
De terugreis verliep verder prima. Net als bij het heenbrengen hadden we gelukkig droog weer. Een beetje mazzel moet je hebben.
Thuisgekomen eerst maar eens koffie gedronken en toen de auto van de ambulance geduwd.
Eindelijk staat ie weer op het pad. Ik laat de koets voorlopig met rust omdat ik nu met het subframe bezig ben. Eerst wil ik nieuwe rubbers in de draagarmen persen maar de eerste poging gisteren leidde nog tot niks. Een rubber eruit persen gaat nog goed maar erin is een ander verhaal.
Misschien vraag ik mijn vriend raad die bij Martin Schilder werkt, de garage waar we de technische meeting hadden.
Nu nog 2 detailfoto's
Pas om 10:30 uur kwamen we aan in Vuren. Eerst koffie gedronken en toen zijn mijn broer Theo en ik de deuren erin gaan hangen. Alles zag er een stuk beter uit dus gingen we vol goede moed aan de gang.
De motorkap echter was nogal vlekkerig opgedroogd. Donkere en lichtere plekken wisselden elkaar af. Helaas moesten we die dus achterlaten zodat die een 3e keer gespoten gaat worden. Die zal nooit meer roesten
Op de terugweg hadden we aardig honger gekregen dus maakten we effe een tussenstop, daar is deze foto genomen.

De terugreis verliep verder prima. Net als bij het heenbrengen hadden we gelukkig droog weer. Een beetje mazzel moet je hebben.
Thuisgekomen eerst maar eens koffie gedronken en toen de auto van de ambulance geduwd.
Eindelijk staat ie weer op het pad. Ik laat de koets voorlopig met rust omdat ik nu met het subframe bezig ben. Eerst wil ik nieuwe rubbers in de draagarmen persen maar de eerste poging gisteren leidde nog tot niks. Een rubber eruit persen gaat nog goed maar erin is een ander verhaal.
Misschien vraag ik mijn vriend raad die bij Martin Schilder werkt, de garage waar we de technische meeting hadden.
Nu nog 2 detailfoto's

