Voor de liefhebbers van de Volkswagen Passat b1 / Audi 80 b1

Hallo,

Ik zal bij deze officiëel mijn nieuwste hobby voorstellen. Een Morino-gele Passat L, kenteken 00-YE-47, met als eerste toelating 22 oktober 1973 (!), wat hem waarschijnlijk één van de oudste nog rijdende Passats maakt. Vers geïmporteerd uit Duitsland. Er moet kosmetisch nog wel wat aan gebeuren, maar technisch helemaal in orde!

S4jjjR4.jpg

Gefeliciteerd met deze mooie Passat. Goede kleur ook. Wat ga je er nog aan doen? Ga je dit ook delen op dit forum?

CrazyGentleman zei:
Hallo,

Ik zal bij deze officiëel mijn nieuwste hobby voorstellen. Een Morino-gele Passat L, kenteken 00-YE-47, met als eerste toelating 22 oktober 1973 (!), wat hem waarschijnlijk één van de oudste nog rijdende Passats maakt. Vers geïmporteerd uit Duitsland. Er moet kosmetisch nog wel wat aan gebeuren, maar technisch helemaal in orde!

S4jjjR4.jpg

Heel erg gaaf! Veel plezier ermee!

Wow, wat een fraai exemplaar! Daarbij is Marino Gelb (L20A) een favoriete kleur van me!
(had ooit een 412 in die kleur..)
Je kunt overigens aan de laatste cijfers van het chassisnummer zien om de hoeveelste vanaf de start deze gemaakt is. Kun je zonder eventueel het nummer te noemen zeggen onder welk afgerond getal die ligt?

Dankjulliewel, allemaal!

marathon zei:
Gefeliciteerd met deze mooie Passat. Goede kleur ook. Wat ga je er nog aan doen? Ga je dit ook delen op dit forum?

Ik ga zeker nog dingen laten zien die er aan gedaan moeten worden. Het interieur is nogal een mengelmoes. Blijkbaar is door het repareren van schade zo'n circa 35 jaar geleden (wat overigens ook niet erg geweldig is geweest) een brandje ontstaan in het interieur, waardoor zowel de stoelen, deurpanelen als het tapijt vervangen is door die van een later model. Hij was oorspronkelijk groen vanbinnen, nu bruin/oranje met uitzondering van de nog originele achterbank. Daarbij zitten er gordels in uit 1983. Dit is een hele klus, maar ik probeer er zo'n origineel mogelijk interieur van te maken. Klopt het trouwens dat kever stoelen van die periode hetzelfde zijn? Overigens, het dashboard is nog helemaal goed, nergens gespleten.

Aan de buiten kant is het ook wat minder als je dichtbij staat, er is namelijk vaker met een goedkope spuitbus (dat ik gevonden heb tussen de reserve onderdelen) op veel plekken gewoon even overgespoten. Dit is inmiddels wel zichtbaar, en je ziet het op de foto niet, maar de lak is op veel plekken gaan "barsten". Dit wil ik professioneel laten repareren.

Walter 3460770 zei:
Wow, wat een fraai exemplaar! Daarbij is Marino Gelb (L20A) een favoriete kleur van me!
(had ooit een 412 in die kleur..)
Je kunt overigens aan de laatste cijfers van het chassisnummer zien om de hoeveelste vanaf de start deze gemaakt is. Kun je zonder eventueel het nummer te noemen zeggen onder welk afgerond getal die ligt?

Het afgeronde nummer, als ik het goed heb begrepen, ligt onder 26500. Ik ben overigens bij Kieft & Klok geweest voor jouw Passat een tijdje geleden. Dat was mij persoonlijk toch iets te veel werk. Erg fijn om te weten dat het toch nog een goede eigenaar heeft gevonden!

52493021844_ca9a44e4d9_k.jpg
CrazyGentleman zei:
Klopt het trouwens dat kever stoelen van die periode hetzelfde zijn? Overigens, het dashboard is nog helemaal goed, nergens gespleten.

Op dat onderwerp ben ik na het wegbrengen van mijn (originele) stoelen erg goed op de hoogte - denk ik - :)
Ja en nee is het eigenlijk en dan alleen nog bij het eerste modeljaar (tot ca aug 1974 dacht ik): de rugleuning van in ieder geval de luxe versies is gelijk aan de luxe versies (met vaste, geïntegreerde hoofdsteun) van de luchtgekoelde modellen. Vanaf modeljaar 1975 waren de hoofdsteunen bij kever & co al los (op 'steeltjes') en bij de passat ook. Wellicht geldt eea (rugleuning) idem ook voor de versies zonder hoofdsteun.

De zitting is een apart verhaal: alleen dit modeljaar (1974, dus ook in het geval van de passat de vroege '73 modellen) heeft veren in de zitting, inderdaad zoals de kever die voor dit modeljaar ook heeft. Ik dacht dat kevers va 1975 of pas va 1976 uiteindelijk ook de schuimvulling in de zitting kregen.
Helaas is het Passat verenpakket toch net niet hetzelfde: die van de Passat is vierkanter aan de voorkant! Bij mij hebben we dus een kever verenpakket gebruikt om een kever TMI bekledingsset te kunnen gebruiken. Normaal inmiddels 6-9 maanden wachttijd tot je hem uit de VS binnen hebt, maar mijn kleur was 'toevallig' op voorraad bij 'De Wolfsburcht' in Wijk en Aalburg :) Gezien zijn best forse voorraad en enorme showroom, dus eigenlijk niet eens zo heel toevallig.
Helaas heeft TMI voor de luchtgekoelde VW's geen stoffen bekleding zoals VW die voor Passat maakte: stof op de zitting (en in een specifiek patroon) en kunstleer op de zijkanten. Ik heb veel gezicht bij andere Duitse merken (via mijn bekleder), maar geen enkele stof was het echt. Wel veel andere mooie stoffen :)

Dan de stoelpoot opstelling: alhoewel de 3-punts ophanging precies hetzelfde is als in de latere (va '74) kevers en type 3's (bediening is iets anders) en dezelfde plastic geleidbusjes in de rails gebruikt worden, is de pootafstand aan de achterkant bij de Passat veel breder en vooral ook lager. Lijkt erg op Golf 1 (die is ook breder dan kever, ik heb nml vaker GTi stoelen in m'n kevers gebouwd), maar een Golf 1 stoel in een B1 Passat heb ik nooit geprobeerd. Iemand hier wel?

Kortom, het lijkt erop en is grotendeels hetzelfde en dan alleen voor de '74 modellen, maar op sommige onderdelen toch ook net niet..

groet,
Walter

Klopt, dit is weer zo lekker typisch VW.
Een stoel uit een golf 2 past ook niet in een passat (32:cool:.

Heerlijk, inderdaad weer lekker typisch VW. Walter, hartelijk dank voor je uitleg en ervaring. Ik denk dat ik toch maar een origineel vroeg interieur ga zoeken. o_O ; Even een andere vraag, gericht aan Passat bezitters van een pre-facelift met rechthoekige koplampen:

tHE86t2.png

Nummer 15, dit hoort een plastic plugje te zijn waar de schroef in gaat onderin van de chromen rand. Heeft iemand die toevallig nog zitten en kan daar eventueel foto's/afmetingen van sturen? Ik zou dit wellicht bij iemand kunnen 3D printen als ik die gegevens heb, namelijk nergens meer te krijgen. Alvast bedankt!

Een collega afkomstig uit Noord-Duitsland (nu in Zweden) heeft een prachtige Audi.

Iemand heeft ooit gekozen voor een groen interieur bij deze kleur. Best bijzonder. De auto staat heel dik in de tectyl vanaf nieuw en heeft bijna altijd in een garage gestaan. Een jaar of 7 a 8 geleden kreeg hij deze auto in ruil voor het opruimen van die garagebox. Uiteraard ongerestaureerd en ook niet perfect maar wel heel erg mooi.

Meer weet ik er niet over helaas maar dacht toch dat dit topic wel een foto ervan verdiende.

Nice en top kleur weer! :)

Zelf heb ik na wat zoeken een nog hele goede koelwaterreservoir gevonden van precies het juiste type. Er bleek er eigenlijk helemaal geen in te zitten, maar toch reed het een poosje goed. Tot er teveel water weggedrukt was door expansie LOL! Ik snapte na aan bezoek aan Otto ineens wat ik miste!
Technisch lijkt-ie nu iig weer 'compleet'.
Bij betere temperaturen, van de zomer dus, maar eens de voorruit, dash en voorruitrubber vervangen.

Vandaag bij Autotron Rosmalen was ik niet eens de enige met een B1 (aircooled winterfestijn) !

52615051598_bd757631cc_z.jpg

Ook een automaat trouwens. What are the odds?
52615051593_8927c317f2_z.jpg

en nog een zeldzame Audi 'super 90' binnen te zien (uit 1968, stond te koop, import Zweden)
52614563621_945c6c465d_z.jpg

Goedemiddag , weet iemand hier of de deuren van na 1978 op een 76 model passat variant passen ? Nu las ik ergens dat er ergens iets aangepast moet worden weet iemand zo wat en hoe ? Ik wil graag nieuwe deuren plaatsen

Of heeft hier iemand toevallig nog een set nette deuren liggen van voor 78

Alvast bedankt
Ik heb een account aangemaakt maar hij wil niet inloggen dus dan maar als gast

Ja een prachtig ding.
Ook weer in die typische roze/zalm/beige/rode mengelmoes kleur van vwaudi.
De wielen herken ik alleen van de audi.
Mooie en dure auto.

Goedemiddag , weet iemand hier of de deuren van na 1978 op een 76 model passat variant passen ? Nu las ik ergens dat er ergens iets aangepast moet worden weet iemand zo wat en hoe ? Ik wil graag nieuwe deuren plaatsen

Of heeft hier iemand toevallig nog een set nette deuren liggen van voor 78

Alvast bedankt
Ik heb een account aangemaakt maar hij wil niet inloggen dus dan maar als gast
Welke deuren zoek je?

Yes, dit ga ik ook delen op het forum, en daar begin ik nu mee!

De voorbumper
De voorbumper had een te korte rubber stootstrip, dat zag ik al ten opzichte van andere foto's die ik van Passat had gezien. Bij nadere inspectie bleek het eigenlijk een voorbumper te zijn die van origine geen stootstrip had, maar iemand zelf gaten gefabriceerd om er toch eentje op te zetten. Na wat speurwerk ben ik een gebruikt setje tegengekomen, en dat probleem was ook zo weer verholpen.

AIL4fc_WJQJi8kGNXbY9a9LrHdOveylxLnfZtkZDxYgyBINwU7dP93Bii5GnaMGEMQsZvRzG4OX1Tx-3lrUtzM4sSRH2e20EW3buexnawwhdvBHde5APBMDXmyQbTNN1eFOa0Eu060vrIMrQrg2bQp8BQD7dxmtIdZp4_iAHEbj2C_LAUbyiOHYcdjK95kc84cP2pmsC_XGgHQ9kRox9bHW0QdsAcYi7oIjjXh_Egtgyuhk5kMi7_rE8JMpWLPf3HE2aEtogfxY3rym5BbQddONo2YO31vAjnEAcx3v8EmnlhUjrkdSN4NRRgKygessVNGsc__GstBJHbW3KIjKrPc7pYOJPMvTpppREWQQZfbSSeXuakpTerx8azMPVN6PWQ3pW2xWFDaqjF-daEbJLMdA4wuURLKuklxVzB4xbWqhjynAyJhmc7MmQYhE9CDiVlgqnux8MlNptrMd8snnzH-hKbqcKP_Lt9c3RzaJCwlZBf6P4nW4t80vqXLGzNGC4yyB4_OHsI14wNfTXWEctBcuk3MuUOizW7ARCKy-zoMWWksQ6hw_2gA11-4cgnkHiHC1W3dK2uYVhPxoTv8gPuKqJXKi6vHWl-GYxwQEbO-xehSZ70Ik2R3wwgyTbEG4N4udYzNoSsNjha79NRzw9YdkItMdhzqlq1YmK2jzqwng8aFHcsclykcichjlBxeWaqFXG33Wq4OmLoRemeOgSqsFptzFE1C1hHY8Zp5JSqV28TSG3jJf5Exl_aRoKzv1naY1QJtBC4nvksfkh7fSTE0G02jMy4igRPvcNAeqoA0_YEijgViP6aDjZF0mXj4dDuuT37PdfK-BColETfUr7aadeNup3jsOlj74szTv2B27T32lSynbKWLitX213J3NnoPqTDpwM2kDN11yUKmmL=w1279-h963-s-no

AIL4fc_d7_gNSwuoSiI-tsJ7U7jh65I9_Nu4eeRKZVGY4yyDSOGm9ehbBlWCiF2cZb8F_1qljHIhuiwrvFNx0ZCREBceu3TIkufrv0Bp6_bIBwVZylqBTxG7jkslr2hs5nbIUUaRs1JRycLiUT1alMA4Sx_K_RnFo_mHuHPOQbLzDBt3_Nqt1L_wSxUOa_rQ6Xvvs5yvEi9CsFGntrEzaeYlu0yAv22Q9FMibvfLKfwg65SD9AKG7MPAy6vCyqQvTjkuANDr4WzDH_sSvpTOTNs5bSJWbSon9Byl5cj1WUC4yWFiTF-1HEoUrs3_bw0YYYtCa2S7yxo0IoRoFuj5q8CQoxlWONSmZLfcR-XoSRAbAxB6p-8bW3LmpnKZSogLdQrb86a-3YcDIWiLtt7IkhJ7w6vtiUnlKtnLnS-vTCUCV2wvsGd82FgdRYNh-NuPFf0II6DR_xBtq81ZieEnMJFfqr-hRlCEEv3P7GW19ohpFYnc8HXQ1D7fHBYAxMMqdAxGcImFlGGWYtaxs2raz9lZe118LzIGdj7oH5W9LK0ptqfgtVf79W2aL4ZY68q6aj25LMTZhTj2QZ-KTsOyeu345wWrHzdtceRMKMh_oRcZsVf2SVTJlnxu8QNizxXPdlSV-Zr1Gn4ZRP-_2Gg5vsYUHREjxmX-UgaU7Q7-ICViustNq8A0xCbs2qN9Pm9LJwNjG-S3RUtZTLX7v_Co4FhH4GpQRj8L8uvl343Yrk1H6TIJ9IorheR67yln8D4h9lfknQVpui8HoVOlAR7FkiCDqQ0cQgbSvUn0RyV1GAi_Jm8BTTpOSlc41JOtv6uqDSq_dGepp9yfngzjuGoKvSLyaBza94oGPLKQY0MLOinyxll3sxQ1gsdMj3uN3sPd-BflkCH6c5jm1SA-gj2l=w1279-h963-s-no

Het interieur
Toen ik hem kocht, is mij door de vorige eigenaar verteld dat het interieur vervangen is omdat er tijdens reparatiewerkzaamheden, door het lassen er brand is ontstaan in het interieur (dit bleek na nadere inspectie ook te kloppen). Helaas is het vervangende interieur van een face-lift, dus niet correct voor mijn auto. Na veel zoeken (net zoals alle andere onderdelen) ben ik bij een donorauto uitgekomen van een Deense meneer, waarvan ik het zwarte interieur mocht hebben.

Het interieur eruit halen was nog niet zo'n heel groot probleem, maar je moet wel weten waar je moet zetten zonder dingen kapot te maken. Gelukkig had ik een tijdje terug nog een origineel werkplaatshandboek kunnen vinden uit 1973, wat heel erg van pas kwam!

AIL4fc_2f6uR6AWofjdn2vZ3xFhmm9D2TDUcStCzhOY1LBqiLIEjrFHBbCb3yRkUBN1HG1YJYR2FdyEBWpF7DJkgQp2FkcOAhwcKH7SRxqv9O92-ypKrI91RD5z5nQkIRcBWWM4O1KsxY_us5N7bS1RSufQ=w725-h963-s-no

Samen met een goede kameraad van mij zijn we 1,5 dag bezig geweest. Tijdens het demonteren ben ik er wel achtergekomen dat hier en daar wel wat aan gelast is, maar dat kan eigenlijk ook niet anders met een auto van bijna 50 jaar, maar tot zover we het hebben kunnen zien nergens rot. Ik hoop ooit het allemaal strak te laten maken.

AIL4fc8SlyMmuhGgodkyggaZvcnNJVHLs7ORikU7oA-ID3jm4k8UAfvk_tlGNJYQVzmhhzLXScaBr25dK-yzp1sacsfRVCIobbU9333Uo1Hpot-AVHxEmnrxpqOCnQ4axxxIv1g6mhosT5GUSPgpCzqn8ac=w725-h963-s-no

Na lang plaren, uitdokteren en een beetje vloeken op 2 veels te warme dagen in de volle zon, zijn we tot dit resultaat gekomen, en naar mijn inzien, mag het er zeker wezen!

AIL4fc9FcbiPf7lF_9dxp4QDTiarUCsc45wLAoOHdw9-ri5_yQGLwYzt2roOi94afXefupR5Rt_kUcEu0hbpFJuLdu8UzCB4gxKP3qexxPbcKwi5JIIv2Y50uuv6S-OiD_YlQMXdtqffIEaJmnsYrW8OZO4=w725-h963-s-no

AIL4fc8xjgqd7cGs5B_w1SijJsFK6j4Lx9XATnnMu8dDTWQdeXNnvP7YbFqXdB4r7UAnzl7nY0ZVpcZkIqshwpHpGzmpIQbc_D2LjrR3vh6mj7DvrYX-c0nOiXwKGXD808I88oG3l7KBHndZY5pfJ-2oUNM=w1279-h963-s-no

AIL4fc8ZrDIs5nMqlYgrN4n6Rd_qsShtWUD8ZWp1DuWw8n6GwfLNBDNK4pnHMo1jze660BnIgIlMvEV9sD-ZG8zm3t0XNmHXnpxW8D9LHlULDC8LzcFCzCPeKZfC0etLhJ2VoXIEaM5W7dBZXeq08iw1bg0=w1279-h963-s-no

AIL4fc8dVfGloLdRouEm47gAikYvsPTMUTYbvtwgA493dcGGhE2_XZ771KM-lQ8f0r2mp0FclFVtgn3iBbDDoyMvRMCb18cg2gtwDXwFm5dPWzB5ykiwQbG3ggVmcxkYH9qqNxvhnapS8MzUmYn45_tPKis=w1279-h963-s-no

AIL4fc_OJFs2FawSVyLBtb7lWxCZehW4KB1z223T5cAvPgP_sF4THOJMS4p1zQaSp823d4HD_56bKvnFxB6yjbPm3zY5pPXxOX0pv-Yx-CZWpXa29aOPnbJvSi2Jco3ceVGaf3Os3ck3UCemlvmXuTZkoMFvIet6hWBnEGKtnmh26blmJsJbBTY_ptiH8OZo80ORl0TescM3frsTfN_SvzSQShtYgRxGYDBHQxMX63lwv4pCq7oNCJHhIgZxf3Krc6Lx-CPFKaNZyje7QP8_HpSdFOHjMe-69PXuH9OjfsnLxN7v1f9yZ4IFvwrvLB37_y-ZgBQTrB8qu0yF7tX4gAHpLrtOQl2xGPxqnDyaZ17uwRorU4PsawjiCO9vIFJ_mwiMmHadvafMyAQlkEwtXHAZDLuJhsT0PGEmLZ7oYbyLTmN4jgq4CLfMBhfbX40gGlF_opiC_PavuoND_QSnSWADQ6BMhV8BTi8bY0IO9fR40SVg84S1L130wS0b-AkmapGzV__-hTA-cI-LSqN0fZ9FEacqBHs99LjzT26Aekg2nrramH336DHTxXm-Gc2PlIRk2M3CLJ1C1DDcHFUSlJsb1gEQvCcVnkwakVhm6BgBVk3t8Bqi93SNL1MwNMHKAKJzMtqYize9wqBfeKTcaL1Win819Ctp4ZaofEPv8AT1RJZeEWrQW65u3pgDItjViRxCtC_8_pCgq_155FBi-5O3X_rU4CkJeITOVpgsRf8_wWtN8zZ3dnWP2bss9seQhz8Tk0vQTxfyQIYiDtLGQden45pGY6GegsZoKEs9DgrWQI6J9FH5ac3wX3kJGn-UywTYDRg-oAZ1KuaIcHgDqZWH87XNyGZjekHOofYF5NbNgqUQjClE_QFzYnAnP6Dr9u9EUCB-cgIjcaJovNwR=w725-h963-s-no
AIL4fc9rTBKazbTYQqK_nbohoQF2BKPPeUpyK_NwtLFocNafvt92WSH_5TLVedTy_OX0ooQHUGGPv0qvS2cN1wzQw-mwJnNapaq1jKGIJEBvG0OwZmZWItcuRS80ndGoHZQtMBeG6ZedOJD4b3414NxCua5BzkGLDSfbkKb4IV2VNoag8uEXvbCwBTAS2eQ0iOyOd-iwhwqxXEM1e5qyHJIJlUfiQly03MqVwM0bHqeJrMc8QJLGoWPdGEBMOhr7eG61KfYpPYaOyhM7CDiru19aoswLzmHIabVe_TQj_2t1q1z6Wykjm-zcRV90BnhlzeWGtGfh6ptGMv-bClAJcxxc_jM-zskcUYuSeovijWzJHE0nf28CYY3imaf1tLbQ4HFFz6JJmuClpR_Qg1azfDuo_7wWUScJQYUCCh79eicfBAxnBO5LtHrPa9SqfyY4Qr0u5e6LmGi_mXs-F8AE5WZCVTmAuVS-HY0jy9rARefhdfbem3k8S4rQLP_vIL_e141YdEjXjdU8_XRX3x3Z1yPUe8aAW_YXGWknUQZvSorcKvFSn8-ByWUrIWF0NjD_q0PnJkEOWNsbjKY-cSfSyLsKcwsc6NcLRMWLG2xiqli-CaN10EYudsEbTqD9lU3d8aBNSjBTG8fFvA5Kp6fCHZndPFSvh0MAMKFCSPy_W5dsTDRXzFDSDga27OSTs8Ks8lknzTIEr3JN0SgaTLNGqHil04_WvjrYDJRrGAe7Y1uTlfhhqu15DHxGFHdV_zYF6j_wT2IYe-tCry4k6bW3kBWeACVKxndlaO_dATREBAQil-mP3ifOa8vJGYi8xDaG-HQJSW7X8fb9oafAimD4DWYkLqpEpLhvsUMdJuqTHAswtxUqylB0FnMlr3GhTt-m9bm50Fx75u2y3vMCuIFa=w725-h963-s-no

In de toekomst

Ik hoop binnenkort het mechanisme van de bestuurdersdeur te repareren, het "houd-open" doet het namelijk niet meer. Ook heb ik een nieuwe bestuurderdeur kunnen vinden, zodat ik deze kan laten spuiten en zelf vervangen (mijn huidige deur is van een facelift, dus met luchtrooster).

Ook staat het dashboard op het programma, met o.a. een nieuwe instrumentencluster en het oorspronkelijk hout-fineer terug.

Ik houd jullie op de hoogte!

Laatst bewerkt:
Heb je de hoedenplank er nog bij?
Ik heb nog een knap exemplaar liggen van een Audi 80 B1

2b1091ad-e2ac-49de-9c6b-8558cf9a641a.jpg

Van deze Audi 80 B1 3 deurs

Beste Passatliefhebbers,

Van donderdag 30 mei tot zondag 2 juni 2024 vindt het jaarlijks treffen van de PKD (Passat-Kartei Deutschland) plaats, dit keer in Nederland op camping "De Kei", Provincialeweg 1, 1902 LA Castricum.

Het betreft hier de VW Passats van het type B1 en B2.

Als je belangstelling hebt om te komen kijken dan ben je van harte welkom.
Er is ook een mogelijkheid om het hele evenement mee te maken.
Kijk voor meer informatie op de website van de Passat-Kartei Deutschland, www.passat-kartei.de, klik op forum/treffen.

Goedemiddag,
Wij gaan verhuizen (lees kleiner wonen). Ik heb een hele voorraad oldtimeronderdelen. Voornamelijk van de VW passat <1977. Veel plaatwerk, glaswerk, interieur en motoronderdelen (carburateurs etc). Met pijn moet ik het verkopen aan een liefhebber. Je kunt het voor duizenden verkopen maar ik wil geen gezeur van marktplaatskoopjesjagers. Het gaat nu voor een paar honderd euro weg. Ben benieuw of er interesse is.

Goedemiddag,
Wij gaan verhuizen (lees kleiner wonen). Ik heb een hele voorraad oldtimeronderdelen. Voornamelijk van de VW passat <1977. Veel plaatwerk, glaswerk, interieur en motoronderdelen (carburateurs etc). Met pijn moet ik het verkopen aan een liefhebber. Je kunt het voor duizenden verkopen maar ik wil geen gezeur van marktplaatskoopjesjagers. Het gaat nu voor een paar honderd euro weg. Ben benieuw of er interesse is.
Ik heb je een privebericht gestuurd!

@ Walter, hierbij wat foto's van een dashboard dat forummer Rush in de aanbieding heeft. Het is niet perfect maar wel een stuk beter dan wat je nu hebt. Inloggen lukt Rush even niet meer, maar als je mij een privé bericht stuurt kan ik je met hem in contact brengen.
8q7728Y.jpg

U9l1h0b.jpg

2s6Ss1O.jpg
Is deze toevallig nog beschikbaar?

@de geele: Prachtige wagen, veel rijplezier ermee!

Iemand toevallig enig idee of er een bedrijf/persoon die de dashboard van onze B1s doet repareren/restaureren/reproduceren? Ik heb al met verschillende bedrijven contact gehad (Dr. Vinyl, Meneer Sam etc.) maar niemand wilt zich eraan wagen. Ik snap dat dit duur is, maar is dit uberhaupt wel te doen?

Terug
Bovenaan