Guest
Als het goed is doen de foto's het nu!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Verlegen? Ja, dan moet je maar niet zulke mooie Passats maken.0251rush2112 zei:Nou nou heren, ik wordt zowaar een beetje verlegen van jullie lovende reacties![]()
Zelf ben ik ook zeer tevreden hoe mooi de kleuren combineren,het ziet er heerlijk seventies uit.
Nog ff wat anders. Een tijdje geleden melde Arno zich op ons forum met een mededeling dat hij een Polotreffen organiseert in Katwijk (Cuijk).
Het lijkt hem leuk als er ook wat Passat's komen. Het is op 14 april. Informatie op www.polotreffen.nl
Zijn er mensen die interesse hebben?
Phoenixrood74 zei:Op zondag 28 april houden we de eerste Audi 80/Volkswagen Passat B1-meeting van het jaar. We zijn dan te gast bij de gebroeders Z. in een van hun loodsen met veel mooi oud VAG-materiaal (en nog veel meer!). Ben je een regelmatige meelezer van dit topic en wil je graag aanwezig zijn, stuur dan s.v.p. een pb aan me met je naam en e-mailadres. Ik zorg dan dat t.z.t. de locatie en het begintijdstip worden doorgegeven.
Komt allen! We maken er weer een leuke meeting van!
marathonmetallic zei:. Mogen wij dit moois de 28e april in het echt aanschouwen, meneer Rush?
Leuk dat je er weer bij bent! Geef wel even via een pb je e-mailadres aan me door, dan kan ik je t.z.t. nadere gegevens toesturen. Dat geldt natuurlijk ook voor D.Elzinga, Klassiekerrijder en andere liefhebbers die aanwezig willen zijn. De locatie zal hier namelijk niet openbaar worden gemaakt. We hebben in ieder geval al een mooie opkomst!Zollie zei:Phoenixrood74 zei:Op zondag 28 april houden we de eerste Audi 80/Volkswagen Passat B1-meeting van het jaar. We zijn dan te gast bij de gebroeders Z. in een van hun loodsen met veel mooi oud VAG-materiaal (en nog veel meer!). Ben je een regelmatige meelezer van dit topic en wil je graag aanwezig zijn, stuur dan s.v.p. een pb aan me met je naam en e-mailadres. Ik zorg dan dat t.z.t. de locatie en het begintijdstip worden doorgegeven.
Komt allen! We maken er weer een leuke meeting van!
Ik kom wel weer met een 32b'tje (of meer?). Dat vinden de heren Z. ook wel mooi![]()