Het is alweer ruim twee weken geleden, maar ik wil ook nog even terugkomen op onze B1-meeting. Ik vond het weer erg gezellig en met 12 auto's en 14 mensen hadden we een prachtige opkomst. Eén iemand moest helaas op het laatste moment afzeggen, maar doordat er wat andere liefhebbers kwamen die eerder dachten niet aanwezig te kunnen zijn, hadden we zelfs een hogere opkomst dan verwacht! We waren met 7 Passats B1, 2 80's B1, 2 Passats B2 (leuk dat je er was, Zollie!) en nog een Fiat om de Punto op de i te zetten. We hadden iets minder zonnig weer dan verwacht, maar de route was mooi en de onverwachte omlegging aan het eind kon niet voorkomen dat iedereen toch gewoon veilig aankwam. Ik heb de route gereden in de TS Variant van Rush en dat was een geweldige ervaring.

Heerlijk om zo'n TS-stuurtje in je handen te hebben. Het was een leuke meeting en voor 2013 hebben we ook al weer de nodige ideeën!
Overigens lever ik sinds kort foto's en onderschriften aan
Klassiek & Techniek van de evenementen die ik bezoek. In de novembereditie staan de eerste foto's (trotse smiley). Ook van onze B1-meeting heb ik foto's geleverd, dus wie weet halen we de pers!
De eerste drie Passats zijn gearriveerd
En daar zijn de volgende drie! Rechts de prachtige bronsmetallic GLS van gls1978
De marsrode 32B van Zollie
Mooie achterkanten en prachtige kleuren
Typisch beeld uit de jaren zeventig
Ook de voorkanten zijn mooi
De laatste Passat is ook gearriveerd en heeft meteen zijn klep open
Duidelijk verschillende achterkanten vóór en na de facelift
Toevallig is de tweede 32B ook marsrood. De B1 is senegalrood en is uit Zweden geïmporteerd (zie de koplampsproeiers)
Gebroederlijk naast elkaar geparkeerd: de twee Audi's
Nog meer Audi
Marathonmetallic (voorgrond) en miamiblauw
Dit is wel de ultieme kleurencombinatie uit de jaren zeventig