Volkswagen ID.Every1 Concept

Matt 5069850

Asfaltkampioen
volkswagen-id.1-il-primo-teaser.jpg

volkswagen-id.1-concept-i-bozzetti.jpg

volkswagen-id.1-concept-i-bozzetti.jpg

The concept debuts in March, but the production model isn't coming until 2027.​

Zo’n sterk design als de Up krijgt ie dus niet, maar hij is wel leuk. Alleen wel meer dan twee jaar te laat helaas.

Riepen ze laatst niet bij VAG dat de tijd van ontwerp naar productie 3 jaar zou gaan duren? Die ID-2, is die er nu al?

Na de schizofrene bestaande ID-modellen en de wat timide ID2 is dit de eerste ID die zich er niet voor lijkt te schamen een Volkswagen te zijn. Ik ben benieuwd hoe de productieversie eruit komt te zien, hopelijk zonder die verzonken deurgrepen. Het wordt spannend in het A-segment over een paar jaar.

Ik vind ‘m er voor een VW niet verkeerd uitzien. Zou wat mij betreft een leuke up!-opvolger zijn, ben benieuwd wat er overblijft als deze in productie gaat.

Snoepje van de week. Als VW er echt in slaagt om de prijs onder de € 20.000 weet te houden, voorspel ik een succesnummer. Het autootje oogt sympathiek met het lachende gezicht met twinkeloogjes. Eindelijke zien we weer een grille op een nieuwe auto. Ik verwacht/hoop dat VW eindelijk weer eens zijn naam letterlijk waar kan maken: Volkswagen.

Best een leuk wagentje, stukken beter dan die compleet mislukte id modellen die ze nu hebben. Ook goed dat ze een partnership aangaan mbt de infotainment. Bizar hoe de meeste eu fabrikanten 15 jaar achterlopen met hun trage troep

Snoepje van de week. Als VW er echt in slaagt om de prijs onder de € 20.000 weet te houden, voorspel ik een succesnummer.
Ik vrees dat de prijs uiteindelijk toch weer hoger uitvalt. Maar door die lage prijs nu te noemen wek je veel interesse.

Ik vind het echt een leuke auto, niet te overdreven of gezocht. Al oogt ie vast een stuk anders zonder die 19" wielen.. 2027 is wel rijkelijk laat.

Terug
Bovenaan