Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Joris 6091088 zei:Monsieur Le Loure zei:Ik heb er eentje gezien bij de dealer en nog geen eentje in het wild.
Dus zo'n hardloper is het blijkbaar niet, de eerste werden de derde week van september al uitgeleverd.
Misschien zie je er meer als je je buiten je bubble begeeft? Gewoon gratis tip! X
DeeTwee zei:Ik heb er inmiddels ook een paar gespot, best een aardige ding maar inderdaad het kleurenassortiment is tot dusver om van te janken. Maar die voorkant: Een Led-balk over de volle breedte van de auto, is dat de nieuwe trend? Ik vind het raar en erg afleidend. Die Mercedes elektrokar heeft het ook, maar daar zijn er ongeveer 5 van verkocht in ons land, dus daar heb je niet zo snel last van.
Nou, dat onderscheid is snel verdwenen als alle fabrikanten het op al hun modellen gaan toepassen.Joop Passchier zei:Ik vind het gaaf, die led strips.
Ik hou van die ontwikkeling, juist omdat daar ruimte ligt om je te onderscheiden.
DeeTwee zei:Nou, dat onderscheid is snel verdwenen als alle fabrikanten het op al hun modellen gaan toepassen.Joop Passchier zei:Ik vind het gaaf, die led strips.
Ik hou van die ontwikkeling, juist omdat daar ruimte ligt om je te onderscheiden.
En voor welk probleem is die balk precies een oplossing? Wat verbetert het tov een auto met 2 losse koplampen?
Moderator
DeeTwee zei:Die Mercedes elektrokar heeft het ook, maar daar zijn er ongeveer 5 van verkocht in ons land, dus daar heb je niet zo snel last van.
Wouter82 zei:DeeTwee zei:Die Mercedes elektrokar heeft het ook, maar daar zijn er ongeveer 5 van verkocht in ons land, dus daar heb je niet zo snel last van.
De Hyundai Nexo had het nog eerder, maar daar zijn er ongeveer 4 van verkocht
Maar het begon natuurlijk met de Mercury sable 30 jaar geleden![]()
Wouter82 zei:DeeTwee zei:Die Mercedes elektrokar heeft het ook, maar daar zijn er ongeveer 5 van verkocht in ons land, dus daar heb je niet zo snel last van.
De Hyundai Nexo had het nog eerder, maar daar zijn er ongeveer 4 van verkocht
Maar het begon natuurlijk met de Mercury sable 30 jaar geleden![]()
Carfanatic zei:Het valt mij wel op dat ik meer ID.3's tegen kom dan nieuwe Golf VIII.
Kristian zei:Als de dealer ze al zo verkoopt en met zulke foto's aanbiedt, dan moet je wel heel gek zijn om zo'n ding te kopen.
ID 3 bij van den Brug
https://i.postimg.cc/xdWY7cf5/86.jpg
Visit Workshop, wel fijn dat ie er al staat. Zal wel een producteigenschap onder het motto 'Stand der Technik' zijn.
DeeTwee zei:Kristian zei:Als de dealer ze al zo verkoopt en met zulke foto's aanbiedt, dan moet je wel heel gek zijn om zo'n ding te kopen.
ID 3 bij van den Brug
https://i.postimg.cc/xdWY7cf5/86.jpg
Visit Workshop, wel fijn dat ie er al staat. Zal wel een producteigenschap onder het motto 'Stand der Technik' zijn.
Uiterst merkwaardig om zo'n foto te plaatsen. Foutje?
Monsieur Le Loure zei:PON vindt dat allemaal niet zo nodig, lage bijtelling boven alles dus de leaser vindt het blijkbaar prima
De winstmarge op de auto zelf zal niet zo hoog zijn maar ze hebben ook een enorm extra voordeel doordat met elke auto de boete voor te hoge uitstoot lager wordt hier in Europa. Dat gaat om serieuze bedragen per stuk.Monsieur Le Loure zei:Hoeveel winstmarge zit er voor VW op een ID3?
Sport Leicht zei:De marge op zowel de ID3 als de ID4 is bijna niets. Ik heb ze beide gekocht, maar van een noemenswaardige korting was in dit geval geen sprake.