Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mach1 zei:Vind de ID3 vele malen leuker dan de Golf 8. Zie de ID3 steeds vaker rijden in tegenstelling tot de Golf 8.
Cd6lop zei:Actieradius vlgs AutoMotorundSport, 280km
70% daarvan woon werk verkeer, 15% zeer zuinig en 15% sportief.
Hyundai Ioniq=245km
Kia EV=371km!!!!
Tesla3 standard range=302km
De id 3, komfortabel, fahraktiv, teuer, swankende verarbeitungsqualiteit, fragile elektronik, en zo'n matige aito komt dan toch, hoe kan het ook anders, op 1.
Barri zei:De 8 is wel echt een lelijke versie van de 7.
Wat wel leuk is, en on topic, die ID.3 die dealer Huiskes Kokkeler wat aangepast heeft. (..) Dan ziet ie er vrij aardig uit.
Joop 5528328 zei:Wat is precies je boodschap? Nooit zijn alle geproduceerde auto's perfect. Dat is waarom er garantie is. No big deal![]()
Bobslee zei:Ik zie ze nu af en toe eens rijden maar ik vind het echt hele lelijke auto's. Overigens zie ik bij de dealers hele parkeerterreinen vol staan met ID3's zonder kenteken. Al weken. Gaat dus nog niet helemaal goed daar lijkt me.
Cd6lop zei:Bobslee zei:Ik zie ze nu af en toe eens rijden maar ik vind het echt hele lelijke auto's. Overigens zie ik bij de dealers hele parkeerterreinen vol staan met ID3's zonder kenteken. Al weken. Gaat dus nog niet helemaal goed daar lijkt me.
Wij, en veel collega bedrijven, hebben wel andere zaken aan ons hoofd, leasen of kopen van auto's hoort daar nu beslist niet bij.
Cd6lop zei:Bobslee zei:Ik zie ze nu af en toe eens rijden maar ik vind het echt hele lelijke auto's. Overigens zie ik bij de dealers hele parkeerterreinen vol staan met ID3's zonder kenteken. Al weken. Gaat dus nog niet helemaal goed daar lijkt me.
Wij, en veel collega bedrijven, hebben wel andere zaken aan ons hoofd, leasen of kopen van auto's hoort daar nu beslist niet bij.
Een bedrijf dat hij bezit en dat auto's koopt/leaset. Tenminste, zo lees ik het.
Joris 6091088 zei:Doen we bij andere cijfers/merken ook spastisch over wie de "eindklant" is?
Pietzoveel zei:Al bijna 500 te koop op gaspedaal....
DeeTwee zei:Bovag meldt 609 verkochte ID3's tot en met september:
https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Cijfers/2020/Autoverkoopcijfers-september-2020.pdf?ext=.pdf
Het lijkt mij een veilige aanname datVWPon een voorraadje ID3's aanlegt en alvast op kenteken zet om zo de (zakelijke) belastingvoordelen van dit jaar veilig te stellen.
Monsieur Le Loure zei:Ik heb er eentje gezien bij de dealer en nog geen eentje in het wild.
Dus zo'n hardloper is het blijkbaar niet, de eerste werden de derde week van september al uitgeleverd.