en nog veel meer..
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Moderator
Cdlop zei:Geen enkele durf. Onvoorstelbaar dit, niets van gemaakt. Begrijp hier niets van.
En de gecentreerde modelaanduiding is ook een verrassend detail.
Die enorme muil op de GTE (die ook nog eens overduidelijk voor de helft dicht is) is wel heel erg aanwezig.
Er zijn heel veel mensen die van voorspelbaarheid houden. En die kopen een Golf.Cdlop zei:Geen enkele durf. Onvoorstelbaar dit, niets van gemaakt. Begrijp hier niets van.
Casanova zei:Er zijn heel veel mensen die van voorspelbaarheid houden. En die kopen een Golf.Cdlop zei:Geen enkele durf. Onvoorstelbaar dit, niets van gemaakt. Begrijp hier niets van.
@Curlew: de Golf 3 was ook een facelift van de Golf 2.
Cdlop zei:Geen enkele durf. Onvoorstelbaar dit, niets van gemaakt. Begrijp hier niets van.
Moderator
Dat vind ik te gemakkelijk. Als je nu voor een C-segment hatchback wil gaan heb je een aantal interessante opties:LM 1 zei:Maar de twee grootste doelgroepen, leaserijders en crimineeltjes, zal het niks uitmaken. Die rijden erin omdat ze of geen keuze hebben, of omdat de rest er ook in rijdt.
T88 zei:lang verhaal
Maar dat is toch altijd al het ding geweest van de Golf? Goede auto met nauwelijks minpunten maar ook geen uitblinker. De succesformule van VW en daarom waarschijnlijk wederom een groot succes.Carfanatic zei:Overall is het ongetwijfeld een goede auto, en zal hij tests winnen. Maar zal nergens in uitblinken. Het heeft mij niet tegengehouden om een Golf te kopen.
LM 1 zei:'T is toch echt wel droevig hoe weinig deze verschilt van de vorige. Dat VW dit anno 2019 (bijna 2020) nog durft voor te schotelen, kom op.
Maar de twee grootste doelgroepen, leaserijders en crimineeltjes, zal het niks uitmaken. Die rijden erin omdat ze of geen keuze hebben, of omdat de rest er ook in rijdt.
Ik zie 8 fysieke knoppen. twee voor temperatuur van de bestuurder, twee voor de temperatuur van de bijrijder, twee voor het volume maar waarvoor zijn die twee andere knoppen? Erg jammer trouwens dat de draaiknoppen zijn verdwenen voor zowel het volume als de temperatuur....Curlew zei:Climate control gaat nog via 'knoppen': https://images.carscoops.com/2019/10/e16565f3-2020-vw-golf-viii-mk8-14.jpg
Moderator
T88 zei:maar waarvoor zijn die twee andere knoppen?
Curlew zei:Climate control gaat nog via 'knoppen': https://images.carscoops.com/2019/10/e16565f3-2020-vw-golf-viii-mk8-14.jpg
T88 zei:Toyota corolla: Laag verbruik en dus lage bpm, eveneens veel value for money. Maar persoonlijk spreekt de toyota mij niet aan qua design. Ook loopt het interieur achter op de concurrentie. Daarnaast heeft de Corolla een relatief laag koppel waardoor het trekgewicht stukken minder is en hij voor caravan liefhebbers al snel af valt.
Misschien is het mijn persoonlijke voorkeur maar ik vind het interieur van zowel de Mazda als de Golf er veel beter uitzien. (En dan laat ik die van de A-klasse nog maar achterwege)Jazzik zei:T88 zei:Toyota corolla: Laag verbruik en dus lage bpm, eveneens veel value for money. Maar persoonlijk spreekt de toyota mij niet aan qua design. Ook loopt het interieur achter op de concurrentie. Daarnaast heeft de Corolla een relatief laag koppel waardoor het trekgewicht stukken minder is en hij voor caravan liefhebbers al snel af valt.
Klopt helemaal!
Persoonlijke smaak, niet interessant!
O? Is dat zo?
Ik heb in een gebruikersreview op autoweek gelezen dat iemand met de Corolla op vakantie is geweest in de bergen en daar de beperkingen van het koppel icm een volle bepakking wel sterk naar boven kwamen. Daar heb ik mijn mening op gebaseerd. Maar het kan zijn dat ik een verkeerd beeld hebVerdiep je eens in de hybride aandrijflijn en vraag je af of het trekgewicht te maken heeft met het koppel of de e-CVT...
Maar inderdaad, voor de sleurhutliefhebbers zijn er betere opties. Zoals daar zijn: B&B, hotelletje, zomerhuisje, woningruil https://www.webwijzer.nl/reizen/woningruil-vakantie.html , tentje...![]()
![]()
Boffen?T88 zei:PS Overigens zie ik dat het profiel van T88 leeg is... Is dit (weer) even Boffen?
T88 zei:overzichtsverhaal
LM 1 zei:'T is toch echt wel droevig hoe weinig deze verschilt van de vorige. Dat VW dit anno 2019 (bijna 2020) nog durft voor te schotelen, kom op.
Maar de twee grootste doelgroepen, leaserijders en crimineeltjes, zal het niks uitmaken. Die rijden erin omdat ze of geen keuze hebben, of omdat de rest er ook in rijdt.