Guest
Naar aanleiding van de site van medeforummer TriColore ben ik weer helemaal enthousiast aan het raken van oude trucks zoals die in mijn vroege jeugd (zo'n beetje eind jaren '70, begin jaren '80)rondreden. De liefde voor vrachtwagens steekt bij mij af en toe de kop op, zo ongeveer vanaf de lagere school-periode. Ik ben in eerste instantie een personenauto-freak, maar vrachtwagens hebben toch ook een speciaal plekje bij mij. Daarom maar dit topic geopend om eens wat nostalgie op te wekken...
:
Dit was zo'n beetje het meest exotische wat er bij ons in de regio rondreed, de Pegaso's van Snoep uit Hansweert. Schitterende auto's waren dat!
Als kleuter heb ik verscheidene keren mee mogen rijden met een Volvo F89 combi, nog steeds een van de mooiste Volvo trucks m.i.
Fiat 643, gewoon een heel mooie vrachtauto. In 2002 heb ik er nog eentje gespot op Malta, een losse trekker die werkeloos in het struweel gedumpt was.
Unic Izoard, een van de mooiste Franse trucks uit de jaren '60
Ford Transcontinental, die vond ik als kleuter al bijzonder omdat je ze maar zelden zag! En ook nog geassembleerd in Amsterdam, nog een beetje Nederlands ook dus!
Hier nog ff de link naar de site van TriColore, de aanleiding van dit topic:
https://www.interwheels.nl
Vul maar aan met foto's aub!
mod-edit : link werkende gemaakt.
Ivanov
Autoweek Moderator

Dit was zo'n beetje het meest exotische wat er bij ons in de regio rondreed, de Pegaso's van Snoep uit Hansweert. Schitterende auto's waren dat!

Als kleuter heb ik verscheidene keren mee mogen rijden met een Volvo F89 combi, nog steeds een van de mooiste Volvo trucks m.i.

Fiat 643, gewoon een heel mooie vrachtauto. In 2002 heb ik er nog eentje gespot op Malta, een losse trekker die werkeloos in het struweel gedumpt was.

Unic Izoard, een van de mooiste Franse trucks uit de jaren '60

Ford Transcontinental, die vond ik als kleuter al bijzonder omdat je ze maar zelden zag! En ook nog geassembleerd in Amsterdam, nog een beetje Nederlands ook dus!
Hier nog ff de link naar de site van TriColore, de aanleiding van dit topic:
https://www.interwheels.nl
Vul maar aan met foto's aub!
mod-edit : link werkende gemaakt.
Ivanov
Autoweek Moderator