Teutonia LXV :Geschwindigkeit

Icebrain

Gebruiker
funf zei:
Een stamkroeg vol oudjes die vroeger tevreden waren met karig, maar nu stuurverwarming en comfortstoelen nodig hebben…:D
.

Ho ho laat je mij er even buiten ik prefereer sportstoelen ipv comfort stoelen,en stuurverwarming is voor mensen die koude handen hebben :LOL:

Carfanatic

Gebruiker
Machtig mooi :cool:
FWdQE2GVEAAS7tN

HarmenA

Gebruiker
Leuk allemaal dat gekakel en gekeutel over accesoires en opties, maar uiteindelijk gaat het toch over hoe je je op de meest soevereine en comfortabele manier over de Autobahn kunt vervoeren? :)
IMG-6573-1024x683.jpg

Autobahn.jpg

Over een twee weken mag ik er weer de hoffelijkheid, uitgestrektheid en snelheid van gaan ervaren. :D
snelweg-duitsland-640x480.jpg

Roy R

Gebruiker
Zoveel snelheid zit er tegenwoordig helaas niet meer in i.v.m. drukte en werkzaamheden. Op sommige tijdstippen en locaties moet je situationeel profiteren!
Voor zo lang zelfs dat nog kan. Ook in Dld is natuurlijk veel gesoebat over milieu.

Hier straks lekker betalen over vakantie km's in Italie o_O

MB 300SL

Actieve Gebruiker
HarmenA zei:
Leuk allemaal dat gekakel en gekeutel over accesoires en opties, maar …..

Zullen we zelf maar bepalen wat en hoe we hier kakelen en keutelen? ;)
Altijd leuk als oude bekenden zich weer eens melden in de stamkroeg, houd dat vooral vast (y)

De Autobahn was ooit fantastisch om je in rap tempo richting zuiden te verplaatsen, maar daar is nog maar weinig van over. Om de haverklap Baustellen en tempo-limieten, je bent constant aan het gasgeven en afremmen. Bovendien is de gemiddelde Duitse chauffeur ook niet meer wat ie geweest is, ooit anticiperend en hoffelijk, maar tegenwoordig zijn er daar ook steeds meer idioten op de weg. Zal ook deels komen door de veranderde samenstelling van de Duitse bevolking.

Ik rijd de laatste jaren eigenlijk veel liever door Frankrijk. Het kost je wat tol, maar daarvoor krijg je prachtige wegen, doorgaans vrij rustig, en kun je lekker ontspannen in een constant tempo van noord naar zuid rijden.

Roy R

Gebruiker
Richting Basel vanuit Limburg, altijd het stuk door Frankrijk genomen. Scheelt tijd en een stuk relaxter is mijn ervaring. Je zit wel met een stuk provinciale weg als overgang tussen Dld en Frankrijk. De laatste keer dat ik naar Berlijn reed (6 jaar geleden alweer), was wel heerlijk. Vroeg weg en na de laatste grote stad tot in Berlijn was goed autobahn knallen.

MB 300SL

Actieve Gebruiker
Sommige stukken zijn nog prettig, zoals Oberhaussen-Arnhem, stukken van de A7 en idd van en naar Berlijn. Maar de A3 na Oberhaussen, de Sauerland AB of de A61 Keulen-Hockenheim daar wordt je inmiddels niet vrolijk meer van.

JPeG

Gebruiker
HarmenA zei:
Toch mooi spul bij Dusseldorp, een Alpina B8 Gran Coupé in het prachtige Alpina Groen. De enige in Nederland zo (voorlopig?) zeiden ze.
IMG-20220624-162431191-HDR-edited-2.jpg

IMG-20220624-162446023-HDR-edited-3.jpg

'some say'.....dat is deze, uit Goodwood.

screen-shot-2021-07-09-at-9-29-31-am-1625837452.png

https://www.youtube.com/watch?v=ValMcJr-M4A

W212

Gebruiker
MB 300SL zei:
Sommige stukken zijn nog prettig, zoals Oberhaussen-Arnhem, stukken van de A7 en idd van en naar Berlijn. Maar de A3 na Oberhaussen, de Sauerland AB of de A61 Keulen-Hockenheim daar wordt je inmiddels niet vrolijk meer van.

Mijn favoriete stuk is toch wel de A9, Nürnberg - München. Maar dan wel heel vroeg in de ochtend of later op de avond. Heerlijke glooiende 3-baans snelweg waar echt hard wordt gereden over het algemeen. Maar Frankrijk is overdag inderdaad et mooist.

HarmenA

Gebruiker
Ik ga over twee weken beleven hoe de A1 richting Bremen en Hamburg en de A7 richting Flensburg er tegenwoordig bij liggen. :D

TYN

Gebruiker
Nog bedankt iedereen voor de feedback nav de CLS vs 5-serie vraag. Was er voor mezelf wel uit dat ik m'n gevoel moet volgen en voor de CLS Shooting Break gaan (dat design!). Elke dag meerdere keren Autotrader checken of er nog wat nieuws op de markt was gekomen, maar geen enkel exemplaar klopte 100%.
Ondertussen zat er toch iets niet helemaal lekker. Waarom ben ik niet enthousiast? Na wat soul searching ("voor wie koop je een auto nou, voor jezelf of voor anderen?") tot de conclusie gekomen dat 20 mille stukslaan op een auto die 3x per maand gebruikt wordt (en de rest van de tijd lekker staat af te schrijven) waanzin is.

Maar wat dan? Met De Boot ben ik namelijk best klaar. Er heeft vanalles de reveu gepasseerd (nee echt- van E38/F01 tot R129 tot LS400 tot 130i tot Landcruiser tot W140 enz....). Maar 1 model blijft me altijd achtervolgen. Ik heb er reeds 2 van gehad, maar itt andere auto's verveelt 'ie nog steeds niet.

En toen spotte ik gisteravond ineens de heilige graal op Ebay, en ging het allemaal heel snel. :D

Enfin:
y8IaNnt.jpg

eXUkHGb.jpg

EG09c0k.jpg

Wat heb ik dan precies gekocht, en waarom is het (voor mij) de heilige graal op W124-gebied?
Nou:
- Mopf 1,5 (Mopf1 met de nieuwe motor)
- T-model
- Topmotorisering (320)
- Historie van A to Z gedocumenteerd
- Airco
- Tempomat
- Leuk kleurtje
- KOPLAMPWISSERS
:D:D

En dat allemaal voor een echt goede prijs. Ik ben blij!

TYN

Gebruiker
Thanks Dio! Mooi, he?

De proefrit voelde meteen vertrouwd- het interieur ken ik blind maar toch gek om vanuit die bekende positie ineens (serieus!) vermogen onder de kap te hebben. :)

Dionysus

Gebruiker
TYN zei:
Thanks Dio! Mooi, he?

De proefrit voelde meteen vertrouwd- het interieur ken ik blind maar toch gek om vanuit die bekende positie ineens (serieus!) vermogen onder de kap te hebben. :)

In mijn ogen is “mooi” een eufemisme. Aan deze kant van het scherm is dit non plus ultra.

MB 300SL

Actieve Gebruiker
Geweldig TYN, heel veel plezier met deze geweldige S124, zo te zien een plaatje! Hoe ziet het interieur eruit? En schuifmans is ook van de partij?

TYN

Gebruiker
Dank allen! :D

Interieur is beige leder, hetzelfde als in m'n vorige E220. Schuifmans is van de partij.
ZQoztfR.jpg

Barri zei:
Pfoh die is goed zeg! Fijn kleurtje, nog mooi met de oranje knippers erop. Heerlijk!

Oranje knippers zijn een must inderdaad!

S J 1001

Gebruiker
Wauw, wat een prachtige S124! Wat een briljante uitkomst op een leuke zoektocht. (y)(y)(y) Gefeliciteerd en veel plezier ermee.. !

De afgelopen dagen ben ik door heel Nederland gevlogen met de W212, vooral na zonsondergang terug naar huis enorm genieten. Muziekje op de achtergrond, distronic op een redelijk tempo en gewoon nog 8,4L/100 km halen. Voor 2,399 euro 98 getankt gisteravond, de prijzen dalen warempel.

Uiteindelijk draait het inderdaad om soeverein over de weg te glijden. Zonder al die drukte op de weg heb je al die andere onzin ook niet nodig.

ENTE

Gebruiker
Mooi TYN.

Sowieso was m’n onuitgesproken gedachte als ik in de markt zou zijn voor een privé auto, kiezen voor een leuke goede youngtimer. Geeft je zoveel meer terug dan het modernere spul. Tof dat je het ook hebt gedaan!
Kameraad van mij had ooit een 300 TD met Karo. Was ik altijd fan van. Heerlijke wagen.

Phaeton W12

Gebruiker
S J 1001 zei:
Voor 2,399 euro 98 getankt gisteravond, de prijzen dalen warempel

Waar was dat? Ik zoek nog steeds een goed adres waar je goedkoop (goedkoper) euro 98 kunt tanken (voorkeur voor Shell, Esso of BP, of andere waar geen ethanol is toegevoegd) Waar je vroeger dezelfde korting als op euro 95 kreeg op euro 98, en die laatste dus standaard altijd 5 of 6 cent duurder was, zie ik dat nergens meer. Bij het Shell tankstation in de buurt, waar euro 95 met 15 cent korting per liter wordt verkocht, is euro 98 gewoon 25 cent duurder dan de euro 95 o_O

speedtouch

Gebruiker
ENTE zei:
Mooi TYN.

Sowieso was m’n onuitgesproken gedachte als ik in de markt zou zijn voor een privé auto, kiezen voor een leuke goede youngtimer. Geeft je zoveel meer terug dan het modernere spul. !
Helemaal mee eens!

ENTE

Gebruiker
speedtouch zei:
ENTE zei:
Mooi TYN.

Sowieso was m’n onuitgesproken gedachte als ik in de markt zou zijn voor een privé auto, kiezen voor een leuke goede youngtimer. Geeft je zoveel meer terug dan het modernere spul. !
Helemaal mee eens!

Zit wel eens te mijmeren op de bekende sites wat het dan zou worden als ik in zo’n situatie zou zitten.
Zo’n MB als TYN nu heeft komt wel eens in gedachten. Wel gaaf om dat ook dan te kopen, hulde!

Of zoiets:

BMW-325i-E30-Touring-03.png

Ik rij nu in de zomerperiode weer veel in de E30 en dat zijn fantastisch fijne kilometers. Als je dan iets meer ruimte moet hebben en een vast dak is zo’n touring dè oplossing!

Of een E39, of een Lancia Thesis of een Citroën CX, XM….Lekker mijmeren!

ENTE

Gebruiker
E63AMG zei:
S J 1001 zei:

Waar was dat? Ik zoek nog steeds een goed adres waar je goedkoop (goedkoper) euro 98 kunt tanken (voorkeur voor Shell, Esso of BP, of andere waar geen ethanol is toegevoegd) Waar je vroeger dezelfde korting als op euro 95 kreeg op euro 98, en die laatste dus standaard altijd 5 of 6 cent duurder was, zie ik dat nergens meer. Bij het Shell tankstation in de buurt, waar euro 95 met 15 cent korting per liter wordt verkocht, is euro 98 gewoon 25 cent duurder dan de euro 95 o_O

Weer niet aan welke kant van NL je woont maar ik heb goede ervaring met Racing Power 102. Regio Zwolle hebben ze enkele verkooppunten. Geen ethanol en volgens mij ook niet de hoofdprijs..

Racing Power 102

Phaeton W12

Gebruiker
ENTE zei:
Weer niet aan welke kant van NL je woont maar ik heb goede ervaring met Racing Power 102. Regio Zwolle hebben ze enkele verkooppunten. Geen ethanol en volgens mij ook niet de hoofdprijs..

Dank, regio Randstad...

S J 1001

Gebruiker
E63AMG zei:
ENTE zei:

Dank, regio Randstad...

OK Rotterdam, langs de a16. Geen toegevoegde ethanol.

Ik check de ‘tanken’ app altijd. Werkt fijn.

Normaal tank ik 98 bij de Esso in het dorp, als ‘default’.

Icebrain

Gebruiker
TYN zei:
Nog bedankt iedereen voor de feedback nav de CLS vs 5-serie vraag. Was er voor mezelf wel uit dat ik m'n gevoel moet volgen en voor de CLS Shooting Break gaan (dat design!). Elke dag meerdere keren Autotrader checken of er nog wat nieuws op de markt was gekomen, maar geen enkel exemplaar klopte 100%.
Ondertussen zat er toch iets niet helemaal lekker. Waarom ben ik niet enthousiast? Na wat soul searching ("voor wie koop je een auto nou, voor jezelf of voor anderen?") tot de conclusie gekomen dat 20 mille stukslaan op een auto die 3x per maand gebruikt wordt (en de rest van de tijd lekker staat af te schrijven) waanzin is.

Maar wat dan? Met De Boot ben ik namelijk best klaar. Er heeft vanalles de reveu gepasseerd (nee echt- van E38/F01 tot R129 tot LS400 tot 130i tot Landcruiser tot W140 enz....). Maar 1 model blijft me altijd achtervolgen. Ik heb er reeds 2 van gehad, maar itt andere auto's verveelt 'ie nog steeds niet.

En toen spotte ik gisteravond ineens de heilige graal op Ebay, en ging het allemaal heel snel. :D

Enfin:
y8IaNnt.jpg

eXUkHGb.jpg

EG09c0k.jpg

Wat heb ik dan precies gekocht, en waarom is het (voor mij) de heilige graal op W124-gebied?
Nou:
- Mopf 1,5 (Mopf1 met de nieuwe motor)
- T-model
- Topmotorisering (320)
- Historie van A to Z gedocumenteerd
- Airco
- Tempomat
- Leuk kleurtje
- KOPLAMPWISSERS
:D:D

En dat allemaal voor een echt goede prijs. Ik ben blij!

Ik ben nog steeds sprakeloos :D, is dat raar ❓........................

Durashift

Gebruiker
E63AMG zei:
S J 1001 zei:

Waar was dat? Ik zoek nog steeds een goed adres waar je goedkoop (goedkoper) euro 98 kunt tanken (voorkeur voor Shell, Esso of BP, of andere waar geen ethanol is toegevoegd) Waar je vroeger dezelfde korting als op euro 95 kreeg op euro 98, en die laatste dus standaard altijd 5 of 6 cent duurder was, zie ik dat nergens meer. (..)

Er is een topic over 102 octaan brandstofverkooppunten, niet heel accuraat maar het geeft je wellicht een idee.

Ik heb gisteren voor 17 cent verschil, € 2,43 per liter Euro 98 E5, bij de Argos in Veenendaal getankt. Die zaten inderdaad eerder dit jaar én vorig jaar meestal op 10 / 11 cent verschil t.o.v. Euro 95 E10.

Die 5 / 6 centen verschil die je noemt is, volgens mij, écht van enkele jaren geleden..toen er nog geen verschil in ethanol percentages waren. Denk dat toen de vraag naar Euro 98 een stukje lager was.. dus was het prijsverschil miniem. Nu is er echter een grotere groep autorijders die een auto rijden waarin het beter is om niet al te veel ethanol in de brandstof te hebben en dus 98 E5 tanken. Dus de prijs kan omhoog, verkocht wordt het toch wel.. denk ik dan.

Het blijft toch een brandstofkartel, zeker nu in deze tijd.

Brandstofprijzen dalen minimaal.. want tja.. 'de consument is al gewend aan de hogere prijzen'.. hoor ik dan als een reden.. :( Schandalig.

MB 300SL

Actieve Gebruiker
Inderdaad een leuk filmpje. En ook een leuk filmpje daar over 75 jaar VW bus, daar kom ik ook nog een paar keer in voorbij rijden met de T1.

ENTE

Gebruiker
Jammer dat die andere kerel van AB niet naast je zat, Snipe. 2 enthousiastelingen kijkt net wat leuker :D
Desalniettemin mooi filmpje!

TYN

Gebruiker
Goed weekend heren!

Vandaag de S124 ophalen, ben al de hele week zo blij als een kind. :D
4 verse Michelins zijn reeds besteld en worden volgend weekend gemonteerd. Weet nog van de good old 250D dat er voor een W124 niks boven een setje verse Primacy's gaat.

Snipe

Gebruiker
Dionysus zei:
Wat een leuk filmpje op AB Snipe! Geweldig om zo onverwacht Vermeer over de dijkjes te zien rijden. Gaaf.

Ik was een weekje in Vietnam, dus ik heb het zelf nog niet helemaal gezien. Maar mooi dat jullie (Ente en jij) het leuk vonden!

Voor wie het miste: ik reed met mijn Peugeot 306 GTI voor de camera van Autoblog langs. Was leuk om te doen!
https://www.autoblog.nl/nieuws/mijn-auto-peugeot-306-gti-van-perry-3365097

HarmenA

Gebruiker
Misschien wel de ultieme 'Autobahn-Stürmer', zo'n E63 S AMG Combi. Of zouden jullie dan toch liever met de Z4 Coupé erachter op stap gaan richting de (Duitse) Alpen? :p
IMG-20220711-131320427-HDR-2-edited.jpg

Icebrain

Gebruiker
HarmenA zei:
Misschien wel de ultieme 'Autobahn-Stürmer', zo'n E63 S AMG Combi. Of zouden jullie dan toch liever met de Z4 Coupé erachter op stap gaan richting de (Duitse) Alpen? :p

De afgelopen 2 weken met mijn nieuwe baan begonnen en regelmatig daarvoor in Duitsland geweest.
Maar om nu te zeggen dat ik jouw aangehaalde aurobahn sturmer daar zag,ik zie daar meer VW de linkerbaan beheren :LOL:

Kristian2

Gebruiker
Volgens mij rijdt bovenstaande E63s AMG regelmatig hier in het dorp om de kinderen bij opa en oma te brengen. Trekt hem dan net buiten het dorp, weer op weg naar Zwolle vaak even lekker los. Wat een heerlijk geluid maakt dat ding.
In laatste AutoReview een test tegen de BMW M5 die wel de veel betere auto bleek te zijn.

MB 300SL

Actieve Gebruiker
Je moet niet alles voor waar aannemen wat autojournalistjes schrijven, bij een dergelijke test telt persoonlijke voorkeur vaak ook mee.

Marco 500E

Gebruiker
Hoe kan je nou klaar zijn met een W221? Ik heb er eindelijk mijn auto in gevonden. Sterker nog: ik heb er zelfs eentje bijgekocht. Nu een diesel en een benzine; grijs en zwart. Wil nooit meer anders - al klinkt 'nooit' uit mijn mond ongeloofwaardig, dat geef ik toe.

Voor mijn betere helft vorige week een A 180 gekocht van 2015. Bij Dirk van der Steen in Limmen, gewoon met garantie;-) Mijn betere helft is namelijk ook meteen de moeilijkste klant die er is, dus die gun ik een collega. Hij staat nog op z'n site.

speedtouch

Gebruiker
Marco 500E zei:
Hoe kan je nou klaar zijn meoed beit een W221? Ik heb er eindelijk mijn auto in gevonden. Sterker nog: ik heb er zelfs eentje bijgekocht. Nu een diesel en een benzine; grijs en zwart. Wil nooit meer anders - al klinkt 'nooit' uit mijn mond ongeloofwaardig, dat geef ik toe.

Goed bezig!

Icebrain

Gebruiker
Marco 500E zei:
Hoe kan je nou klaar zijn met een W221? Ik heb er eindelijk mijn auto in gevonden. Sterker nog: ik heb er zelfs eentje bijgekocht. Nu een diesel en een benzine; grijs en zwart. Wil nooit meer anders - al klinkt 'nooit' uit mijn mond ongeloofwaardig, dat geef ik toe.

Voor mijn betere helft vorige week een A 180 gekocht van 2015. Bij Dirk van der Steen in Limmen, gewoon met garantie;-) Mijn betere helft is namelijk ook meteen de moeilijkste klant die er is, dus die gun ik een collega. Hij staat nog op z'n site.

Je hebt je Mona Lisa gevonden, en ja zelfs de profetie zou dit nooit hebben voorzien, van een W124 naar een W221 :D

HarmenA

Gebruiker
Icebrain zei:
HarmenA zei:

De afgelopen 2 weken met mijn nieuwe baan begonnen en regelmatig daarvoor in Duitsland geweest.
Maar om nu te zeggen dat ik jouw aangehaalde aurobahn sturmer daar zag,ik zie daar meer VW de linkerbaan beheren :LOL:

Mijn ervaring na twee keer 400 kilometer op de Duitse wegen en Autobahn is dat het inderdaad al lang niet meer de traditionele drie (Mercedes, BMW, in mindere mate Audi) is die op de linkerbaan te vinden is. Nog wel wordt er op grote stukken flink doorgereden met 150 of 180 in een treintje van auto's op de linkerbaan, met van alles en nog wat door elkaar.

Daarbij vond ik het aantal links-plakkers met 140-150 km/u op de linkerbaan echt opvallend, waarbij er alleen naar rechts werd gegaan als je er echt op de achterbumper ging zitten, waar ik niet zo van hou. Er rechts langsrijden en knipperlichten naar rechts werd vaak niet begrepen.. ;)

Het blijft echter nog steeds een machtig gezicht om een 'dikke Duitser' in de binnenspiegel te zien opdoemen en voorbij te zien 'zoeven'. En een Mercedes W201 waagde het zelfs nog even op de linkerbaan met een gangetje of 160-170. :D

In Zuid-Zweden trouwens bizar veel Porsche Taycans, Macans en Cayennes. Porsche moet daar erg goed verkopen. Ook de BMW iX en Mercedes EQS zie je daar bovengemiddeld veel.

De mooiste Teutoon van nu blijft voor mij toch wel de Mercedes S-klasse W223, die ik ook een aantal keer zag rijden. Wat een schitterende wagen is dit, met een zeer statige en chique uitstraling.

Een paar foto's uit Zweden.
IMG-20220718-205812375-HDR-2-edited-3.jpg

IMG-20220719-171437248-HDR-2-edited.jpg

IMG-20220721-202438118-HDR-edited-2.jpg

IMG-20220723-144930605-HDR-edited-2.jpg

IMG-20220722-152505877-HDR-edited-2.jpg

TYN

Gebruiker
Icebrain zei:
Je hebt je Mona Lisa gevonden, en ja zelfs de profetie zou dit nooit hebben voorzien, van een W124 naar een W221 :D

Of andersom. :)

Nee een W221 is een fantastische auto, mits je nog een tweede auto op de dam hebt staan die je WEL bij het rijden betrekt. Heb ik niet, en dat miste ik.

Ik ben ondertussen helemaal in de wolken met m'n 320TE! Reeds 2 langere trips erop zitten richting zee en hij rijdt fantastisch (met lekker 4 nieuwe Michelins eronder). Ik ben weer helemaal thuis, op de een of andere manier klopt een W124 voor mij gewoon helemaal. En itt de 90 diesel-pk's waar ik vroeger mee rond reed, komt dit ding wel stevig van z'n plek!
0WR3jhg.jpg

En wat ik jullie niet wilde onthouden- de VOLLEDIGE historie zit bij de auto. Dat wil zeggen, alle boekjes (incl. 2 volgestempelde onderhoudsboekjes), en geweldig leuke folders die je destijds bij je nieuwe Benz kreeg.
qz65Aht.jpg

dTSaxxw.jpg

u6DluXw.jpg

ZGbkIoj.jpg

KFKYKSK.jpg

DqJA3pb.jpg

En als klap op de vuurpijl, een hele klapper met alle rekeningen vanaf 2002, details van de eerste eigenaren, en zelfs de advertentie uit 2002 uit Motoring Magazine. Echt genieten. :D
kQZSiFh.jpg

UwlpBH2.jpg

fLleAhM.jpg

AKbVDaQ.jpg

QWVL4IA.jpg

Cj6gm8c.jpg

[size=small]Grote beurt in 2012 a £3000[/size]
5TAdppg.jpg

[size=small]Nieuwprijs in 1993[/size]

En wat blijkt, de eerste eigenaar was niemand minder dan een heuse celebrity: de Honourable Jonathan Harmsworth- media-tycoon, miljardair en eigenaar van het Daily Mail conglomeraat (deze kerel, dus). Nieuw gekocht in Londen in '93 en geregistreerd in een chique wijk in Glasgow. In '95 zette hij de Benz op naam van z'n vrouw, baroness Claudia Harmsworth, toen woonachtig in Londen, die er tot '98 in rond reed.
Met dit soort weetjes kun je me echt oprapen. Uit de oude documenten blijkt zelfs het adres waar de Harmsworth's destijds woonden: het ultra-chique Eaton Square in Londen. Nou, dat is een kwartiertje rijden vanaf waar ik woon, dus daar MOEST ik natuurlijk even wat foto's maken. :D
2QHEv9D.jpg

WKheJEB.jpg

4LzsoJz.jpg

rePNlrB.jpg

Echt bizar om te bedenken dat precies deze auto hier 25 jaar geleden ook stond, en z'n rondjes deed als gezinsauto voor een elitaire Britse familie. Ik vind het helemaal geweldig. :cool:

Bovenaan