Skoda Vision 7S Concept

A

Anoniem

Guest
skoda-vision-7s.jpg

skoda-vision-7s.jpg

skoda-vision-7s.jpg

wb8xeFL.jpg

skoda-vision-7s.jpg

skoda-vision-7s.jpg

skoda-vision-7s.jpg

skoda-vision-7s.jpg

skoda-vision-7s.jpg

skoda-vision-7s.jpg

skoda-vision-7s.jpg

Alle foto's en info: https://www.netcarshow.com/skoda/2022-vision_7s_concept/ En nieuw logo:

skoda-new-brand-logo.jpg

Neus heeft wel wat weg van de Kia EV9.... ik vind de concept wel een strak model alleen je kan wederom zien dat er binnen VW AG ontwerpen worden bepaald vanuit één kamp; koplampen onder de LED-lampen zie je ook op de toekomstige Audi's en ook de Macan EV krijgt dat. Een grille die platter en breder is is ook ala nieuwe Audi. Die vin op de D-stijl zie je ook terug op o.a. de T-Roc en Q4 e-tron.

MCW xxxxxxxxxx zei:
alleen je kan wederom zien dat er binnen VW AG ontwerpen worden bepaald vanuit één kamp; koplampen onder de LED-lampen zie je ook op de toekomstige Audi's en ook de Macan EV krijgt dat.

Dat is wel heel ver gezocht. Ontwerpbureaus van alle VAG-merken werken gewoon gescheiden, en laten gescheiden koplampen gewoon een trend zijn:)

Dat lijkt me marketing, 'Jan', doen alsof ze zelf alles ontwerpen en bedenken. Letters in het midden op de achterklep, hoekjes aan de bovenzijde grille, plastic flapjes in de voorbumpers e.d. zijn paar jaar geleden ook op vrijwel elk merk uitgesmeerd van het concern. VAG AG moet uniform zijn.

Da’s een hele aparte plek voor de Maxicosi.:)
Voor een “zevenzitter” vind ik het ontwerp wel aardig.
Ik geef ze nog twee jaar voor het productiemodel.:p

Terug
Bovenaan