Rolls-Royce Spectre

Matt 5069850

Asfaltkampioen
2023-rolls-royce-spectre.jpg

Alle foto’s en info: https://www.motor1.com/news/616901/2023-rolls-royce-spectre-debut/

Voorspelbaar ontwerp, saai, geen enkele durf, hoe verpruts je een mooi merk. Zal ongetwijfeld goed verkopen.

3000kg Voor een (voornamelijke) tweezitter. Leuk als EV, maar dit draagt dus echt helemaal niets bij aan de oplossingen in de klimaatcrisis.

der Magistrat zei:
3000kg Voor een (voornamelijke) tweezitter. Leuk als EV, maar dit draagt dus echt helemaal niets bij aan de oplossingen in de klimaatcrisis.
Dat ga je ook niet oplossen en al helemaal niet met een beperkt aantal auto's. Maar goed blijf dromen of het oplossen van de klimaatcrisis.

CD9LOP zei:
Voorspelbaar ontwerp, saai, geen enkele durf, hoe verpruts je een mooi merk. Zal ongetwijfeld goed verkopen.
Jou reacties zijn ook altijd heel voorspelbaar. Rolls Royce heeft ook geen durf nodig, die verkopen toch wel.

Frits79 zei:
der Magistrat zei:
Dat ga je ook niet oplossen en al helemaal niet met een beperkt aantal auto's. Maar goed blijf dromen of het oplossen van de klimaatcrisis.

Met greenwashing komen we inderdaad helemaal nergens.

der Magistrat zei:
Frits79 zei:
der Magistrat zei:

Met greenwashing komen we inderdaad helemaal nergens.
Heeft niks met greenwashing te maken, meer met brainwashing en dat werkt uitstekend.
Maar nou worden er zo weinig van dit soort auto's verkocht en ze rijden zo weinig dat ze voor het milieu sowieso geen verschil maken, net zoals de gemiddelde Ferrari of Lamborghini.

Inderdaad een waardige Wraith opvolger. Wel loeizwaar en groot natuurlijk. Ik zou niet voor diverse kleuren in het interieur gaan of allemaal kitscherige 'sterretjes'. Ik zou het gewoon rustig en chic houden

2ks6ThE.jpg

LAYbY9b.jpg

oi2BVaP.jpg

Prachtige auto.
Maar die two-tone met wit dak, motorkap en kofferdeksel, die ik in een paar tests zag, is echt lelijk.
Net of ze het transport-plastic zijn vergeten weg te halen. :rolleyes:

De review van Top Gear vond ik heerlijk “Engels”, qua taalgebruik, understatements en enthousiasme.

Terug
Bovenaan