Klopt inderdaad. En als Vauxhall had je de Vectra GTS (hatchback) ook gewoon met de normale bumpers. Overigens vind ik die generatie Opels nog altijd zeer sterk. Ze hadden toen een ontzettend duidelijk familiegezicht, niet alleen qua lampen maar ook qua strakke lijnen. Maar goed, dan dwalen we af.
Timo had volgens mij vrijwel alles goed, als ik het goed herinner.
- De Lexus RC werd vaak aangezien als Toyota wat ik wel erg grappig vond.
- De Chevrolet Alero werd vaak goed geraden terwijl ik had verwacht dat men, bij een eerste ingeving, het zou aanzien als een 626 HB of Xedos 6. Misschien was dat wel het geval als alleen het rechterdeel van de lampen te zien was?
- De Audi 90 is aantal keren als 80 of 100 aangeduid. Door een eerdere quiz kwam ik er zelf ook pas achter dat er nog een 90 was, wat een wat luxere 80 was met afwijkende neus.
- New Beetle bleek te lastig. Ik meende zelfs dat die bumper al ooit was gebruikt in een quiz?
- Grandis was ook niet te moeilijk. Iets anders dan een Grandis kon het niet zijn behalve evt een Cadillac of een Mazda5 GT-M
- Die Landwind is echt zo'n auto waar je niet snel aan denkt en dat was mijn doel uiteraard haha
- Wilde eerst de StreetKa doen (eerst de achteruitlamp alleen maar toen toch deel van achterlampen) maar die leek mij te makkelijk dus toch voor SportKa gegaan
- De Lotus was erg moeilijk, kan me ook wel voorstellen. Vind het lastig in te schattig hoe goed de kennis is over diverse Lotussen. Ik had hem waarschijnlijk zelf ook niet geraden
- Seat Ronda kende ik zelf niet eens maar wilde eerst een quiz doen met (een van de) slechtst verkopende auto's van diverse merken. Aantal hadden die goed