en nog veel meer..
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
dca492 zei:Ben benieuwd met welke 'argumenten' deze topper van Pegeot neergesabeld gaat worden t.o.v. de Passst. Zal veel overleg en aansturing met en van Pon vergen.... .
P. Klieder zei:dca492 zei:Ben benieuwd met welke 'argumenten' deze topper van Pegeot neergesabeld gaat worden t.o.v. de Passst. Zal veel overleg en aansturing met en van Pon vergen.... .
Zo, last van complottheorieën die je uit de slaap houden?
Ben benieuwd op basis van welke argumenten je denk dat Pon hier iets mee te maken heeft. Bron?
Franse media melden inderdaad dat er een opvolger voor de C5 op komst is maar deze laat nog een tweetal jaren op zich wachten.Carfanatic zei:Komt er ook een Citroën broertje?
Met de huidige LED-verlichting wss. een optie. Bij de start van DRV was de basisverlichting géén alternatief omwille van het (berekende meerverbruik dat dit met zich zou meebrengen.voiture zei:Misschien is het een kwestie van wennen.
Overigens vind ik DRV de meest onzinnige uitvinding ooit. Je kunt ook zorgen dat de gewone verlichting permanent brandt.
BENZine zei:Wel erg leuk om te zien hoe bepaalde elementen uit het verleden (504 etc.) zijn terug te vinden in de nieuwe 508, zoals de inliggende motorkap met daarvoor op de neus de typeaanduiding en de leeuw in de grill:
![]()
![]()
P. Klieder zei:Deze 508 mikt blijkbaar op de Arteon....
BENZine zei:P. Klieder zei:Deze 508 mikt blijkbaar op de Arteon....
Maar de Arteon is juist een hele ruime auto, veel ruimer dan een A5 of 4GC. Dat had Peugeot met de 508 ook moeten doen dan was het voor heel veel andere auto's een alternatief geweest.
Hopelijk gewoon knoppen voor de climatronic ipv alles via het touchscreen zoals bij de 308.